en over wie specifiek hebben we het dan???quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:44 schreef just me het volgende:
Toch sneu dat je het BB-huis in moet gaan om vrienden te maken
dat zei Michelquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en over wie specifiek hebben we het dan???
mag niet, je mag mensen geen daglicht ontzeggenquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:45 schreef Pizzor het volgende:
Wat mij nou écht vet lijkt, is een groep mensen 100 dagen 'opsluiten' in een grot in Limburg en dat livestreamen via YouTube. Geen daglicht, geen zalm op de bbq, gewoon mensen langzaam in zombies zien veranderen... Auditeren kan via DM
ik vind hetquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:45 schreef Pizzor het volgende:
Wat mij nou écht vet lijkt, is een groep mensen 100 dagen 'opsluiten' in een grot in Limburg en dat livestreamen via YouTube. Geen daglicht, geen zalm op de bbq, gewoon mensen langzaam in zombies zien veranderen... Auditeren kan via DM
Vrijwillig toch wel?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:46 schreef Verida het volgende:
m
[..]
mag niet, je mag mensen geen daglicht ontzeggen
gaan die dan ook weer achter de spiegel staan??quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Cliffhanger van de uitzending:
"Mijn experiment is nog niet afgelopen. Dus ik blijf mijn bewoners verrassen. Binnenkort krijgen ze onverwacht bezoek. Want... ik heb oud-bewoners uitgenodig in mijn huis"
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het![]()
ik wil je best helpen leuke proeven verzinnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
mattwaarom hebben we geen poep emoji
lees leuk alsquote:
Gaan die het huis afbreken?quote:
zelfs je nog benoemt in de TTquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:49 schreef engine het volgende:
Voelen jullie de spanning niet dan? Ieder moment kan er een schoppen vrouw tevoorschijn komen
Ja, dan gaan ze naar bed.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs je nog benoemt in de TT
voorspel ff wat actiefs voor binnen nu en een half uur
Ja mooie TT hoorquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs je nog benoemt in de TT
voorspel ff wat actiefs voor binnen nu en een half uur
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een tuintje maken bij de ingang.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees leuk als
leuk om mensen te zien zwoegen en afzien
Vooral die donderdagmiddag opdrachten....echt triest!quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:56 schreef Jockari het volgende:
Als, ik zeg àls , BB volgend jaar nog door gaat, bekijk ik enkel de eerste proeven van de eerste weken. En dan weet ik genoeg. Breien, schilderen, ballonnetje vast houden, 10 uur dansen, tekstjes schrijven, tijdlijntjes inkleuren ... niet meer voor mij.
en als BB nu een nl versie is? kijk je dan ook?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:56 schreef Jockari het volgende:
Als, ik zeg àls , BB volgend jaar nog door gaat, bekijk ik enkel de eerste proeven van de eerste weken. En dan weet ik genoeg. Breien, schilderen, ballonnetje vast houden, 10 uur dansen, tekstjes schrijven, tijdlijntjes inkleuren ... niet meer voor mij.
is geen home trainerquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:01 schreef engine het volgende:
Ik zie nu die hometrainer staan. Was dat ding al bijna vergeten.
Hun ookquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:01 schreef engine het volgende:
Ik zie nu die hometrainer staan. Was dat ding al bijna vergeten.
Ja, als het een BB is zoals in den beginne (1999-2000). Geen gezeik, maar een strenge BB.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als BB nu een nl versie is? kijk je dan ook?
Michel stond er vanmorgen nog op.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is geen home trainer
is een cross trainer
staat er ook voor jan lul
helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas is leuk de rest mag weg blijven.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus The Stalker komt weer terug.. Jill komt echt nooooit van hem af.
ik neem aan dat ze niet echt in het huis zullen komen.. ivm Corona.. ze zitten ook niet in quarantainequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik praat Benny na, maar Matt, Patrick, Naomi en Thomas komen terug ....
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:07 schreef Jockari het volgende:
Tot morgen, ben harten jagen effe beu gezien.
Maar de vraag is aan welke kant van de Spiegel wandquote:
Ik zeg niets nu, ik zeg niets.....quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel stond er vanmorgen nog op.
Ik ga met dingen gooien als dat het geval is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik praat Benny na, maar Matt, Patrick, Naomi en Thomas komen terug ....
kun je ff een live verbinding aanleggen dan,, kunnen we mee kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga met dingen gooien als dat het geval is.
Als je een paar van die minions stuurt hang ik ze wel opquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ff een live verbinding aanleggen dan,, kunnen we mee kijken
webcammetje mag ook..quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Als je een paar van die minions stuurt hang ik ze wel op
Zou dan maar bij een Grieks restaurant wat borden gaan halen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga met dingen gooien als dat het geval is.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou dan maar bij een Grieks restaurant wat borden gaan halen.
TV al van de muur geschroefd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou dan maar bij een Grieks restaurant wat borden gaan halen.
precies dat.. zal wel weer achter de spiegelquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi was gister nog in de uitzending, dus 5 dagen quarantaine maakt dat het niet eerder dan woensdag kan zijn ... maar dat lijkt me te laat. Dus fysiek weer het huis is, lijkt me lastig..... maar wie weet elke dag een ander. Ook Matt trouwens gister niet in quarantaine. Die stond op een parkeerplaats met Naomi.
Dan komen ze dus beiden woensdag???quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi was gister nog in de uitzending, dus 5 dagen quarantaine maakt dat het niet eerder dan woensdag kan zijn ... maar dat lijkt me te laat. Dus fysiek weer het huis in, lijkt me lastig..... maar wie weet elke dag een ander. Ook Matt trouwens gister niet in quarantaine. Die stond op een parkeerplaats met Naomi.
Maakt in de laatste week niet zoveel meer uit. Je kunt testen en weten dat ze zonder corona naar binnen gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi was gister nog in de uitzending, dus 5 dagen quarantaine maakt dat het niet eerder dan woensdag kan zijn ... maar dat lijkt me te laat. Dus fysiek weer het huis in, lijkt me lastig..... maar wie weet elke dag een ander. Ook Matt trouwens gister niet in quarantaine. Die stond op een parkeerplaats met Naomi.
dan zullen ze niet aan de regelgeving voldoenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt in de laatste week niet zoveel meer uit. Je kunt testen en weten dat ze zonder corona naar binnen gaan.
Sja ... je wilt toch niet 1 van de finalisten geveld met corona hebben volgende week donderdag...quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt in de laatste week niet zoveel meer uit. Je kunt testen en weten dat ze zonder corona naar binnen gaan.
zou een enorme faal zijn als ze poepiebroek het huis in latenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Matt zal dan eerst van mama instructies krijgen om bij Jill uit de buurt te blijven.
Risico dat je kunt nemen denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja ... je wilt toch niet 1 van de finalisten geveld met corona hebben volgende week donderdag...
Denk het niet.. dan kunnen ze BB aansprakelijk stellenquote:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het niet.. dan kunnen ze BB aansprakelijk stellen
dat zou wel 'n grote blunder zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Risico dat je kunt nemen denk ik.
Oh wacht niet volgende week donderdag...maar na de finale bedoel ik.
Want? Als je het huis uit bent kun je corona krijgen.quote:
onaanvaadbare risico'squote:
Sowieso is het vreemdquote:
Ze zullen ook geen mensen naar binnen sturen die niet getest zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
onaanvaadbare risico's
geen rekening houden met Corona maatregelen.. dat soort zaken zijn ze best happig op nu
Ja is wel weer duidelijk wie het lieverdje is van BBquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wel typisch dat er 3 mensen van Team Nick komen.
Laatste 30 secondenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:19 schreef engine het volgende:
Maar dat was in de tv uitzending neem ik aan dan? Misschien maar even terug kijkenwant weet ook niet zo goed waarover het gaat.
dan zouden ze schijt hebben aan de huidige regels! Hoeveel bezoek mag je hebben?1 persoon toch ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Als je het huis uit bent kun je corona krijgen.
als het goed is heeft @Benny het gezienquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:19 schreef engine het volgende:
Maar dat was in de tv uitzending neem ik aan dan? Misschien maar even terug kijkenwant weet ook niet zo goed waarover het gaat.
Owh ja dus.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
Exit dinsdag bevestigd bij RTL5 in een promo. “Wie mogen er na dinsdag in het Big Brother huis blijven? Stem op jouw favoriete bewoner”
Laatste 30 seconden uitzending ... in beeld waren Naomi, Patrick, Thomas en Matt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef Toweler het volgende:
Welke oud bewoners komen terug en waar staat dit?
iets van piep piep piep piepquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef suzi1 het volgende:
wat erg van matt. mag niet zeggen wat ik hem toewens he
Ja, 1 persoon per dagquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
dan zouden ze schijt hebben aan de huidige regels! Hoeveel bezoek mag je hebben?1 persoon toch ?
Ugh, inderdaad. Nu verwacht ik niet veel stoutmoedige uitspraken van Matt, die durft vast niets.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd
Naomi en Patje zijn allebei team Nick.
Thomas is team Jill.
Matt is team anti-Jill en team Nick.
Dus er komen 3 team Nickers...
had Benny al gevraagd waarom we geen poep emoji hebbenquote:
Zit nog in Dubai ofzo???quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ugh, inderdaad. Nu verwacht ik niet veel stoutmoedige uitspraken van Matt, die durft vast niets.
Ik had liever Zoey gezien dan Matt, maar die kon vast niet of zo...
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
dan zouden ze schijt hebben aan de huidige regels! Hoeveel bezoek mag je hebben?1 persoon toch ?
voel geen schaamtequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dan heb ik zie ik nog liever Jerrel terug, dan Matt.
Voor Matt had van mij Els wel gemogen....quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas is leuk de rest mag weg blijven.
BB huis wordt beschouwd als huishouden dus zover begrijp ik Verida welquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De live uitzending duurt ook tot 11 uur. Hebben ze dan ook schijt aan de regels?
Ik denk dat ze ontheffingen aanvragen en krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De live uitzending duurt ook tot 11 uur. Hebben ze dan ook schijt aan de regels?
jaaa want dat is rete belangrijkquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ontheffingen aanvragen en krijgen.
de gasten van Jinek zijn ook nog laat op padmaar als je voor tv moet optreden, krijg je een ontheffing
Daar kun je over twisten ... maar live programma is een uitzondering die opgenomen is in de persoonlijke verklaring.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa want dat is rete belangrijk
oprecht
Dat is mijn punt een beetje. Het is niet dezelfde situatie als dat ik nu vier mensen op bezoek krijg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ontheffingen aanvragen en krijgen.
de gasten van Jinek zijn ook nog laat op padmaar als je voor tv moet optreden, krijg je een ontheffing
Ze hadden toch ook tegen Naomi gezegd dat ze bij de finale aanwezig zou zijn tijdens de live/quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
die discussie moeten we dan ook maar niet voeren hierquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn punt een beetje. Het is niet dezelfde situatie als dat ik nu vier mensen op bezoek krijg.
ik zeg dat ik het denk dat het zo gaatquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa want dat is rete belangrijk
oprecht
was grapje lieverdquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het denk dat het zo gaatNiet dat ik het er mee eens ben...
#mattmagnietinhethuisquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef cheanny het volgende:
Ik wil ook geen Matt meer zien![]()
![]()
Straks moeten alle oud bewoners bepalen wie er dinsdag uit moet
oh, dat ben ik helemaal met je eens. Ik zit hier in huis knettergek te worden, de muren komen op me af en ik mag dan 1 bezoeker per dag ontvangen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn punt een beetje. Het is niet dezelfde situatie als dat ik nu vier mensen op bezoek krijg.
oh echt he. Dat gesmek van Mies. Doe 'm steeds zachter als hij weer wat neemt!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
die discussie moeten we dan ook maar niet voeren hier
ondertussen heb ik een complete ASMR sessie in mijn oor
en nu een hikkende Jillquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh echt he. Dat gesmek van Mies. Doe 'm steeds zachter als hij weer wat neemt!
#teamengiequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef engine het volgende:
Nou ik heb even gekeken. Ik vind het waardeloos
zo'n rare hik in je oor steedsquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
en nu een hikkende Jill
ken ze ook niks aan doen maar best irritant
das een goeie Ziko!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:32 schreef Yolk het volgende:
Ziko liever dan Matt. Of René!
Het enige grappige is dat Matt nog wel iets te horen krijgt over die 15.000 knaakskes.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat ben ik helemaal met je eens. Ik zit hier in huis knettergek te worden, de muren komen op me af en ik mag dan 1 bezoeker per dag ontvangen.
en dan zie je inderdaad ineens een tafel vol met mensen, na de avondklok op stap, of hoor je dat het songfestival ineens 3500 mensen publiek mag hebben. En ik zit nog steeds met de regel 1 persoon per dag. Ik kan zelf nergens heen, want kan momenteel niet autorijden, en met twee op bezoek gaan, (met mijn man erbij dus) mag niet....
Echt iedereen liever dan Matt! Zelfs Mona of Jeroen!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:32 schreef Yolk het volgende:
Ziko liever dan Matt. Of René!
Het enige grappige is dat Matt nog wel iets te horen krijgt over die 15.000 knaakskes.
Volgend jaar...als Joyce en ik in dat huis zittenquote:
van mij mogen ze gewoon zeggen, misschien is het beter als je bij je moeder thuis blijftquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de keuken van BB aan Matt meegeven als tegenprestatie om hem niet terug te halen.
dan wordt ik je grootste supporterquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Volgend jaar...als Joyce en ik in dat huis zitten
Is er ook iemand in het huis team Liese in ieder geval..quote:
doe maar die van Mattquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
kan ik mijn haat op ig van matt kwijt, of moet dat op andere ig?
Nee daarvoor moet je bij het BB account zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
half uur te laatquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Oud bewoners terug het huis in!
Ik had 1 kritische opmerking gemaakt op zijn insta en meteen geblokkeerdquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik had 1 kritische opmerking gemaakt op zijn insta en meteen geblokkeerdMatt moet mij ook nie
Helaas zal ik niet terug mogen roepenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wordt ik je grootste supporter![]()
![]()
![]()
gaan we met de Cos langs het huis
Ik heb hem gefeliciteerd met 15kquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik had 1 kritische opmerking gemaakt op zijn insta en meteen geblokkeerdMatt moet mij ook nie
Dat denk ik niet....quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef cheanny het volgende:
Ik wil ook geen Matt meer zien![]()
![]()
Straks moeten alle oud bewoners bepalen wie er dinsdag uit moet
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijnquote:
Dan spreken we af dat je de vogeltjes dans doet als je iemand hoort roepen en dan vragen we DGK om een filmpje te makenquote:
denk niet dat het leuk wordtquote:
Naomi is nu voor Nick.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Is er ook iemand in het huis team Liese in ieder geval..
Michel heeft denk ik alleen Julie aan zijn 'kant' staan, maar zij heeft huisarrest denk ik.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijn
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan spreken we af dat je de vogeltjes dans doet als je iemand hoort roepen en dan vragen we DGK om een filmpje te maken
Ziko is al die tijd voor Liese geweestquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Naomi is nu voor Nick.
Ziko was toen Michel, maar nu weer Liese.
Matt, Mike en Patje zijn Nick.
De rest Jill.
Een groot gedeelte van de Julie fans zijn ook Jill fans.
Michel heeft dus alleen een gedeelte van de Julie fans.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijn
wat heb je gezegd dan hahaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
soms.. is de COS geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zorgen wel dat we tegen die tijd zo’n Afrikaanse klik taal kennen om te communiceren.
Juliequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gewoon voor iedere finalist 1 oud bewoner terug
Nick - Patje
Jill - Thomas
Liese - Ziko
Michel -
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zorgen wel dat we tegen die tijd zo’n Afrikaanse klik taal kennen om te communiceren.
jaaa ik wil een Engie uiquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga er wel vanuit dat je dan ook een mooi gifje van mij maakt zodat ik die als UI kan gebruiken
Dat weet je niet. Hopelijk doen ze het origineel maar origineel en creatief komt niet in het woordenboek voor in dit team van BB. Wel is het leuk voor het momentum wanneer de oud bewoners binnen komen en op welke manier en de reactie van de finalisten hierop.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk niet dat het leuk wordt
gewoon weer een faal
En dan nog zeggen dat het toeval is.......quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie
Maar des te minder snap ik deze vier en kom ik vooral uit op een Jill (Matt en Thomas) en Nick (Patje en Naomi)
n.a.v. zijn interview over het pestgedrag van Jill. Heb alleen gezegd dat hij dat dan direct in haar gezicht had moeten zeggen en naar zijn eigen stalkgedrag terug moest kijken.quote:
hahha laf bek dus was dat die interview bij rumag?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
n.a.v. zijn interview over het pestgedrag van Jill. Heb alleen gezegd dat hij dat dan direct in haar gezicht had moeten zeggen en naar zijn eigen stalkgedrag terug moest kijken.
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijftquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat je dan ook een mooi gifje van mij maakt zodat ik die als UI kan gebruiken
Quel surprisequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben alle 4 de oud-bewoners vooral een link met Nick.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
das jou oude ui.. ik wil een nieuwe
De hele Cos een engine gifjequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijft
Thomas ook?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben alle 4 de oud-bewoners vooral een link met Nick.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijft
die is ook echt top!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind het gifje van Jill nog altijd een van de leukste die ik voorbij heb zien komen
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veelquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hahha laf bek dus was dat die interview bij rumag?
als je je zo door je moeder laat sturen.. dan is dat wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veel
Ja heb die insta live een beetje gelurkt, maar mama zat ook toen in de chat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veel
Thanks! Verwacht van jou dan natuurlijk wel van die Jill-like acties.. Of gewoon leuke Engine actiesquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:48 schreef engine het volgende:
Vind het gifje van Jill nog altijd een van de leukste die ik voorbij heb zien komen
Hopelijk werd Matt als voorbeeld gebruikt....deze passant voegde niets toe als bewoner maar ook niet als bezoeker. Een nobody.quote:
en dan ook nog met 15000 vertrekkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk werd Matt als voorbeeld gebruikt....deze passant voegde niets toe als bewoner maar ook niet als bezoeker. Een nobody.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Precies dit jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ja heb die insta live een beetje gelurkt, maar mama zat ook toen in de chat.
Vraag me af of hij wel terug mag van z'n moeder. Of misschien met een lijst vol instructies. Dit mag niet.. dat mag niet..quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
als je je zo door je moeder laat sturen.. dan is dat wel duidelijk ja
is wel echt te sneu voor woordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel terug mag van z'n moeder. Of misschien met een lijst vol instructies. Dit mag niet.. dat mag niet..
Kan z'n moeder gewoon niet in zijn plaats gaan.![]()
en dat BB zoiets weer in het huis zou laten vind ik een enorme faalquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Matt is een sneue stiekume stalkert/rukker
Als het alleen om Jill te pleasen is mag hij lekker weg blijven in dat Brabant van hem. Thomas terug snap ik dan nog wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat BB zoiets weer in het huis zou laten vind ik een enorme faal
Die was Michel, toen Michel genomineerd was.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ziko is al die tijd voor Liese geweest
matt komt echt niet om jill te pleasen, die heeft alleen maar kwaad gesproken over Jillquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het alleen om Jill te pleasen is mag hij lekker weg blijven in dat Brabant van hem. Thomas terug snap ik dan nog wel.
Thomas vond ik een leuke tactische spelerquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het alleen om Jill te pleasen is mag hij lekker weg blijven in dat Brabant van hem. Thomas terug snap ik dan nog wel.
Vond ik wel jammer. Was niet nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
matt komt echt niet om jill te pleasen, die heeft alleen maar kwaad gesproken over Jill
Same! Hebben we al saaie streams en dan worden we beloond metquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
Denk dat die toen hij het huis inging die instructie gekregen heeft trek zoveel mogelijk met Jill op, die is populair, maar is een beetje verkeerd uitgepakt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel terug mag van z'n moeder. Of misschien met een lijst vol instructies. Dit mag niet.. dat mag niet..
Kan z'n moeder gewoon niet in zijn plaats gaan.![]()
TV maken. Zo werkt dat. Eindelijk beginnen ze het te begrijpen dat ze het niet als nachtkaars uit moeten laten gaan willen ze nog een seizoen mogen maken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef engine het volgende:
Krijg bij oud bewoners een gevoel als programma's met bekende nederlanders. Vind het gewoon niks, die zijn uit het spel. Lekker thuis blijven!
die wilde dat michel er niet uit ging maar daar hield het ook opquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die was Michel, toen Michel genomineerd was.
dan zal hij vast niet tegen liese hebben gestaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die was Michel, toen Michel genomineerd was.
het voegt naar mijn idee ook niks toe.. waarom zou je dit willen// laat ze gewoon 2 x een 24 uurs opdracht doen..quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef engine het volgende:
Krijg bij oud bewoners een gevoel als programma's met bekende nederlanders. Vind het gewoon niks, die zijn uit het spel. Lekker thuis blijven!
Ja en dan alleen in de tuin en daarna snel weer naar huis. Dat zal wel een deceptie zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Yolk het volgende:
Misschien komen ze wel met de Pasen. Naomi, Patje en Thomas verkleed als haasjes. Matt verkleed als ei.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
TV maken. Zo werkt dat. Eindelijk beginnen ze het te begrijpen dat ze het niet als nachtkaars uit moeten laten gaan willen ze nog een seizoen mogen maken.
aaah die isleuk!!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
Same! Hebben we al saaie streams en dan worden we beloond met
Matt!
Mooi zo.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hier echt niks zinnigs meer op antwoorden
zoiets zal het vast wordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en dan alleen in de tuin en daarna snel weer naar huis. Dat zal wel een deceptie zijn.
Dat geld boeit sowieso niet. Maar laat ze iets doen inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het voegt naar mijn idee ook niks toe.. waarom zou je dit willen// laat ze gewoon 2 x een 24 uurs opdracht doen..
werken voor dat geld
Begrijp het toch niet....zo leuk achter de spiegel maar oudbewoners gewoon met 4man naar binnen??quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en dan alleen in de tuin en daarna snel weer naar huis. Dat zal wel een deceptie zijn.
Nee dan moet het ook goed, naar binnen is naar binnen. Maar ja, hopelijk wordt het geen deceptie.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp het toch niet....zo leuk achter de spiegel maar oudbewoners gewoon met 4man naar binnen??
mij boeit het niet..quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geld boeit sowieso niet. Maar laat ze iets doen inderdaad
Dat vind ik nou ook.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze met Pasen komen kan Matt komen als Judas.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Yolk het volgende:
Misschien komen ze wel met de Pasen. Naomi, Patje en Thomas verkleed als haasjes. Matt verkleed als ei.
deze hele BB is een deceptiequote:Op vrijdag 2 april 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dan moet het ook goed, naar binnen is naar binnen. Maar ja, hopelijk wordt het geen deceptie.
Ik blijf hopen. Ze hebben alleen zichzelf er mee.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele BB is een deceptie
verwacht je nu echt dat er aan het eind wel wat gebeurt dat geen faal is
ze kunnen hem ook kruisigenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als ze met Pasen komen kan Matt komen als Judas.
En toch vind ik dat afgelopen twee weken veel goed gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele BB is een deceptie
verwacht je nu echt dat er aan het eind wel wat gebeurt dat geen faal is
het is ze bijna letterlijk in de handen gevallenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
En toch vind ik dat afgelopen twee weken veel goed gemaakt hebben.
Ja dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ze bijna letterlijk in de handen gevallen
ik zaterdag avond als ze echt in het huis komenquote:
Hoeveel loop je achter? Zet 'm maar heel hard zodra ze in de badkamer naar Jill gaat roepenquote:
Dan zou voor mij de grootste verrassing zijn als Liese zou winnen....Zoiets waar twee honden vechten.......quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef Clasientje het volgende:
Ook heb ik het liefst dat Nick Dinsdag vertrekt maar ik dat Michel net niet de echte finale haalt Nick heeft denk ik toch wel wat meer fans dan Michel. Jill en Liese gaan sowieso naar de echte finale.
Dan hoop ik als een Holllander dat Jill wint. Ook vind ik haar vreselijk irritant😁
ja absolute watjes regiequote:Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook welMaar ze hebben er wel gebruik van gemaakt. In het begin was het vaak laf.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ja gezellig samen met Nick
[ afbeelding ]
Kijkend naar de polls gaat Michel weg, jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef Clasientje het volgende:
Ook heb ik het liefst dat Nick Dinsdag vertrekt maar ik denk dat Michel net niet de echte finale haalt Nick heeft denk ik toch wel wat meer fans dan Michel. Jill en Liese gaan sowieso naar de echte finale.
Dan hoop ik als een Holllander dat Jill wint. Ook vind ik haar vreselijk irritant😁
ook nooit begrepen. laat ze dan compleet wegquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef zodeju het volgende:
Wat ik ook niet begrijp tijdens de live dat de bewoners niet de gasten mochten zien aan de disk. Dat niet praten snap ik nog wel maar waarom ze niet in beeld mochten.??
dat zou de meest logische keus zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:09 schreef tiki het volgende:
Zou best wel eens kunnen dat de oudbewoners verkleed als paashazen in de tuin komen en de bewoners moeten raden wie in welk pak zit.
Die mogen dan via het raam toekijken of zoiets.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar de polls gaat Michel weg, ja
Ik had 'm best hard staan dus deed wel pijn aan mijn oor.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:10 schreef mario390 het volgende:
ik ben wel in badkamer live maar
dat was niet zo erg schreeuwen
Oprecht??quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Is was al afscheid aan het nemen van Liese.
Inderdaad, maar dat deze regie niet uitblinkt in originaliteit wisten we al helaas....quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou de meest logische keus zijn
en ook meteen de grootste faal
als wij dit binnen 3 minuten verzinnen...
Onderstaandequote:
ze hadden alleen al uit de COS honderden ideeen kunnen halenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:12 schreef tiki het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat deze regie niet uitblinkt in originaliteit wisten we al helaas....
Denk ik ook. Weet echt niet of Jill het gaat winnen. Denk dat het spannend gaat worden tussen Jill - Nick - Liesequote:Op vrijdag 2 april 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
Oprecht??
denk dat Liese een beste kans maakt net als Jill en Nick
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Onderstaandekruipen waarschijnlijk vandaag of morgen uit het ei.
Denk eerder eieren met de naam van diegene die moet vertrekken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou de meest logische keus zijn
en ook meteen de grootste faal
als wij dit binnen 3 minuten verzinnen...
moet je zeker nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was al afscheid aan het nemen van Liese.
zal van mama wel moeten denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
slaat nergens opquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:50 schreef Yolk het volgende:
En dan nog klaagt de Twitterclan over het feit dat Thomas erin komt
Ik hoop dat ze blijft tot de finalequote:
Blablabla.. maar Mies is bezig heel goed te doen voor anderen. Vooral voor Julie zichzelf weggecijferd en gaat nu beetje aan zichzelf denkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef tiki het volgende:
Gaan ze nu weer tegen elkaar vertellen wat ze geleerd hebben in het huis?
voor zijn lul jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:24 schreef Stray_cat het volgende:
1 of andere Belg wil nivea, droge ellebogen.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah die isleuk!!
maar een poepende matt.. of matt die in een drol drijft![]()
![]()
gewoon een opdracht van BBquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef tiki het volgende:
Gaan ze nu weer tegen elkaar vertellen wat ze geleerd hebben in het huis?
En voor zijn doorlig plekken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:24 schreef Stray_cat het volgende:
1 of andere Belg wil nivea, droge ellebogen.
Ik heb baby shark gemist dusquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef cheanny het volgende:
Vogeltjesdans kon nog wel maar Baby Shark is toch wel 1 van de dieptepunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |