Als je terugleest snap je toch hoe de discussie is ontstaan? Discussie is ontstaan naar aanleiding van Martin en of hij wel of geen nazi is die graag voorzitter wordt.quote:Op maandag 5 april 2021 16:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft deze discussie met de ambities van Martin Bosma te maken?
nee dat Silvana verhaalquote:Op maandag 5 april 2021 16:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je terugleest snap je toch hoe de discussie is ontstaan? Discussie is ontstaan naar aanleiding van Martin en of hij wel of geen nazi is die graag voorzitter wordt.
Dat is een donkere vrouw. Die moet natuurlijk haar plek kennen.quote:Op maandag 5 april 2021 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat. De bagger die Sylvana over zich heen krijgt.
Erg he?
Whataboutism, omdat SH en mikey zonder issues Bosma een Nazi mogen noemen was dat prima, want sillie vana krijgt ook kritiek.quote:
Kwam op gang nadat Etto de bagger die over Simons heen komt aankaarte naar aanleiding van een reactie van Heatwave die vond dat het dehumaniserend was dat mensen Martin, al dan wel terecht, uit hadden gemaakt voor extreemrechtse (bijna-nazi) racist.quote:Op maandag 5 april 2021 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat Silvana verhaal
snap er geen reet van
Ik heb Martin geen nazi genoemd. Echt bijzonder hoe je keer op keer in je eigen wereld meningen verzint.quote:Op maandag 5 april 2021 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whataboutism, omdat SH en mikey zonder issues Bosma een Nazi mogen noemen was dat prima, want sillie vana krijgt ook kritiek.
ofzoiets.
quote:Op maandag 5 april 2021 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die zonder enige reden of aanleiding andere bevolkingsgroepen willen uitroeien.
Niet mensen die redelijke, terechte en bewezen kloppende kritiek hebben op bevolkingsgroepen. En die mensen dus niet meteen willen ruimen maar idd beperken in de toenemende slechte invloed op de samenleving.
Men valt Silvana aan om haar mening, de andere haat jegens haar is idd net zo fout. Maar "jij" zet iedereen van 1 partij weg als nazi's, dat is een wezenlijk verschil en is idd dehumanisering.quote:Op maandag 5 april 2021 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kwam op gang nadat Etto de bagger die over Simons heen komt aankaarte naar aanleiding van een reactie van Heatwave die vond dat het dehumaniserend was dat mensen Martin, al dan wel terecht, uit hadden gemaakt voor extreemrechtse (bijna-nazi) racist.
Als Geert de gehele Marokkaans-Nederlandse bevolking het stemrecht wil ontzeggen, wordt dat ook niet als racisme gezien. Ben dan ook klaar met een dialoog met extreemrechts.quote:Op maandag 5 april 2021 16:43 schreef The_End het volgende:
[..]
Leuk dat je je eigen definitie hebt verzonnen. Nou snap ik ook waarom je niet begrijpt dat de PVV extreem rechts wordt genoemd.
Weer iets in je eigen wereldje verzonnen? 7de keer al in dit topic.quote:Op maandag 5 april 2021 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar "jij" zet iedereen van 1 partij weg als nazi's
Het ras Marokkaan?quote:Op maandag 5 april 2021 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Geert de gehele Marokkaans-Nederlandse bevolking het stemrecht wil ontzeggen, wordt dat ook niet als racisme gezien. Ben dan ook klaar met een dialoog met extreemrechts.
I rest my case.quote:Op maandag 5 april 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ras Marokkaan?
Ik ben het hier niet met Wilders eens, maar het is geen racisme.
Nog zo'n stokpaardje van extreem rechts. Wil je jezelf persee voor lul zetten?quote:Op maandag 5 april 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Het ras Marokkaan?
Ik ben het hier niet met Wilders eens, maar het is geen racisme.
Mensen met dubbele nationaliteit het stemrecht ontzeggen is eigenlijk best wel logisch.quote:Op maandag 5 april 2021 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Geert de gehele Marokkaans-Nederlandse bevolking het stemrecht wil ontzeggen, wordt dat ook niet als racisme gezien. Ben dan ook klaar met een dialoog met extreemrechts.
Goed tegenargument.quote:Op maandag 5 april 2021 16:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Nog zo'n stokpaardje van extreem rechts. Wil je jezelf persee voor lul zetten?
Gaan we weer. Wat is volgens jou racisme?quote:Op maandag 5 april 2021 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Goed tegenargument.
Het is uitsluiten, het is fout, begrijp me niet verkeerd, maar het is geen racisme. Zo lastig is het niet.
Ik ben wel klaar met je, je blijft toch nazi/extreem rechts uitbrakenquote:Op maandag 5 april 2021 16:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Gaan we weer. Wat is volgens jou racisme?
Waarom wil je zo graag nazi genoemd worden? Jij bent de enige die het hier continue gebruikt.quote:Op maandag 5 april 2021 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met je, je blijft toch nazi/extreem rechts uitbraken.
Vertel jij eerst maar eens waarom het WEL is wat jij beweert.
Ik wil niets, ik zie dat Bosma ervoor uitgemaakt wordt, ik ben niet van de PVV, stem er ook niet op. Ik ageer alleen tegen de demonisering van iemand die van de PVV is.quote:Op maandag 5 april 2021 16:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag nazi genoemd worden? Jij bent de enige die het hier continue gebruikt.
Niet als ze geen mogelijkheid hebben 1 van deze nationaliteiten op te zeggen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mensen met dubbele nationaliteit het stemrecht ontzeggen is eigenlijk best wel logisch.
Wat is extreem rechts volgens jou ?quote:Op maandag 5 april 2021 16:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Je bent een extreem rechts leugenaartje.
Iedereen die de PVV niet als extreem rechts ziet blijkbaarquote:
Alles wat rechts van zijn politieke standpunten staat. Rechtstreeks overgewaaid uit de VS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |