Werk ze. Ik heb ook vanmorgen al 3 uurtjes getypt. Werk af en nu lekker weekend.quote:
Ja,mooi!quote:Op zondag 4 april 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vrolijk Pasen![]()
IK vond dit op internet wat is dit toch prachtig.![]()
https://images.app.goo.gl/ZDd65xwRZC4cXwJX6
Die ging nog ff met vrouw en kinders op de fotoquote:Op zondag 4 april 2021 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag dat de Greg wel de handschoenen aanheeft die ik vanmorgen miste
Helaas ja, net jet laatste stukje kunnen meepikken. Dat roeien zo gaat dus ook lukkenquote:
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwdquote:
gaan ze zinken?quote:Op zondag 4 april 2021 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwd
Nope 😉😆 alles wel en Cambridge gaatwinnen nuquote:
dan moeten ze harder roeienquote:Op zondag 4 april 2021 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oxford stuurt steeds in op Cambridge die stuur is al 40 keer gewaarschuwd
Auch.... weg Olympische SPelen ?quote:Op zondag 4 april 2021 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://hockey.nl/nieuws/(...)winst-van-amsterdam/
Hopelijk niet.quote:
Ja ja ik ken Eva welquote:Op zondag 4 april 2021 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ze is in 2018 en 2019 tot beste speelster in de wereld verkozen. Is vrij goed zeg maar.
Oh, we hebben eerst nog een EK, dat zal ze waarschijnlijk missen.quote:
Je pols is bij hockey nogal essentieel dus ik hoop voor haar dat het goed hersteldquote:Op zondag 4 april 2021 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, we hebben eerst nog een EK, dat zal ze waarschijnlijk missen.
Als ik het bericht goed lees de OS niet.
Klopt. Voordeel van de pols is wel dat ze al veel eerder kan beginnen met lopen straks weer. Dan hoeft ze conditioneel minder in te halen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je pols is bij hockey nogal essentieel dus ik hoop voor haar dat het goed hersteld
Dat is wel zoquote:Op zondag 4 april 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt. Voordeel van de pols is wel dat ze al veel eerder kan beginnen met lopen straks weer. Dan hoeft ze conditioneel minder in te halen.
Blind kan pas beginnen als zijn enkel weer goed is.
Nee, het is de herhalingquote:
quote:
Exact, en dat leunt stevig op herhalingquote:
Al 2 millenia langquote:Op zondag 4 april 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, en dat leunt stevig op herhaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |