Stomme op.quote:
Daar word je zwanger van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je dat ene spel toevallig had was je nu een heel stuk rijker geweestquote:
Prima deal ...quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb onlangs voor 29 euro een geheugenkaart van 32 kb gekocht. Was een goeie deal.
Ja .. misschien heeft Soury nog een uniek oud spel lggenquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je dat ene spel toevallig had was je nu een heel stuk rijker geweest
Ben jij nou een muzikant?quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Woef!
Ow, wacht, wat voor een geluid maakt een mol?
Soms maakt de mol een piepend geluid, in dreigende situaties kan de mol zelfs blazen. Een mol wordt gemiddeld drie jaar oud....quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Woef!
Ow, wacht, wat voor een geluid maakt een mol?
Ben je iets kwijt?quote:
Mol-movesquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soms maakt de mol een piepend geluid, in dreigende situaties kan de mol zelfs blazen. Een mol wordt gemiddeld drie jaar oud....![]()
In extreme gevallen tikt hij met zijn pootjes in de maat van de muziek, terwijl zijn heupen synchroon mee kraken
Ik zocht de naam van een earwurmquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben je iets kwijt?
Goedemorgen![]()
Nee, verkeerde merkquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
D. is dit niets voor jou?
https://www.ad.nl/auto/ne(...)iner-stond~afe4dc08/
quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ‘m instuderen voor de volgende meet
quote:
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]al vind ik tussen de teststraat en het ziekenhuis wel verschil zitten. Ziekenhuis gaat dieper in je neus
Groot gelijk beter het zekere voor het onzekere nemen. Nu weet je dat je negatief bent.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.
Ik ben een beetje verkouden, last van mijn keel en koppijn, het leek me wel zo verstandig om voor de zekerheid even te testen, ook omdat mijn kinderen 2e Paasdag komen brunchen
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.
Ik ben een beetje verkouden, last van mijn keel en koppijn, het leek me wel zo verstandig om voor de zekerheid even te testen, ook omdat mijn kinderen 2e Paasdag komen brunchen
Ik dacht dat het niet doorgingquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:53 schreef chufi het volgende:
@:pullup Kijk jij ook morgen ? SPT / [Roeien] The Boat Race: zondag 4 april 2021
Op zondagmiddag 5 uur 1e paasdag aan het coachen .. Wowquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet doorgingMeestal kijk ik dat wel op de vereniging. Nu ben ikzelf aan het coachen
Leuke soap zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iemand nog te wachten op pakjes van die boot die het suezkanaal blokkeerde?
Zo ja, nog even wachten. Hij ligt er nog/weer vast![]()
(nu omdat ie niet verder mag omdat ze eerst 'even' betalen moeten).
Echt wel. Nog 2 weken tot de NKquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zondagmiddag 5 uur 1e paasdag aan het coachen .. Wow
Ik heb in januari iets van Aliexpress besteld wat niet is aangekomen. Geen idee waar het is; het zou op dat schip kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iemand nog te wachten op pakjes van die boot die het suezkanaal blokkeerde?
Zo ja, nog even wachten. Hij ligt er nog/weer vast![]()
(nu omdat ie niet verder mag omdat ze eerst 'even' betalen moeten).
Al jaren tochquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Amsterdam - Den Bosch (dames), misschien wel de beste teams van de wereld op dit moment
Den Bosch wel, Amsterdam zat in/tegen de top.quote:
OK, ik volg de competitie nooitquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Den Bosch wel, Amsterdam zat in/tegen de top.
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:39 schreef chufi het volgende:
Nou verliest A'dam ook nog in de shootouts
Wat heb je voorn soepje?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef chufi het volgende:
Ik had ook een pan soep gemaakt , maar geen tomaten
Jeuj!quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk weekend
Paasboodschappen in huis.. Zonnetje schijnt
Dat was vroeger op zaterdag vaste prik bij mijn ouders thuis, en rundvlees erin, ik was toen geen van fan soepjes.quote:
Moet je die ballen dan eerst bakken?quote:
Maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ook nooit echt een soepeter geweest.. Lustte alleen gebonden tomatensoep, maar geen tomaten![]()
Nu eet ik het nog zeer zelden.. Als ik dorst heb neem ik iets te drinken... en als ik honger heb maak ik iets te eten.
Nutteloos spul.. soep.. en meestal te heet
Kan alle 2 maar vandaag gekooktquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je die ballen dan eerst bakken?
Of kook je ze?
Voor de tomatensoep maakte ik altijd balletjes, die gooide ik er dan in en dan kookten ze wel gaar. Maar sinds vorige zomer bak ik gehakt rul met een uitje en knoflook en gooi dat in de soep, uit nood geboren omdat dat makkelijker mee te nemen was in een thernosfles, maar wel heel erg smakelijk. En bij elke hap gehaktquote:
Ik krjjg daar geen trek vanquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krjjg daar geen trek van
Dat is de oersoep waar het eerste leven uit ontstaan is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krjjg daar geen trek van
Soms spuiten er diamanten mee uit vulkanen mischien idee om te gaan zoekenquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:23 schreef chufi het volgende:
Da
[..]
Dat is wat er in IJsland uit de grond komt
Ja strak planquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soms spuiten er diamanten mee uit vulkanen mischien idee om te gaan zoeken
Ik weet niet hoe het in ijsland zit met mineralen en dat soort dingen moet wel een hoop in de grond zitten daarquote:
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamantquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in ijsland zit met mineralen en dat soort dingen moet wel een hoop in de grond zitten daar
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamant
Maar er kunnen wel restanten in de grond zitten van toen alles nog aanelkaar zatquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamant
Ja alles is mogelijk ..quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar er kunnen wel restanten in de grond zitten van toen alles nog aanelkaar zat
Chufi gelooft er niet in en wil onze droom vernietigenquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, was weer lekker
En nu gaan we diamanten zoeken? Ik doe mee
Niet op IJslandquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Chufi gelooft er niet in en wil onze droom vernietigen
Jules Verne had ook visie net als mijquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, hier laten ze het zien
Journey to the Center of the Earth (2008) - IMDb
Dat kan alleen in Hollywoodquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, hier laten ze het zien
Journey to the Center of the Earth (2008) - IMDb
Wil je zeggen dat hollywood tegen ons liegt?quote:
Lijkt me wel gaaf eens zo'n grot door te gaanquote:
Ik ken alleen de grotten van Han in Belgie..quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf eens zo'n grot door te gaan
Die, en Remouchamps in België. In Frankrijk ben ik ook wel in een paar grotten geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken alleen de grotten van Han in Belgie..
Die in Limburg niet?quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken alleen de grotten van Han in Belgie..
Als we een paar jaar wachten is het daar niet meer zo koudquote:
Valt wel mee met de kou daar dat willen ze je graag doen gelovenquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we een paar jaar wachten is het daar niet meer zo koud
Stalagmieten?quote:
Wow! Wat een vette foto!quote:
Nee, kristallen. XXL.quote:
quote:
Zijn inderdaad xxl prachtig.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, kristallen. XXL.
Grot in Mexico.
alleen overleef je het niet lang daar plus is helemaal afgesloten door militairenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn inderdaad xxl prachtig.
Bang voor diefstal ?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
alleen overleef je het niet lang daar plus is helemaal afgesloten door militairen
Alleen met speciale uitrusting kan je daar lopen en dan is het nog gevaarlijkquote:
Toch prachtig dat dit hoe dit kan ontstaan .quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alleen met speciale uitrusting kan je daar lopen en dan is het nog gevaarlijk
Wat zal 1 zo een staaf kristal opbrengen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
Die kristallen stop je niet zo maar ff in je rugzak
Is wel iemand geweest die dat geprobeerd heeft uit die grot maar heeft het niet overleefdquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
Die kristallen stop je niet zo maar ff in je rugzak
prijsloosquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat zal 1 zo een staaf kristal opbrengen?
Alles heeft een prijs:Yquote:
Als er mensen geweest zijn gaan er meer komen. Zelfs met bewakingquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar je komt die grot toch niet in
100.000.000.000.000.000.000 zoiets?quote:
Ja geen ideequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
En als je dan zo'n kristal in je broekzak meeneemt uit die grot: wat ga je ermee doen?
Zal heus wel een markt voor zijn maar niet makelijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
En als je dan zo'n kristal in je broekzak meeneemt uit die grot: wat ga je ermee doen?
Gaan wel mensen naar je kijken als je met zo'n bult in je broek gaat rondlopenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
Prijzen van edelmetalen worden al kunstmatig hoog gehoudenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
100.000.000.000.000.000.000 zoiets?
In Zimbabwaanse prutsmunt dan
Daarom wordt de Zimbabwaanse munt kunstmatig laag gehoudenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prijzen van edelmetalen worden al kunstmatig hoog gehouden
heb ooit wel eens van die Mark briefjes in habden gehadquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier nog wel ergens postzegels liggen met een waarde van 200mln mark.
Maak anders eens wat fotos als je ze vindt ..quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik weer eens bij mijn moeder ben eens kijken of het album van mijn oma daar nog ligt. Daar zouden er ook in kunnen zitten. Bonnenboekjes zitten er in ieder geval wel in.
Staat dan wel in de planning ja.quote:Op zondag 4 april 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak anders eens wat fotos als je ze vindt ..
Want?quote:Op zondag 4 april 2021 00:20 schreef chufi het volgende:
T
[..]
Top en dan hier ff posten dat je Rijk bent
Ach briefjes van hoop waarde is leuk..quote:Op zondag 4 april 2021 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want?
Die dingen word je niet rijk van helaas. Hoort eerder thuis in een museum.
PST, portugal?quote:Op zondag 4 april 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach briefjes van hoop waarde is leuk..
Vroeger wel eens een Kerst envelop met 100.000 PST gekregen
Had ik moeten weten natuurlijkquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
In 83 haalde ik voor 25 pst een pilsje uit de koeling van de lokale dorpskroeg
Dan weten we dus nog niet of het duur wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amando una Cerveza friaquote:Op zondag 4 april 2021 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zware tijden zo te zien
Grappige foto ook wel
Met haar en knap in 1983 schatquote:Op zondag 4 april 2021 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
Leuke foto chufi. Ik herken je bijna niet.
Werk ze. Ik heb ook vanmorgen al 3 uurtjes getypt. Werk af en nu lekker weekend.quote:
Ja,mooi!quote:Op zondag 4 april 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vrolijk Pasen![]()
IK vond dit op internet wat is dit toch prachtig.![]()
https://images.app.goo.gl/ZDd65xwRZC4cXwJX6
Die ging nog ff met vrouw en kinders op de fotoquote:Op zondag 4 april 2021 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag dat de Greg wel de handschoenen aanheeft die ik vanmorgen miste
Helaas ja, net jet laatste stukje kunnen meepikken. Dat roeien zo gaat dus ook lukkenquote:
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwdquote:
gaan ze zinken?quote:Op zondag 4 april 2021 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwd
Nope 😉😆 alles wel en Cambridge gaatwinnen nuquote:
dan moeten ze harder roeienquote:Op zondag 4 april 2021 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwd
Auch.... weg Olympische SPelen ?quote:Op zondag 4 april 2021 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://hockey.nl/nieuws/(...)winst-van-amsterdam/
Hopelijk niet.quote:
Ja ja ik ken Eva welquote:Op zondag 4 april 2021 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ze is in 2018 en 2019 tot beste speelster in de wereld verkozen. Is vrij goed zeg maar.
Oh, we hebben eerst nog een EK, dat zal ze waarschijnlijk missen.quote:
Je pols is bij hockey nogal essentieel dus ik hoop voor haar dat het goed hersteldquote:Op zondag 4 april 2021 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, we hebben eerst nog een EK, dat zal ze waarschijnlijk missen.
Als ik het bericht goed lees de OS niet.
Klopt. Voordeel van de pols is wel dat ze al veel eerder kan beginnen met lopen straks weer. Dan hoeft ze conditioneel minder in te halen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je pols is bij hockey nogal essentieel dus ik hoop voor haar dat het goed hersteld
Dat is wel zoquote:Op zondag 4 april 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt. Voordeel van de pols is wel dat ze al veel eerder kan beginnen met lopen straks weer. Dan hoeft ze conditioneel minder in te halen.
Blind kan pas beginnen als zijn enkel weer goed is.
Nee, het is de herhalingquote:
quote:
Exact, en dat leunt stevig op herhalingquote:
Al 2 millenia langquote:Op zondag 4 april 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, en dat leunt stevig op herhaling
Het Christendom heeft er geen patent op hoor, we worden dagelijks geconfronteerd met andere stromingen met dezelfde tactiek .quote:
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 4 april 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het Christendom heeft er geen patent op hoor, we worden dagelijks geconfronteerd met andere stromingen met dezelfde tactiek .
Je herkent het niet , dat is wat andersquote:
Hoe dan?quote:
Huisjequote:Op zondag 4 april 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Hotel? Huisje? Kamer? BB? Tent? Camper? Caravan? Aangespoeld?
Leuk! Zee is altijd goedquote:
Derde keer daar. En laatste kans want die zooi is vol geboekt.quote:
We waren er ook in oktober. Vermaken ons wel. met open haard en een berg films. Bier en wijnquote:Op zondag 4 april 2021 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat de vorst dan weer uit de grond is
Ja ja weet ik wel ..quote:Op zondag 4 april 2021 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
We waren er ook in oktober. Vermaken ons wel. met open haard en een berg films. Bier en wijn
Ieuuww de Netflix editiequote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Palm Springs (2020) te movie te kijken...
Soort Groundhog day 2.0
Ga je hem morgen weer kijken?quote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Palm Springs (2020) te movie te kijken...
Soort Groundhog day 2.0
Neu.. Amazon.quote:
Dat ben ik vergetenquote:
LOLquote:
Grimbergen is in de aanbieding zag ik ,... roken doe ik niet meerquote:Op zondag 4 april 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Palm Springs (2020)
De tripple Grimbergen en Homegrow Haze helpen er wel bij
Staat op mijn kijk lijstje via Primequote:Op zondag 4 april 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Palm Springs (2020)
De tripple Grimbergen en Homegrow Haze helpen er wel bij
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 4 april 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal niets verklappen... maar het is een ietwat vreemde film
Oh is dat zo? Ik kijk prime via mijn ps4quote:Op zondag 4 april 2021 22:35 schreef chufi het volgende:
Prime zit nu ook al op de Ziggo box ... Beeld in het algemeen is sterk verbeterd sinds de laatste firmware update
Denk niet op jou ouwe Ziggo box.. Ik keek NF en Prime via de Samsung app op mn tv, omdat de NF op de Ziggo doos slecht was ., maar nu is het wel goed scherpquote:Op zondag 4 april 2021 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik kijk prime via mijn ps4
k meestal geen films op mn browser..quote:Op zondag 4 april 2021 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat doen jullie moeilijk, ik kijk Prime gewoon in mijn browser.
Hoe weet jij nou dat ik een ouwe ziggo box hebquote:Op zondag 4 april 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet op jou ouwe Ziggo box.. Ik keek NF en Prime via de Samsung app op mn tv, omdat de NF op de Ziggo doos slecht was ., maar nu is het wel goed scherp
Omdat je dat wel eens verteld hebt .. en nog steeds niet laten vervangen want hij doet het nog ... Soms maakt iets nieuws wel een verschilquote:Op zondag 4 april 2021 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik een ouwe ziggo box heb
Dat is mijn modem, de ziggo box is net zo oud als ik hier woon.quote:Op zondag 4 april 2021 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je dat wel eens verteld hebt .. en nog steeds niet laten vervangen want hij doet het nog ... Soms maakt iets nieuws wel een verschil
ah ok, zo'n klein boxje ..?quote:Op zondag 4 april 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mijn modem, de ziggo box is net zo oud als ik hier woon.
Nee niet echtquote:
Nee dat ook weer niet. Ik weet niet hoe dat ding heetquote:
En toen?quote:Op zondag 4 april 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.providercheck(...)ij-je-internetpakket
Gewoon het slot openbreken.quote:Op zondag 4 april 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
Wat weer een gedoe die stok ... had ik net de code , is ie weg en de nieuwe heb ik weer niet
Een slot op je wandelstok?quote:Op zondag 4 april 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
Wat weer een gedoe die stok ... had ik net de code , is ie weg en de nieuwe heb ik weer niet
Moet daar een slot op?quote:
Wordt gezien als rommel dus?quote:Op maandag 5 april 2021 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit schijnt nu wel weer .. Met slot is ie ook weer verschwunden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |