Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 4 april 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het Christendom heeft er geen patent op hoor, we worden dagelijks geconfronteerd met andere stromingen met dezelfde tactiek .
Je herkent het niet , dat is wat andersquote:
Hoe dan?quote:
Huisjequote:Op zondag 4 april 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Hotel? Huisje? Kamer? BB? Tent? Camper? Caravan? Aangespoeld?
Leuk! Zee is altijd goedquote:
Derde keer daar. En laatste kans want die zooi is vol geboekt.quote:
We waren er ook in oktober. Vermaken ons wel. met open haard en een berg films. Bier en wijnquote:Op zondag 4 april 2021 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat de vorst dan weer uit de grond is
Ja ja weet ik wel ..quote:Op zondag 4 april 2021 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
We waren er ook in oktober. Vermaken ons wel. met open haard en een berg films. Bier en wijn
Ieuuww de Netflix editiequote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Palm Springs (2020) te movie te kijken...
Soort Groundhog day 2.0
Ga je hem morgen weer kijken?quote:Op zondag 4 april 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Palm Springs (2020) te movie te kijken...
Soort Groundhog day 2.0
Neu.. Amazon.quote:
Dat ben ik vergetenquote:
LOLquote:
Grimbergen is in de aanbieding zag ik ,... roken doe ik niet meerquote:Op zondag 4 april 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Palm Springs (2020)
De tripple Grimbergen en Homegrow Haze helpen er wel bij
Staat op mijn kijk lijstje via Primequote:Op zondag 4 april 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Palm Springs (2020)
De tripple Grimbergen en Homegrow Haze helpen er wel bij
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 4 april 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal niets verklappen... maar het is een ietwat vreemde film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |