SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En toen werd je wakkerquote:
Vreselijk van mij had ze ook niet terug gehoeven.quote:Op maandag 5 april 2021 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet meer .. dit was al te veel deze 4
En dan zeker noompje met haar constante gekrijs
Leek wel of die nog ff zichzelf op de kaart wilde zetten
Gelukkig heb ik dat niet zo vaak in de douche liggenquote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Helemaal geen stuk ei vind ik zo smerig
quote:Op maandag 5 april 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vreselijk van mij had ze ook niet terug gehoeven.
Maar goed we zijn er van af nu op de streams
ja en er hebben vanmorgen mensen gedouchte ook daarquote:Op maandag 5 april 2021 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wel als het al een dag er ligt.
Maar ik vind het sowieso idioterie dat Nick dus wel is gaan douchen om dat ei uit zijn haar te halen, zijn badjas in de wasautomaat had gedaan om te wassen, maar de rest van de troep gewoon in de douche laat liggen.
Doorgaan daar, in dat pauper ZuidOost, tussen Ikea en AMC?quote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het huis is op sommige punten best gammel, maar wellicht valt het gemakkelijk te repararen.
Wat er ook mee gebeurt het is best jammer dat zo'n ruimte met alle voorzieningen misschien wel gewoon voor een groot gedeelte de schroothoop opgaat.
Misschien hebben ze er nog een mooi doel mee.
BB Vips is misschien nog in de planning.quote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het huis is op sommige punten best gammel, maar wellicht valt het gemakkelijk te repararen.
Wat er ook mee gebeurt het is best jammer dat zo'n ruimte met alle voorzieningen misschien wel gewoon voor een groot gedeelte de schroothoop opgaat.
Misschien hebben ze er nog een mooi doel mee.
Nee geloof ik ook niet.quote:Op maandag 5 april 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doorgaan daar, in dat pauper ZuidOost, tussen Ikea en AMC?![]()
Neuhh
Dat zou me echt niet verbazen als ze hier nog mee gaan komen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB Vips is misschien nog in de planning.
Komt vast weer op een veilingquote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee geloof ik ook niet.
Maar is best zonde van al die meuk voor zo'n korte periode
Misschien scoort dat juist nog beter. Was jaren geleden erg leuk. Of BB Hotel.quote:Op maandag 5 april 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat zou me echt niet verbazen als ze hier nog mee gaan komen.
En een snufje DGK mag ook wel.quote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
Zou toch gaan voor een combi uto/bb
Dit luxe gedoe is echt waardeloos als ze er geen reet voor hoeven doen
Ik heb nog nooit zoveel schoonmaakstreams gezien
Ja inderdaad, dat hadden ze heel anders moeten doen, dat luxe leventje haalt teveel stressfactoren weg.quote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
Zou toch gaan voor een combi uto/bb
Dit luxe gedoe is echt waardeloos als ze er geen reet voor hoeven doen
Ik heb nog nooit zoveel schoonmaakstreams gezien
Die grondlease, en dat prefab gebouwtje weegt niets op tegen de de 3 maanden TV maken... dik terugverdiend zelfs met 300.000 kijkers en gemeente subsidiequote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee geloof ik ook niet.
Maar is best zonde van al die meuk voor zo'n korte periode
Neuhquote:Op maandag 5 april 2021 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En een snufje DGK mag ook wel.
Maar dat zal in deze tijd niet gebeuren
Ohquote:Op maandag 5 april 2021 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vast weer op een veiling
Buurman heeft nog steeds de sauna van BB .. weet niet meer welke
Ja precies, ik zou dat zeker nog wel een kans geven. Even afhankelijk van welke VIPS natuurlijk.quote:Op maandag 5 april 2021 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien scoort dat juist nog beter. Was jaren geleden erg leuk. Of BB Hotel.
Ik heb er geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuh
Nederland staat dan op zijn kop
Met die bemoei politiek de laatste jaren
Ja ze gaan voor ieder seizoen een nieuwe locatie bouwen. Het wordt steeds gekker.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Maar als het een nieuwe BB wordt op de Australische/Canadeese leest geschoeid, dan komt er wellicht wel een grote loods/hal beschikbaar die ze ombouwen als BB huis. Dat kan niet in deze barakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |