Dat ze tot donderdag blijven denk ik niet, maar wel dat dit een soort vervroegd compensatie eindfeest is.quote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb een vermoeden dat iedereen blijf tot donderdag, aangezien ze dus ook al geen feest krijgen in de studio waar sommige naar uit kijken.
Dus hebben ze op deze manier voor meer mensen gezorgd in huis zodat de finale daar wat gezelliger gemaakt kan worden.
ja denk dat die wel afvalt maar idd wel blijft ook gewoonquote:Op zondag 4 april 2021 21:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn voor diegene die dan dinsdag moet vertrekken.
Dan moeten ze die ook laten blijven.
Ja, ze zal haar zoontje mee moeten nemen,quote:Op zondag 4 april 2021 21:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Staat wel in het contract dat ze bij de finale zijn.
ze zullen niet 5 dagen in een hotel gezeten hebben voor maar 1 nachtjequote:Op zondag 4 april 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ze tot donderdag blijven denk ik niet, maar wel dat dit een soort vervroegd compensatie eindfeest is.
Zie je vaker bij BB's dat er meer bewoners tot het einde blijven dan dat er finalisten zijnquote:Op zondag 4 april 2021 21:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk dat die wel afvalt maar idd wel blijft ook gewoon
Waar heeft hij dat eerste gezegd? Linkje?quote:Op zondag 4 april 2021 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei dat ze hem pestte in BB maar dat hij niets zei erover om de sfeer goed te houden. En suggereerde dat er wat was gebeurd en dat de rumag mensen dat maar aan Jill moesten vragen.
Beetje hoesten en proesten, en corona zorgt ervoor dat ze niet hoeven als ze niet willenquote:Op zondag 4 april 2021 21:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
en het stalkgedrag.. en dan buiten huis beweren dat hij de grapjes van jill niet leuk vondquote:Op zondag 4 april 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
het is vooral dat matt supergeheimzinnig deed over bedgeheimen. terwijl hij bij zichzelf er een slinger aan gaf
welke finale feest me deze corona, niet in de studio in ieder geval denk dat dit het is dus die regel zal wel vervallen als die er al geweest wasquote:Op zondag 4 april 2021 21:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gelezen maar weet even niet meer waar.quote:Op zondag 4 april 2021 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat eerste gezegd? Linkje?
Rumag heb ik gezien, vond dat nu ook weer niet wereldschokkend verschrikkelijk dat hij daar niets over kwijt wilde zonder met Jill te kunnen overleggen.
Hij zei dat hij niet stalkte toch wat ik had gelezen.quote:Op zondag 4 april 2021 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het stalkgedrag.. en dan buiten huis beweren dat hij de grapjes van jill niet leuk vond
filmpje gezien.. maar niet van Rumagquote:Op zondag 4 april 2021 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelezen maar weet even niet meer waar.
Wat ook zo apart was is dat hij t/m zijn testament helemaal lyrisch was over Jill en dat hij na 1 stap buiten 180 graden gedraaid was. Waarschijnlijk gevoed door z'n mama die daarvoor al op diverse SM was gaan klagen over Jills pestgedrag.quote:Op zondag 4 april 2021 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zei dat ze hem pestte in BB maar dat hij niets zei erover om de sfeer goed te houden. En suggereerde dat er wat was gebeurd en dat de rumag mensen dat maar aan Jill moesten vragen.
hij doet of dat allemaal niet is gebeurtquote:Op zondag 4 april 2021 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet stalkte toch wat ik had gelezen.
en dan hadden we nog wel zin aan een feestjequote:
Misschien is dat ook niet zo en is SM wel een vet naar medium waar roddels uit voort komenquote:Op zondag 4 april 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet of dat allemaal niet is gebeurt
die hoor je constant gillenquote:Op zondag 4 april 2021 21:33 schreef suzi1 het volgende:
veel bier en wijn erin, en naomi gaggen. mss is t dan nog wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |