Zolang Nell maar wegblijft bij Matt vanavond vind ik alles primaquote:Op zondag 4 april 2021 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
En weer staat stalker Matt bij Jill in de buurt. Elke keer zoekt hij haar op
jill extreem rustig nuquote:Op zondag 4 april 2021 21:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zolang Nell maar wegblijft bij Matt vanavond vind ik alles prima
Nog wel. Even kijken over een paar wijntjesquote:
vind het druk... wel weer ff wennenquote:Op zondag 4 april 2021 21:40 schreef cheanny het volgende:
Dit feestje met z'n viertjes was dodelijk saai geweest dus toch beter dat BB wat oud bewoners heeft opgetrommeld om de sfeer wat op te leuken.
komt vast nog welquote:Op zondag 4 april 2021 21:41 schreef mario390 het volgende:
meestal spelt de regie dat selfde
hazes
sex ...beach
jump for joy
wat van abba
i got the feeling
Ga ik ook met plezier 5 dagen voor in quarantainequote:Op zondag 4 april 2021 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Is wel het enige huis in Europa geloof ik waar gefeest mag worden, dus vind je het gek dat ze terug gekomen zijn
dan een wat groter feestquote:Op zondag 4 april 2021 21:42 schreef stervis het volgende:
[..]
Ga ik ook met plezier 5 dagen voor in quarantaine
jurkje liesequote:Op zondag 4 april 2021 21:42 schreef zodeju het volgende:
Naomi ziet er alweer leuker uit.....zal ze commentaar gehad hebben??
ik zou het zelfs al heel erg leuk vinden om een feest te hebben met zoveel mensen. Ik hou me nog steeds aan de regel van 1 bezoeker per keer....quote:
Echt, had ze die niet eerder kunnen lenen......quote:
Had ik vanmiddag toen ze allemaal door elkaar kakelden. Was net als toen de laatste nieuwe bewoners er in kwamen. Opeens zo druk na die rust.. niet meer gewend dus moest ook even wennenquote:
Matt heeft 15.000 gepakt. Die is slimmer dan de restquote:Op zondag 4 april 2021 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt krijgt thuis weer op zijn kop van mama
waar is @engine dan??quote:Op zondag 4 april 2021 21:47 schreef suzi1 het volgende:
@:utopia2.0 ga je mee dansje doen in de zaal. greybones en engine komen ook. eva![]()
potver dat kan toch ook niequote:Op zondag 4 april 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
@:engine zit naar een vette race te luisteren elders?
DM lekkerquote:Op zondag 4 april 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
@:engine zit naar een vette race te luisteren elders?
Postduif weet ik veel, ga je privé feestje doenquote:
Soury?quote:Op zondag 4 april 2021 21:49 schreef suzi1 het volgende:
jou kon ik ook al niet bereiken een tijdje terug
Volgens mij ben jij daar goed in. Ga eens on topic druifquote:
Hopelijk geen zere knieën morgen als de alcohol uitgewerkt is.quote:
hij dronk toch nooitquote:Op zondag 4 april 2021 21:51 schreef stervis het volgende:
[..]
Hopelijk geen zere knieën morgen als de alcohol uitgewerkt is.
Hij beweegt nu zoveel omdat hij even vergeet dat hij heel veel lichamelijke klachten heeft.
ehhhhh blond help ffquote:Op zondag 4 april 2021 21:51 schreef suzi1 het volgende:
matt heeft ook oudbewoners gesproken die hij niet eens in het huis heeft gezien. dan weten wij wel wie he
Jij ipv van wij dank je...quote:Op zondag 4 april 2021 21:51 schreef suzi1 het volgende:
matt heeft ook oudbewoners gesproken die hij niet eens in het huis heeft gezien. dan weten wij wel wie he
2 keer per jaar ofzo en dan kan hij blijven zuipen, beweert hij.quote:
hoezo kijk jij nog? je hebt zoveel commentaar op alles snap dan niet dat je nog kijktquote:Op zondag 4 april 2021 21:46 schreef Silves het volgende:
Terug van de paas borrel..oeps,,wat een saaie bedoeling daar,de exen doen alles om nog maar bekend te worden..Tja..al weer de zoveelste usb stick met zielige inwoners..alles voor insta!.
nou ben heeeeel benieuwd hoe en nick kapot gaatquote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij zei loco te gaan als er deze avond muziek was![]()
wat moet hij daar nu mee.. niemand anders reageerde op zijn appjes?quote:
Serieus je valt iemand aan die BB kijktquote:Op zondag 4 april 2021 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo kijk jij nog? je hebt zoveel commentaar op alles snap dan niet dat je nog kijkt
dat is het enige dat ik verstaan heb deze avondquote:Op zondag 4 april 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet hij daar nu mee.. niemand anders reageerde op zijn appjes?
Thomas zei vanmiddag dat er niets was waar hij over mocht praten van Big Brother. Maar hij vond het zelf om bepaalde dingen nog niet te zeggen.quote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel gevaarlijk van BB om ze te laten drinken.
Straks praten ze mond voorbij.
Sandra is een domme kutquote:
Die twee zijn op zichzelf zo oprecht in hun emoties en enthousiasme, lekker leven in de vreugde, of omgekeerd evenveelquote:
Ach maakt niet uit toch. Iedereen mag z'n ei ff kwijt. Tis Pasenquote:Op zondag 4 april 2021 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo kijk jij nog? je hebt zoveel commentaar op alles snap dan niet dat je nog kijkt
Jij nooit een opmerking??? of een reactie....of zo,n volger ??quote:Op zondag 4 april 2021 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nope,quote:Op zondag 4 april 2021 21:40 schreef cheanny het volgende:
Dit feestje met z'n viertjes was dodelijk saai geweest dus toch beter dat BB wat oud bewoners heeft opgetrommeld om de sfeer wat op te leuken.
its a wrapquote:Op zondag 4 april 2021 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
BB insta noemt het de "wrap party"
[ afbeelding ]
de enige die constant schreeuwt is Naomiquote:Op zondag 4 april 2021 21:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is echt zo'n aandachtstrekker
Iedereen weer terug naar facebookquote:
puzzelenquote:Op zondag 4 april 2021 21:58 schreef NBWtje het volgende:
Ja, hierna een diep zwart gat voor iedereen
Andere hobby zoeken
Ja maar dat weet jij beter toch?quote:Op zondag 4 april 2021 21:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is dat officieel dat de streams uit gaan vanavond?
niks gaat uitquote:Op zondag 4 april 2021 21:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is dat officieel dat de streams uit gaan vanavond?
Tictok??...zo maar een vermoeden.quote:Op zondag 4 april 2021 21:58 schreef NBWtje het volgende:
Ja, hierna een diep zwart gat voor iedereen
Andere hobby zoeken
Op z'n Miesquote:
ik reageer genoeg hoorquote:Op zondag 4 april 2021 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Jij nooit een opmerking??? of een reactie....of zo,n volger ??
vorm en kleurquote:Op zondag 4 april 2021 22:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Op z'n MiesNu al zin om mooie rijtjes te maken.
Tictok wat is dat dan ?quote:
De helft hier kan nog niet eens de Belgen verstaan, hoezo zouden hun dan ooit Australiërs kunnen begrijpenquote:Op zondag 4 april 2021 22:00 schreef NBWtje het volgende:
Vrijdag begint BB Australië,... Verzacht de pijn misschien een beetje
Hoi Sandraquote:
misschien niet zo oordelen over Cossersquote:Op zondag 4 april 2021 22:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De helft hier kan nog niet eens de Belgen verstaan, hoezo zouden hun dan ooit Australiërs kunnen begrijpen
Omdat we allemaal Engels hebben gehad op school misschien?quote:Op zondag 4 april 2021 22:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De helft hier kan nog niet eens de Belgen verstaan, hoezo zouden hun dan ooit Australiërs kunnen begrijpen
En hebben geen nicht die voor ons examen heeft gedaan.quote:Op zondag 4 april 2021 22:02 schreef Verida het volgende:
Omdat we allemaal Engels hebben gehad op school misschien?
En hoe verklaar je dat met Belgen. Teringquote:Op zondag 4 april 2021 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat we allemaal Engels hebben gehad op school misschien?
Heb op FOK! gestaan.quote:Op zondag 4 april 2021 22:00 schreef mario390 het volgende:
hoezo denken dat laatste avond
van stream is? is nog en week
quote:Op zondag 4 april 2021 22:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
En hebben geen nicht die voor ons examen heeft gedaan.
Ik kan prima de Engelsen verstaan, dus ook de Aussies, maar versta de Belgen niet, vooral niet Nick en Patjequote:Op zondag 4 april 2021 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dat met Belgen. Tering
is niet zoquote:Op zondag 4 april 2021 22:00 schreef mario390 het volgende:
hoezo denken dat laatste avond
van stream is? is nog en week
Waarom mag ik dan geen kritiek leveren, euh is dit een site waar je alleen fan mag zijn van 3de rangs zogenaamde bnners? zo van hup hup Michel of zo... zo ik al zeg, dit is een fiasco geworden en zag het toch anders......................quote:
Oh op die fiets, ik heb er ook moeite meequote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan prima de Engelsen verstaan, dus ook de Aussies, maar versta de Belgen niet, vooral niet Nick en Patje
Wat hoop ik dat jill het allemaal leest hoort wat Matt allemaal gezegd heeftquote:Op zondag 4 april 2021 22:03 schreef Koos1958 het volgende:
Goh Matt kan goed optrekken met zijn treiteraarster uit BB
Jill is onschuldigquote:Op zondag 4 april 2021 22:05 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat jill het allemaal leest hoort wat Matt allemaal gezegd heeft
Thomas weet net genoeg te droppen vandaag. Zegt niet veel over wat hij heeft gezien, maar wel veel waardevolsquote:Op zondag 4 april 2021 22:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Thomas verteld nick even dat Rumag hem geframed heeft door een bepaalde zin uit iets uit te zenden maar wat niet de werkelijke antwoord was haha
meer Naomiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 4 april 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
oh help
hoe lang blijft het.. nog langer dat geschetter van Naomi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |