Ben jij nou een muzikant?quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Woef!
Ow, wacht, wat voor een geluid maakt een mol?
Soms maakt de mol een piepend geluid, in dreigende situaties kan de mol zelfs blazen. Een mol wordt gemiddeld drie jaar oud....quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Woef!
Ow, wacht, wat voor een geluid maakt een mol?
Ben je iets kwijt?quote:
Mol-movesquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soms maakt de mol een piepend geluid, in dreigende situaties kan de mol zelfs blazen. Een mol wordt gemiddeld drie jaar oud....![]()
In extreme gevallen tikt hij met zijn pootjes in de maat van de muziek, terwijl zijn heupen synchroon mee kraken
Ik zocht de naam van een earwurmquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben je iets kwijt?
Goedemorgen![]()
Nee, verkeerde merkquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
D. is dit niets voor jou?
https://www.ad.nl/auto/ne(...)iner-stond~afe4dc08/
quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ‘m instuderen voor de volgende meet
quote:
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]al vind ik tussen de teststraat en het ziekenhuis wel verschil zitten. Ziekenhuis gaat dieper in je neus
Groot gelijk beter het zekere voor het onzekere nemen. Nu weet je dat je negatief bent.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.
Ik ben een beetje verkouden, last van mijn keel en koppijn, het leek me wel zo verstandig om voor de zekerheid even te testen, ook omdat mijn kinderen 2e Paasdag komen brunchen
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijking, dit was mijn eerste keer, maar het viel mee en negatief, wat ik ook wel verwachtte.
Ik ben een beetje verkouden, last van mijn keel en koppijn, het leek me wel zo verstandig om voor de zekerheid even te testen, ook omdat mijn kinderen 2e Paasdag komen brunchen
Ik dacht dat het niet doorgingquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:53 schreef chufi het volgende:
@:pullup Kijk jij ook morgen ? SPT / [Roeien] The Boat Race: zondag 4 april 2021
Op zondagmiddag 5 uur 1e paasdag aan het coachen .. Wowquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet doorgingMeestal kijk ik dat wel op de vereniging. Nu ben ikzelf aan het coachen
Leuke soap zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iemand nog te wachten op pakjes van die boot die het suezkanaal blokkeerde?
Zo ja, nog even wachten. Hij ligt er nog/weer vast![]()
(nu omdat ie niet verder mag omdat ze eerst 'even' betalen moeten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |