abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 21:40:08 #1
184769 crew  Deisyy
pi_198839702
De FOK!Stok begon oorspronkelijk als een balk die vervolgens door een plank is vervangen welke opgevolgd werd door een metalen versie en later weer teruggekeerde in de gedaante van een balk!

Ergens in Nederland aan een plaatsnaambord ligt deze "Stok" met FOK!STOK erop geschreven..


De huidige Stok gemaakt door: DJMO

Spelregels:

• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
• Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
• Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door andere users voordat je hem zelf weer op gaat halen. Een uitzondering is wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
- na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen
- voor beide geldt: alleen wanneer er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.
• De FOK!stok moet in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.

Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland

Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie nodig. Je kunt aan de volgende users de combinatie vragen:
Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, DJMO , Light, Dagoduck,Houniet, Rob, Deisyy.
(laatste wijziging maart 2021)

Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing

HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER *O*

De geschiedenis
Zie ook deze Wiki, vol met gegevens van de vorige rondes, foto's en verplaatsers. Ook is er Maringo's FOK!stok site, waar ook de plaatsen staan gegroepeerd per provincie en gemeente, zodat je snel kunt kijken welke plaatsen in je omgeving nog nooit de stok op bezoek hebben gehad.

Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd... :')
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... :o
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen.
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Een 2cv'tje doen - in plaats van foto's een filmpje/vlog maken.
Een Spockjuh_ doen - altijd maar roepen dat het lang duurt! en zelf ALLE tijd nemen voor het wegleggen
Een Nattekat doen - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates.
Een Fientje doen - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord.
Een Fogel doen - 1300km reizen om de stok een slinger te geven.
Een wolfrolfje doen - eindeloos zeuren dat de stok naar Zoetermeer moet, zonder hem zelf ooit op te halen om hem daar neer te leggen.
Een Light laten schijnen - In een gehucht met twee borden alleen bij het verkeerde bord kijken en het forum in paniek brengen omdat de FOK!Stok verdwenen is.

Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?
Daar is deze mooie website van Maringo voor! i * deels tijdelijk buiten gebruik

De FOK!stok is een idee van harrie1 ^O^

Deze OP vind je hier!

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 06-04-2021 09:23:29 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198839745
Maar de saboteur kan toch ook een slijptol meenemen? :@ En laatst was het slot toch ook verlijmd? Dus dan schuwt iemand het niet om tijd en moeite (meer dan de code weten) te steken in het saboteren van die stok.

Het is triest natuurlijk, maar ik zie iemand die met plezier aan het spel deelneemt of ooit heeft deelgenomen dat al helemaal niet doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 april 2021 @ 21:42:18 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198839747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Just_me heeft de code ook niet meer.
Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.

EN @OscarMopperkont: sorry voor m'n twijfel, jij was de laatste verplaatser , ik had moeten beseffen dat jij net zo enthousiast was om gewoon lekker verder te spelen. Sorry mi amore :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198839773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.

EN @:OscarMopperkont: sorry voor m'n twijfel, jij was de laatste verplaatser , ik had moeten beseffen dat jij net zo enthousiast was om gewoon lekker verder te spelen. Sorry mi amore :*
No problem. Schrok alleen ff. :o
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 21:44:06 #5
184769 crew  Deisyy
pi_198839780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.

EN @:OscarMopperkont: sorry voor m'n twijfel, jij was de laatste verplaatser , ik had moeten beseffen dat jij net zo enthousiast was om gewoon lekker verder te spelen. Sorry mi amore :*
Ah oke, dat wist ik niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198839787
Duurt lang
Hooray for boobies!
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 21:45:18 #7
184769 crew  Deisyy
pi_198839806
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

No problem. Schrok alleen ff. :o
Ik denk dat we allemaal geschrokken zijn van deze verschrikkelijke gebeurtenis.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 3 april 2021 @ 21:47:54 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_198839861
Ik was het niet, te ver fietsen. Heb in ieder geval de Wiki even geüpdatet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 03-04-2021 23:06:24 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 april 2021 @ 21:48:17 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198839868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal geschrokken zijn van deze verschrikkelijke gebeurtenis.
TBH? Ik had het wel verwacht. Ik heb al sinds de verdwijning van de eennalaatste stok het gevoel dat iemand me uit dit topic wil weg hebben :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198839881
Wie is de Judas?
pi_198839887
Muhahahaha...ik was het....ook niet. :+

Soort Among us dit.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 21:54:07 ]
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 21:53:54 #12
184769 crew  Deisyy
pi_198839989
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

TBH? Ik had het wel verwacht. Ik heb al sinds de verdwijning van de eennalaatste stok het gevoel dat iemand me uit dit topic wil weg hebben :')
Niet alles op je zelf betrekken joh :D

Alhoewel, we kunnen de proef op de som nemen door een nieuwe in het spel te gooien en dat jij je dan een tijdje terug trekt om te zien of de stok dan weer verdwijnt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198839993
Zou het niet zo kunnen zijn dat het iemand is die hier niet post maar wel flinke hekel aan DJMO heeft?
Want ik zie hier geen andere users die flinke kots neigingen lijkt op te wekken bij verschillende users.
Het is dan wachten tot iemand IRL gaat zieken.

Heel vervelend, ik denk dat het lastig zal zijn herhaling te voorkomen maar als er geen pagina's aandacht aan gewijd word is de plezier er wel sneller af voor de dader.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 april 2021 @ 21:56:28 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198840054
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef isax het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat het iemand is die hier niet post maar wel flinke hekel aan DJMO heeft?
Want ik zie hier geen andere users die flinke kots neigingen lijkt op te wekken bij verschillende users.
Het is dan wachten tot iemand IRL gaat zieken.

Heel vervelend, ik denk dat het lastig zal zijn herhaling te voorkomen maar als er geen pagina's aandacht aan gewijd word is de plezier er wel sneller af voor de dader.
Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198840068
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang
Ja, leg hem dan ook gewoon weg :P
En nee, niet in je schuur. :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_198840081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader? :')
Huh? Hoe is dit een logische reactie :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 april 2021 @ 21:58:23 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198840089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:57 schreef DW457 het volgende:

[..]

Huh? Hoe is dit een logische reactie :?
Logica. Vanuit daderkennis reageren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 3 april 2021 @ 21:58:29 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198840092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:13 schreef DJMO het volgende:
Voor zover ik nu kan nagaan hebben alleen

Ik, Rob, Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, just me, Light, Dagoduck, Houniet, Iamredleader, KapiteinIglo, Superkimmi, WolfRolf, OscarMopperkont en Puala de huidige code.

Ga maar afstrepen wie de saboteur is. Ik durf Rob, SK&KI, Dago, Wolfrolf, Iamredleader en Light iig uit te sluiten, aangezien zij gewoon enthousiast het spel weer oppakten met de nieuwe stok.

En nee, je kunt mij niet wijsmaken dat er binnen drie weken drie stokken verdwijnen omdat een er een overijverige gemeente ambtenaar een slijptol meesleept.
waarom heb je die code aan zoveel mensen gegeven? Oorspronkelijk hadden alleen jij en Rob de code toch?
Ik vermoed zelf dat, aangezien de stok 2x achter elkaar gejat is, dat iemand toegang heeft tot de account van jou, Rob of 1 van de anderen die je de code hebt gegeven
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198840099
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef isax het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat het iemand is die hier niet post maar wel flinke hekel aan DJMO heeft?
Want ik zie hier geen andere users die flinke kots neigingen lijkt op te wekken bij verschillende users.
Het is dan wachten tot iemand IRL gaat zieken.

Heel vervelend, ik denk dat het lastig zal zijn herhaling te voorkomen maar als er geen pagina's aandacht aan gewijd word is de plezier er wel sneller af voor de dader.
Maar dan moet die dader wel de code weten. En die groep is dus vanwege het nieuwe slot erg klein.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_198840104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

Logica. Vanuit daderkennis reageren.
Nu is opeens iedereen in jouw ogen de dader, he :')
pi_198840111
Vooralsnog heeft men tot morgenmiddag de tijd om de stok te plaatsen op een nieuwe plek.
Eerst afwachten
pi_198840115
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader? :')
Ja joh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 april 2021 @ 22:00:00 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198840117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nu is opeens iedereen in jouw ogen de dader, he :')
Nee hoor. Ik sluit bepaalde mensen juist uit, omdat ik die volkomen vertrouw.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 3 april 2021 @ 22:00:06 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198840119
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Maar dan moet die dader wel de code weten. En die groep is dus vanwege het nieuwe slot erg klein.
De account van degenen die de code hebben kan ook gehackt zijn
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 3 april 2021 @ 22:00:07 #25
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_198840120
N
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader? :')
nou sorry, je moet wel stekeblind zijn als je niet ziet dat je niet de meest geliefde poster in dit topic bent. Dont blame the messenger.

#wijhebbendestokookniet
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')