stream werkte gewoon hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef mario390 het volgende:
wannneer was het ?
2 min geleden?
kutstreammmm
ja ons niet eens in het ongewisse laten, nee bam ut blijft erin, ut kan lekker verder slapenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Natuurlijk is het jammer dat Nick blijft, maar dat ze 'm als eerste vrijpleiten ook
Aanname.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef Verida het volgende:
Ik krijg de indruk dat Julie opgelucht is dat ze uit het huis mag
En Michel ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef Joyce-43 het volgende:
best jammer had michel dan beter gevonden eigenlijk, wel lief nick ging jill troosten
Vind je het gek de hele dag die slijmbal om je heenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef Verida het volgende:
Ik krijg de indruk dat Julie opgelucht is dat ze uit het huis mag
Liese.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:02 schreef D. het volgende:
We zullen volgende week wel weer alleen op onze favoriet mogen stemmen, dus als ik het Nick niet gun moet ik me bij de Jill-kliek aansluiten
Ja jammerquote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Benny het volgende:
Ben heel benieuwd hoe Jill aankomende week is. Stukje minder speels vermoed ik
Nee joh, die gaat zich nog een week voor de camera's uitsloven om de overwinning binnen te slepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Benny het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
En straks op het feestje gewoon even Enrique Iglesias - Hero draaien
Juul..quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
jerome heeft een woning geregeld in amsterdam voor jill
Denk dat Jill en Michel opde valreep nog naar elkaar toe gaan trekken. En aan het einde van de week blijkt Michel toch best een leuke gozer te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Benny het volgende:
quote:
quote:
thnx heb het aangepast hhahaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus ik ben er nog een week!
Jullie zijn gewaarschuwd!
Ja steeds opnieuw proberen en dan kom je er door.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef Koekeloeren het volgende:
Nog meer mensen een foutmelding bij het stemmen?
ja !quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef Koekeloeren het volgende:
Het was niet Julie die naar huis moest, maar Nickquote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Morgen wordt natuurlijk bekend dat het een 1 april grap betreft.
ZOu ook nog kunnenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Het is gelukt na nog 8 pogingenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja steeds opnieuw proberen en dan kom je er door.
Dan doe ik dit ook maar, maar doe alleen op Jill naast Die Grote Niksnut van die luiaard..quote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef D. het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor Liese
Om alleen als tegenstem voor Jill te gaan gaat me wat ver
Het is Rasfritesquote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef Windhapper het volgende:
Liese of Jill. Liese of Jill of toch terug naar Nick? Toch mijn eerste favoriet.
Ik bedoelde meer die extra bewoner die er nog uit gaat.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet Julie die naar huis moest, maar Nick
Maar dan is het geen 1 april grap meer.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
owquote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die extra bewoner die er nog uit gaat.
Jawel, de grap is vandaag toch gemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar dan is het geen 1 april grap meer.
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die extra bewoner die er nog uit gaat.
Ze hebben de grap vandaag gemaaktquote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar dan is het geen 1 april grap meer.
Er moet nog 1 persoon vertrekken !quote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was dat nu nog van petr? heb niet gesnappt zijn gebabbel
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
En straks op het feestje gewoon even Enrique Iglesias - Hero draaien
ja ik begon er vorige week al over hij geeft bij mijn steeds aan je hebt al gestemt terwijl dat niet zo isquote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja !
Het is niet langer mogelijk om in te loggen met je Facebook of Google account. Gebruikte je dit account om in te loggen op RTL XL, maak een nieuw wachtwoord aan. Gebruik daarbij het e-mailadres van je Facebook of Google account. Weet je die niet? Maak dan eenvoudig een nieuw account aan.
Een klein weekje hoeft hij maar te wachten...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef snetje het volgende:
Ligt het aan mij? ... wat is Michel er relaxed onder ... ik heb ze daar harder zien janken om een vertrek ...
Sorry, ik weet even niet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was dat nu nog van petr? heb niet gesnappt zijn gebabbel
Zit met zijn hoofd al op de logeerkamer.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Een klein weekje hoeft hij maar te wachten...
wat zei hij an het eind?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Sorry, ik weet even niet wat je bedoeld.
Gelaten Michel.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef snetje het volgende:
Ligt het aan mij? ... wat is Michel er relaxed onder ... ik heb ze daar harder zien janken om een vertrek ...
Dat is ook ff over.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef Koekeloeren het volgende:
Dat er nog een bewoner moet vertrekken maar het is nog niet duidelijk hoe en wanneer.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er nog een bewoner moet vertrekken maar het is nog niet duidelijk hoe en wanneer.
Gelijk straatverbod aanvragen ...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:19 schreef spapaars het volgende:
Nu heeft het thuisfront een week de tijd om Michel uit de kop van Juul te kletsen.
Vanavond ga ik even uit me bol.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Susan1973 het volgende:
My God al dat André Hazes ..het gaat naar door
Next iets van happy muziek
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
@:engine
dans je mee
EEN BEETJE VERLIEFD
IK DACHT EEN BEETJE VERLIEFD
ALS IK WIST WAT JIJ TOEN DACHT
HAD IK NOOIT OP JOU GEWACHT
ALS EEN KIND ZAT IK TE DROMEN
DEZE NACHT BEN JIJ VOOR MIJ
MAAR DIE DROOM GING SNEL VOORBIJ
speciaal voor michel
Eensquote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef mario390 het volgende:
inriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hoezo. Ze ligt in haar eigen bedquote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Susan1973 het volgende:
Als ik jill was zou ik weer in mijn eigen bedje gaan liggen.. maak het uit .. laatste week
ik heb 3 rtl accounts en daar kan ik ook niet meer mee stemmen hij blijft zeggen je hebt gestemtquote:
Mwuah, ze maakt de laatste tijd wel bedlol met Liese.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Susan1973 het volgende:
Als ik jill was zou ik weer in mijn eigen bedje gaan liggen.. maak het uit .. laatste week
Laurens van BB4.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:21 schreef Joyce-43 het volgende:
heerlijk hoor Hazes![]()
echt voor MIes
voor de BB kenners naast wie sta ik ( me moeder is wat oude fotos wezen opzoeken)
[ afbeelding ]
wie kent er Hazes nou niet is echt slecht hoor!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef snetje het volgende:
Liese baalt ... 3 nummers achter elkaar die zij niet kent ...
Das waarquote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mwuah, ze maakt de laatste tijd wel bedlol met Liese.
Damnn wat een hekel heb je toch aan die knul..quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef Rednass het volgende:
Michel wordt zenuwachtig he.
Gelooft er steeds minder in.
eigen bedje ?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Susan1973 het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ja boven in de andere kamer tov Thomas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zich best gezond.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef mario390 het volgende:
op twitter
SHOCKKKK :liese kenn hazess niet
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, het vertrek op stream 2 .....![]()
Vertrek van Julie - 1 april 2021.snelle jelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die dooie is de volgende.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef MMXMMX het volgende:
Mies ziet er verslagen uit een soort aangeschoten wild![]()
![]()
![]()
nou zo bijzonder is dat niet hoor, zijn wel meer mensen die die vervelende nare zuiplap niet kennenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef mario390 het volgende:
op twitter
SHOCKKKK :liese kenn hazess niet
Ja alvast voor maandagquote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat een k*t muziek trouwens. Lijkt wel het luchtalarm
yep heb er nog een paar van andere hahaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef MMXMMX het volgende:
Mies ziet er verslagen uit een soort aangeschoten wild![]()
![]()
![]()
Ik ken hem en het was inderdaad een nare vervelende zuiplap. Niksan.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou zo bijzonder is dat niet hoor, zijn wel meer mensen die die vervelende nare zuiplap niet kennen
Zeker nooit haar verhalen gehoord over haar moeder ? die werd me ook afgeslacht.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Michel weer zijn familie aan het onderuit schoppen ... dat wist ik nu zo aan Julie te waarderen ... zij liet haar familie erbuiten...
Waarschijnlijk Heeft Julie haar familie niet haar onder uit geschopt en bij Michel wel.....je kan dit niet vergelijken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Michel weer zijn familie aan het onderuit schoppen ... dat wist ik nu zo aan Julie te waarderen ... zij liet haar familie erbuiten...
Ja.quote:
Yep.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ja is wel een feit al der maatjes gaan er 1 voor 1 uit van jill
ik raak geen knopje aan.. ik heb nog streamsquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:31 schreef Jockari het volgende:
Met iedereen wie het klikt moet het huis uit zegt Jill. Mies:"kun je dan nu effe dan met hen aanpappen ?" (wijzend naar Liese en Nick).
hij heeft Jill niet 2x ervan afgehouden hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 23:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft hij nu 2x van de bank gehouden..
Hahaha 😂😂😂 herkenbaarquote:Op donderdag 1 april 2021 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik raak geen knopje aan.. ik heb nog streams
nergens aan zitten.. zolang je streams hebt.. nergens aanzittenquote:
Je mist niks.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:34 schreef GayGuy het volgende:
Ben ik morgen vrij, dacht ik tot laat, het laatste feestje te kunnen kijken, heb ik ruzie met Videoland😅
Ze waarderen tenminste elkaar en kunnen ook grappen maken over elkaar....dat was eerst niet het geval....quote:Op donderdag 1 april 2021 23:35 schreef Susan1973 het volgende:
Tsja qua klik wordt het nooit wat met jill en Michel, ze proberen wel...
Och Liese is bij tijd en wijle ook hilarisch met Jill.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
Het wordt denk ik een erg saai laatste weekje
Zekersquote:Op donderdag 1 april 2021 23:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze waarderen tenminste elkaar en kunnen ook grappen maken over elkaar....dat was eerst niet het geval....
Misschien nog eens enkele uren breien of puzzelen of schilderen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
Nergens voor nodig. In een zetel naar de finale.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:37 schreef Susan1973 het volgende:
Michel voelt de hitte onder zijn voeten...
Hoop het echt ... stemmetjes doen, beetje typetjes na doen ..echt leuk dan samenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och Liese is bij tijd en wijle ook hilarisch met Jill.
Komt goed.
Nope. Al heeeeeeuuuuul lang zeg ik Nick, liese en jillquote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. In een zetel naar de finale.
Ben jij sound hound?quote:
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 1 april 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terechte waardige winnaars ook. alledrie vertegenwoordigen ze de meeste mensen/kijkers. En al met al eerlijke en leuke spelers.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Nope. Al heeeeeeuuuuul lang zeg ik Nick, liese en jill
Shazam.. Sound hound...quote:
Ik denk Jill ..quote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn grootste vraag is eigenlijk naar wie de stemmen vanaf nu gaan die van Julie waren...
Gaan die naar Jill of naar Michel
3/5 Michel, 2/5 Jill. ...geen ideequote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn grootste vraag is eigenlijk naar wie de stemmen vanaf nu gaan die van Julie waren...
Hij werd als eerste genoemdquote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef snetje het volgende:
Nick: Ik vind het wel goed dat ze mensen met de meeste stemmen het eerst laten zien ...
Naar Michel uiteraard.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill heeft ze niet nodig. Doe maar Michel dan. Hij en Liese zitten dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Julie haar bruur stemt nu op Jill. Kon het blijkbaar goed vinden met Opa Kip.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
die man is niet wijsquote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef snetje het volgende:
Nick: Ik vind het wel goed dat ze mensen met de meeste stemmen het eerst laten zien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |