Helaas zal ik niet terug mogen roepenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wordt ik je grootste supporter![]()
![]()
![]()
gaan we met de Cos langs het huis
Ik heb hem gefeliciteerd met 15kquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik had 1 kritische opmerking gemaakt op zijn insta en meteen geblokkeerdMatt moet mij ook nie
Dat denk ik niet....quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef cheanny het volgende:
Ik wil ook geen Matt meer zien![]()
![]()
Straks moeten alle oud bewoners bepalen wie er dinsdag uit moet
oh jaquote:
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijnquote:
Dan spreken we af dat je de vogeltjes dans doet als je iemand hoort roepen en dan vragen we DGK om een filmpje te makenquote:
denk niet dat het leuk wordtquote:
Naomi is nu voor Nick.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Is er ook iemand in het huis team Liese in ieder geval..
Michel heeft denk ik alleen Julie aan zijn 'kant' staan, maar zij heeft huisarrest denk ik.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijn
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan spreken we af dat je de vogeltjes dans doet als je iemand hoort roepen en dan vragen we DGK om een filmpje te maken
Ziko is al die tijd voor Liese geweestquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Naomi is nu voor Nick.
Ziko was toen Michel, maar nu weer Liese.
Matt, Mike en Patje zijn Nick.
De rest Jill.
Een groot gedeelte van de Julie fans zijn ook Jill fans.
Michel heeft dus alleen een gedeelte van de Julie fans.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
We spreken gewoon een Cos teken af dat je weet dat wij het zijn
wat heb je gezegd dan hahaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik had 1 kritische opmerking gemaakt op zijn insta en meteen geblokkeerdMatt moet mij ook nie
soms.. is de COS geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zorgen wel dat we tegen die tijd zo’n Afrikaanse klik taal kennen om te communiceren.
Juliequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gewoon voor iedere finalist 1 oud bewoner terug
Nick - Patje
Jill - Thomas
Liese - Ziko
Michel -
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zorgen wel dat we tegen die tijd zo’n Afrikaanse klik taal kennen om te communiceren.
jaaa ik wil een Engie uiquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga er wel vanuit dat je dan ook een mooi gifje van mij maakt zodat ik die als UI kan gebruiken
Dat weet je niet. Hopelijk doen ze het origineel maar origineel en creatief komt niet in het woordenboek voor in dit team van BB. Wel is het leuk voor het momentum wanneer de oud bewoners binnen komen en op welke manier en de reactie van de finalisten hierop.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk niet dat het leuk wordt
gewoon weer een faal
das jou oude ui.. ik wil een nieuwequote:
En dan nog zeggen dat het toeval is.......quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie
Maar des te minder snap ik deze vier en kom ik vooral uit op een Jill (Matt en Thomas) en Nick (Patje en Naomi)
n.a.v. zijn interview over het pestgedrag van Jill. Heb alleen gezegd dat hij dat dan direct in haar gezicht had moeten zeggen en naar zijn eigen stalkgedrag terug moest kijken.quote:
hahha laf bek dus was dat die interview bij rumag?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
n.a.v. zijn interview over het pestgedrag van Jill. Heb alleen gezegd dat hij dat dan direct in haar gezicht had moeten zeggen en naar zijn eigen stalkgedrag terug moest kijken.
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijftquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat je dan ook een mooi gifje van mij maakt zodat ik die als UI kan gebruiken
Quel surprisequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben alle 4 de oud-bewoners vooral een link met Nick.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
das jou oude ui.. ik wil een nieuwe
De hele Cos een engine gifjequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijft
Thomas ook?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben alle 4 de oud-bewoners vooral een link met Nick.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan maak ik een heel mooi gifje van jou en gebruik ik die als UI zolang je in het huis blijft
die is ook echt top!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind het gifje van Jill nog altijd een van de leukste die ik voorbij heb zien komen
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veelquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hahha laf bek dus was dat die interview bij rumag?
als je je zo door je moeder laat sturen.. dan is dat wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veel
Ja heb die insta live een beetje gelurkt, maar mama zat ook toen in de chat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en ook nog een ander interview geloof ik. Echt wel lafbek. Had 1x een Insta live gezien van hem en hij vermeed alle Jill gerelateerde vragen. En dat waren er echt heel veel
Thanks! Verwacht van jou dan natuurlijk wel van die Jill-like acties.. Of gewoon leuke Engine actiesquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:48 schreef engine het volgende:
Vind het gifje van Jill nog altijd een van de leukste die ik voorbij heb zien komen
Hopelijk werd Matt als voorbeeld gebruikt....deze passant voegde niets toe als bewoner maar ook niet als bezoeker. Een nobody.quote:
en dan ook nog met 15000 vertrekkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk werd Matt als voorbeeld gebruikt....deze passant voegde niets toe als bewoner maar ook niet als bezoeker. Een nobody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |