quote:Op zondag 4 april 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
even doordrinken thomas, dan kan je je mond voorbij praten over matt
Ja, tijdens haar opdracht met schilpad en kleding was het koprollen mislukt...quote:Op zondag 4 april 2021 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
matt kon geld voor de pot verdienen door dat ei op zijn kop te houden voor een aantal uur
Ik denk dat naomi ook geld voor de pot kan verdienen door een aantal koprollen te doen
wat thomas en patje moeten doen om de pot te spekken is niet duidelijk nog
Ja raar he?quote:Op zondag 4 april 2021 21:20 schreef cheanny het volgende:
Valt op dat Mies steeds vaker Jill opzoekt. Zo leuk
ze zoeken een beetje steun bij elkaar..quote:Op zondag 4 april 2021 21:20 schreef cheanny het volgende:
Valt op dat Mies steeds vaker Jill opzoekt. Zo leuk
Ik zou geloof ik liever zien dat Thomas zijn mond voorbij zou praten tegen matt, hem ter plekke confronteren wat hij buiten heeft gezegd over jillquote:Op zondag 4 april 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
even doordrinken thomas, dan kan je je mond voorbij praten over matt
Ja he?quote:Op zondag 4 april 2021 21:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou geloof ik liever zien dat Thomas zijn mond voorbij zou praten tegen matt, hem ter plekke confronteren wat hij buiten heeft gezegd over jill
jurkie en schoenen?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 4 april 2021 21:13 schreef Fasil het volgende:
[..]
Gaat naar het schijnt niet goed met haar zoontje, verlatingsangst. (Zelfde als Michel, dat is de clou)
Julie zal dus niet komen
Niks volgens mij maar facebook welquote:
Ik heb het ook gemist geloof ik, maar de halve COS is er blijkbaar diep verontwaardigd over.quote:
hoezo kreg nick ei op de kop?quote:Op zondag 4 april 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zoeken een beetje steun bij elkaar..
lijkt dat ze het allemaal best veel vinden
Zo was het eigenlijk meestal afgelopen tijd. Meer een Be-versie dan NL.quote:Op zondag 4 april 2021 21:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is wel een Belgische invasie.
Maar 3 Nederlanders.
Zou wel lullig zijn voor diegene die dan dinsdag moet vertrekken.quote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb een vermoeden dat iedereen blijf tot donderdag, aangezien ze dus ook al geen feest krijgen in de studio waar sommige naar uit kijken.
Dus hebben ze op deze manier voor meer mensen gezorgd in huis zodat de finale daar wat gezelliger gemaakt kan worden.
Teveel om op te noemenquote:
epen toch het huis uit ,... Die vraag je dan niet terugquote:Op zondag 4 april 2021 21:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is wel een Belgische invasie.
Maar 3 Nederlanders.
Hij zei dat ze hem pestte in BB maar dat hij niets zei erover om de sfeer goed te houden. En suggereerde dat er wat was gebeurd en dat de rumag mensen dat maar aan Jill moesten vragen.quote:Op zondag 4 april 2021 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist geloof ik, maar de halve COS is er blijkbaar diep verontwaardigd over.![]()
Zal wel weer een storm in een glas water zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |