Zolang Nell maar wegblijft bij Matt vanavond vind ik alles primaquote:Op zondag 4 april 2021 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
En weer staat stalker Matt bij Jill in de buurt. Elke keer zoekt hij haar op
jill extreem rustig nuquote:Op zondag 4 april 2021 21:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zolang Nell maar wegblijft bij Matt vanavond vind ik alles prima
Nog wel. Even kijken over een paar wijntjesquote:
vind het druk... wel weer ff wennenquote:Op zondag 4 april 2021 21:40 schreef cheanny het volgende:
Dit feestje met z'n viertjes was dodelijk saai geweest dus toch beter dat BB wat oud bewoners heeft opgetrommeld om de sfeer wat op te leuken.
komt vast nog welquote:Op zondag 4 april 2021 21:41 schreef mario390 het volgende:
meestal spelt de regie dat selfde
hazes
sex ...beach
jump for joy
wat van abba
i got the feeling
Ga ik ook met plezier 5 dagen voor in quarantainequote:Op zondag 4 april 2021 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Is wel het enige huis in Europa geloof ik waar gefeest mag worden, dus vind je het gek dat ze terug gekomen zijn
dan een wat groter feestquote:Op zondag 4 april 2021 21:42 schreef stervis het volgende:
[..]
Ga ik ook met plezier 5 dagen voor in quarantaine
jurkje liesequote:Op zondag 4 april 2021 21:42 schreef zodeju het volgende:
Naomi ziet er alweer leuker uit.....zal ze commentaar gehad hebben??
ik zou het zelfs al heel erg leuk vinden om een feest te hebben met zoveel mensen. Ik hou me nog steeds aan de regel van 1 bezoeker per keer....quote:
Echt, had ze die niet eerder kunnen lenen......quote:
Had ik vanmiddag toen ze allemaal door elkaar kakelden. Was net als toen de laatste nieuwe bewoners er in kwamen. Opeens zo druk na die rust.. niet meer gewend dus moest ook even wennenquote:
Matt heeft 15.000 gepakt. Die is slimmer dan de restquote:Op zondag 4 april 2021 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt krijgt thuis weer op zijn kop van mama
waar is @engine dan??quote:Op zondag 4 april 2021 21:47 schreef suzi1 het volgende:
@:utopia2.0 ga je mee dansje doen in de zaal. greybones en engine komen ook. eva![]()
potver dat kan toch ook niequote:Op zondag 4 april 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
@:engine zit naar een vette race te luisteren elders?
DM lekkerquote:Op zondag 4 april 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
@:engine zit naar een vette race te luisteren elders?
Postduif weet ik veel, ga je privé feestje doenquote:
Soury?quote:Op zondag 4 april 2021 21:49 schreef suzi1 het volgende:
jou kon ik ook al niet bereiken een tijdje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |