abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198870169
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onzin, je maakt een niet als absoluut bedoelde opmerking veel relevanter dan hij is. Dat jij persoonlijk, dat ene zinnetje nou niet 100% letterlijk hebt gepost doet niets af aan de toon die je en dus de anderen, gebruikt over een PVVer.

Het zou veel meer karakter tonen als je een discussie niet probeert in de soep te laten lopen op semantiek maar gewoon eens snapt dat een andere mening niet gelijkstaat aan niet intelligent zijn.
Andere meningen zijn prima en meer dan welkom. Ik weet ook dat wij op een impasse zitten en dat is ook ok. Jouw argumentatie mist, in mijn ogen, onderbouwing die getuigt van voldoende achtergrondkennis. Daar baseer ik mijn punten en visie over jou op. Ik vraag me oprecht af of je in staat bent bepaalde dingen van elkaar te scheiden en het grotere plaatje enzo te zien. Dat maakt jou verder niet meer of minder als persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2021 20:08:04 ]
pi_198870192
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus alle mensen die PVV stemmen zijn wel haatdragend?

ok dan
Ja dit is echt niet impliceren dat DW457 heeft gesteld dat PVV-stemmers haatdragend zijn hoor. Dat is mijn gebrek aan vermogen tot begrijpend lezen en eenzijdige interpretatie.
  maandag 5 april 2021 @ 20:20:52 #253
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_198870493
quote:
Wat zeg je nou precies eigenlijk?
Je citeert hier een of andere twitteraar die maar wat roept. Over iets wat hij kennelijk in een boek heeft gelezen, zonder citaat of context waardoor we er zelf een beeld bij kunnen vormen.
Met alle respect maar je spamt nu gewoon dingen die je onderbuik aanspreken en er is echt helemaal niemand die hier iets mee kan, dit is puur stoken en verdeeldheid zaaien.
It's okay to be white
  maandag 5 april 2021 @ 20:23:24 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198870550
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

Andere meningen zijn prima en meer dan welkom. Ik weet ook dat wij op een impasse zitten en dat is ook ok. Jouw argumentatie mist, in mijn ogen, onderbouwing die getuigt van voldoende achtergrondkennis. Daar baseer ik mijn punten en visie over jou op. Ik vraag me oprecht af of je in staat bent bepaalde dingen van elkaar te scheiden en het grotere plaatje enzo te zien. Dat maakt jou verder niet meer of minder als persoon.
Prima, maar wat jij onvoldoende achtergrondkennis noemt is voor mij juist een bewijs van niet geindoctrineerd zijn in dit geval. Jij beticht me van onvoldoende islamkennis, maar ik zie het gewoon zoals het in de echte wereld is. Zoals het voorbeeld van uit de islam stappen. Het kan, maar het kan echt niet.

Dat is in mijn ogen juist het grotere plaatje in plaats van met taalkundige truukjes mensen te overtuigen dat het echt wel kan hoor. jij hebt theoretisch gelijk in dit geval, praktisch gezien totaal ongelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 5 april 2021 @ 20:24:32 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198870571
quote:
9s.gif Op maandag 5 april 2021 20:08 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Ja dit is echt niet impliceren dat DW457 heeft gesteld dat PVV-stemmers haatdragend zijn hoor. Dat is mijn gebrek aan vermogen tot begrijpend lezen en eenzijdige interpretatie.
Zuiger.

Al impliceert het dat 1000%, het voegt verder totaal niets toe aan deze discussie en jouw ellendige gedram heeft de afgelopen 10 posts alleen maar voor offtopic geneuzel gezorgd.
Get woke, go broke!
pi_198870575
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prima, maar wat jij onvoldoende achtergrondkennis noemt is voor mij juist een bewijs van niet geindoctrineerd zijn in dit geval. Jij beticht me van onvoldoende islamkennis, maar ik zie het gewoon zoals het in de echte wereld is. Zoals het voorbeeld van uit de islam stappen. Het kan, maar het kan echt niet.

Dat is in mijn ogen juist het grotere plaatje in plaats van met taalkundige truukjes mensen te overtuigen dat het echt wel kan hoor. jij hebt theoretisch gelijk in dit geval, praktisch gezien totaal ongelijk.
En waar baseer je je visie precies op?
pi_198870893
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zuiger.

Al impliceert het dat 1000%, het voegt verder totaal niets toe aan deze discussie en jouw ellendige gedram heeft de afgelopen 10 posts alleen maar voor offtopic geneuzel gezorgd.
Draaier.

Jouw weigering om te erkennen dat je met je implicaties woorden in de mond legt heeft inderdaad voor veel offtopic gezorgd, maar dat is je eigen keuze geweest door je zo op te stellen.

En omdat ik je niet weg laat komen met je laffe gedraai ben ik ineens een zuiger? Misschien moet je eens in de spiegel kijken en voortaan gewoon op de bal blijven spelen en iets minder drogredenen gebruiken. Dat houdt de discussie zuiverder.

Op het punt dat die toch al volledig afgegleden is vind ik het geen verlies om daar nog even op te hameren zodat het een volgende keer beter kan.
  maandag 5 april 2021 @ 20:41:47 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198870921
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:40 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

En omdat ik je niet weg laat komen
Zoek hulp.
Get woke, go broke!
pi_198871010
quote:
4s.gif Op maandag 5 april 2021 20:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoek hulp.
Maar nogmaals (daar gaan we weer), waar baseer je je visie op?
pi_198871045
quote:
4s.gif Op maandag 5 april 2021 20:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoek hulp.
Als je echt bezorgd was had je ook even een Dm kunnen sturen, dat voorkomt weer offtopic.
  maandag 5 april 2021 @ 20:48:03 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198871049
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:46 schreef DW457 het volgende:

[..]

Maar nogmaals (daar gaan we weer), waar baseer je je visie op?
Vertel, welk antwoord zou je laten posten: ok, je bent goed ingelicht?

Precies. En ook voor jou, ik heb geen enkele verplichting om te posten wat jij wil.
Get woke, go broke!
pi_198871067
quote:
5s.gif Op maandag 5 april 2021 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Precies. En ook voor jou, ik heb geen enkele verplichting om te posten wat jij wil.
En ik niet wat jij wil.
pi_198871079
quote:
5s.gif Op maandag 5 april 2021 20:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vertel, welk antwoord zou je laten posten: ok, je bent goed ingelicht?

Klopt, je bent me niets verplicht. Maar waar ik benieuwd naar ben is of jij je mening op iets anders baseert dan social media... Ik denk echter van niet, als ik jouw overtuiging zo lees.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 20:50:01 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198871084
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Kwam op gang nadat Etto de bagger die over Simons heen komt aankaarte naar aanleiding van een reactie van Heatwave die vond dat het dehumaniserend was dat mensen Martin, al dan wel terecht, uit hadden gemaakt voor extreemrechtse (bijna-nazi) racist.
ok ... lekker duidelijk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 5 april 2021 @ 20:51:53 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198871115
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:49 schreef DW457 het volgende:

[..]

Klopt, je bent me niets verplicht. Maar waar ik benieuwd naar ben is of jij je mening op iets anders baseert dan social media... Ik denk echter van niet, als ik jouw overtuiging zo lees.
Dat was mijn punt dus, wat ik ook had gezegd, je had het toch afgedaan als onvoldoende.

Zelfs al had ik al mijn meningen gebaseerd op social media, het is altijd nog oneindig veel beter geinformeerd dan een eeuwenoud boek, of dat nou de bijbel of de koran is. Noem het maar alvast weer dom, hebben we dat gehad.
Get woke, go broke!
pi_198871216
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was mijn punt dus, wat ik ook had gezegd, je had het toch afgedaan als onvoldoende.

Zelfs al had ik al mijn meningen gebaseerd op social media, het is altijd nog oneindig veel beter geinformeerd dan een eeuwenoud boek, of dat nou de bijbel of de koran is. Noem het maar alvast weer dom, hebben we dat gehad.
Je mening enkel baseren op social media is inderdaad niet slim. Naar buiten gaan, de wereld in, met mensen praten, bezoek brengen aan een moskee, verschillende kranten lezen, etc. is al wat slimmer.
  maandag 5 april 2021 @ 20:57:32 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198871229
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:57 schreef DW457 het volgende:

[..]

Je mening enkel baseren op social media is inderdaad niet slim. Naar buiten gaan, de wereld in, met mensen praten, bezoek brengen aan een moskee, verschillende kranten lezen, etc. is al wat slimmer.
"Zelfs"
Get woke, go broke!
pi_198871272
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"Zelfs"
Ja, dat verandert niets aan mijn post.
  maandag 5 april 2021 @ 21:01:39 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198871345
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, dat verandert niets aan mijn post.
Je impliceerde slechts dat ik al die dingen nooit doe. En wederom, wat ik ook gezegd had, je had het afgedaan als onvoldoende. Dus wat wil je nou precies horen nog?
Get woke, go broke!
pi_198871405
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je impliceerde slechts dat ik al die dingen nooit doe. En wederom, wat ik ook gezegd had, je had het afgedaan als onvoldoende. Dus wat wil je nou precies horen nog?
Huh iets impliceren wat iemand niet gezegd of gedaan heeft, daar heb je nu ineens moeite mee? Al impliceert het dat 1000%, het voegt verder totaal niets toe aan deze discussie.
pi_198871412
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nope, dat is jouw incorrecte interpretatie. Ik ben benieuwd waar jij je visie op baseert, wat jouw verhaal onderbouwd. Niets meer, niets minder. Wat ik wel en niet af doe als (on)voldoende kan je afleiden uit post #270.
pi_198871433
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 15:17 schreef The_End het volgende:

[..]

Onderscheid maken op basis van religie en afkomst wel.
Zow, dan woont me d'r wat aan "extreem rechts" volk in Nederland zeg.

Alle mensen die een religie aanhangen. Al die religieuze scholen. Al die religieuze politieke partijen. Al die Molukkers die willen dat "hun" wijk Moluks blijft. Al die religieuze mensen die niet willen dat hun kind thuiskomt met iemand van een andere religie, of niet-religieus. Al die mensen met een bepaalde afkomst die niet willen dat hun kind thuiskomt met iemand die niet hun roots draagt.

En ook als je dat allemaal benoemt, dus dat je aangeeft dat bepaalde groepen mensen zichzelf om die redenen onderscheiden, ook dán ben je "extreem rechts".

Want ja, dan maak je inderdaad dus onderscheid op basis van religie en afkomst.

Dat is de logica hier. :')
  maandag 5 april 2021 @ 21:08:08 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198871492
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 20:49 schreef DW457 het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 21:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nope, dat is jouw incorrecte interpretatie. Ik ben benieuwd waar jij je visie op baseert, wat jouw verhaal onderbouwd. Niets meer, niets minder. Wat ik wel en niet af doe als (on)voldoende kan je afleiden uit post #270.
Leek me een redelijk veilige aanname :').

En zoals de meeste mensen doe ik de dingen die jij noemt, alleen zie ik niet in waarom ik naar een moskee zou moeten gaan. Als ik een mening wil over welke voetbalclub de beste is ga ik ook niet naar de Kuip.
Get woke, go broke!
pi_198871547
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Als je terugleest snap je toch hoe de discussie is ontstaan? Discussie is ontstaan naar aanleiding van Martin en of hij wel of geen nazi is die graag voorzitter wordt.
Ow dat is heel simpel.

De nazi vermoorden miljoenen mensen, wegens afkomst/religie.

Wil Bosma dat ook?

Ja? Dan is Bosma een Nazi.

Nee? Dan is Bosma dat niet.

Wil Bosma dat?

Natuurlijk niet.

Dus natuurlijk is hij geen nazi, hoe graag anderen dan ook dat label op m'n willen plakken.

Opgelost, einde discussie "is Bosma een Nazi".
  maandag 5 april 2021 @ 21:12:52 #275
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198871575
quote:
4s.gif Op maandag 5 april 2021 21:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ow dat is heel simpel.

De nazi vermoorden miljoenen mensen, wegens afkomst/religie.

Wil Bosma dat ook?

Ja? Dan is Bosma een Nazi.

Nee? Dan is Bosma dat niet.

Wil Bosma dat?

Natuurlijk niet.

Dus natuurlijk is hij geen nazi, hoe graag anderen dan ook dat label op m'n willen plakken.

Opgelost, einde discussie "is Bosma een Nazi".
Hij wil de islam en daarmee alle moslims criminaliseren. Komt toch vervaarlijk dicht in de buurt. Mensen oppakken omdat ze moslim zijn. Kun je ze net zo goed een ster opplakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')