Gezien haar gezondheidsgeschiedenis zou zij dat heel goed gedacht kunnen hebben. Zij geeft zelf aan zeer geschrokken te zijn van de coronamelding.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou ze misschien gedacht hebben dat ze zou kunnen overlijden?
Dus zonder die corona uitslag was omtzigt niet besproken geweest?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, ze schrok er wel van... en misschien wel wat verward gevlucht....
Dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, ze schrok er wel van... en misschien wel wat verward gevlucht....
Wat ze zegt slaat echt helemaal nergens op, het komt niet zomaar op papier te staan dus het is al besproken geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus zonder die corona uitslag was omtzigt niet besproken geweest?
Denk het wel, dan was die foto niet eens gemaakt.... en dan was de verkenning gewoon doorgegaan...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus zonder die corona uitslag was omtzigt niet besproken geweest?
Die hele corona melding heeft er niets mee te maken. Gewoon zielige poging sympathie te wekken.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ze zegt slaat echt helemaal nergens op, het komt niet zomaar op papier te staan dus het is al besproken.
Wou ik net ook optikken... lekker maffen om 23:00 uur...quote:
Zonder coronamelding was dit niet naar buiten gekomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hele corona melding heeft er niets mee te maken. Gewoon zielige poging sympathie te wekken.
Ze moet zich ook excuseren aan de kamer voor het laten lekken van vertrouwelijke informatie. Dat doet ze en daarvoor zijn de omstandigheden van het geval wel relevant.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hele corona melding heeft er niets mee te maken. Gewoon zielige poging sympathie te wekken.
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Dan maar nieuwe verkiezingen en dan smullen van een nieuw gevormde coalitie FvD - Bij1 - SGP en de Partij tegen de Burger.
Je snapt er echt helemaal niets van hequote:Op donderdag 1 april 2021 21:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het wel, dan was die foto niet eens gemaakt.... en dan was de verkenning gewoon doorgegaan...
Zeker, maar dat wisten we pas nadat Ollongren naar buiten vluchtte... (Verbeter mij maar als ik fout zit...)quote:Op donderdag 1 april 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Het probleem is dat Rutte en de informateurs geprobeerd hebben een kamerlid weg te werken en daar glashard over hebben staan liegen
Is vanzelf op papier gekomenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:25 schreef AchJa het volgende:
Iemand heeft iets opgeschreven maar niemand weet wie het heeft opgeschreven.... In de categorie de hond heeft het huiswerk opgegeten....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |