Echt wel. Nog 2 weken tot de NKquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zondagmiddag 5 uur 1e paasdag aan het coachen .. Wow
Ik heb in januari iets van Aliexpress besteld wat niet is aangekomen. Geen idee waar het is; het zou op dat schip kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iemand nog te wachten op pakjes van die boot die het suezkanaal blokkeerde?
Zo ja, nog even wachten. Hij ligt er nog/weer vast![]()
(nu omdat ie niet verder mag omdat ze eerst 'even' betalen moeten).
Al jaren tochquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Amsterdam - Den Bosch (dames), misschien wel de beste teams van de wereld op dit moment
Den Bosch wel, Amsterdam zat in/tegen de top.quote:
OK, ik volg de competitie nooitquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Den Bosch wel, Amsterdam zat in/tegen de top.
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:39 schreef chufi het volgende:
Nou verliest A'dam ook nog in de shootouts
Wat heb je voorn soepje?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef chufi het volgende:
Ik had ook een pan soep gemaakt , maar geen tomaten
Jeuj!quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk weekend
Paasboodschappen in huis.. Zonnetje schijnt
Dat was vroeger op zaterdag vaste prik bij mijn ouders thuis, en rundvlees erin, ik was toen geen van fan soepjes.quote:
Moet je die ballen dan eerst bakken?quote:
Maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ook nooit echt een soepeter geweest.. Lustte alleen gebonden tomatensoep, maar geen tomaten![]()
Nu eet ik het nog zeer zelden.. Als ik dorst heb neem ik iets te drinken... en als ik honger heb maak ik iets te eten.
Nutteloos spul.. soep.. en meestal te heet
Kan alle 2 maar vandaag gekooktquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je die ballen dan eerst bakken?
Of kook je ze?
Voor de tomatensoep maakte ik altijd balletjes, die gooide ik er dan in en dan kookten ze wel gaar. Maar sinds vorige zomer bak ik gehakt rul met een uitje en knoflook en gooi dat in de soep, uit nood geboren omdat dat makkelijker mee te nemen was in een thernosfles, maar wel heel erg smakelijk. En bij elke hap gehaktquote:
Ik krjjg daar geen trek vanquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krjjg daar geen trek van
Dat is de oersoep waar het eerste leven uit ontstaan is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krjjg daar geen trek van
Soms spuiten er diamanten mee uit vulkanen mischien idee om te gaan zoekenquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:23 schreef chufi het volgende:
Da
[..]
Dat is wat er in IJsland uit de grond komt
Ja strak planquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soms spuiten er diamanten mee uit vulkanen mischien idee om te gaan zoeken
Ik weet niet hoe het in ijsland zit met mineralen en dat soort dingen moet wel een hoop in de grond zitten daarquote:
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamantquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in ijsland zit met mineralen en dat soort dingen moet wel een hoop in de grond zitten daar
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamant
Maar er kunnen wel restanten in de grond zitten van toen alles nog aanelkaar zatquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
IJsland is een regio waar de aardkorst juist uit elkaar scheurt en zal de druk onder in de dunne korst minder hoog zijn en druk is juis essentieel voor de vorming van diamant
Ja alles is mogelijk ..quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar er kunnen wel restanten in de grond zitten van toen alles nog aanelkaar zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |