Ze is inmiddels negatief getestquote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ook zoiets ja, toen positief en nu opeens niks meer aan de hand.
[van haga] Dus die eerste test was false positive? Want een PCR test laat nog Corona van 90 dagen geleden zien [/van haga]quote:
Ze is emotioneel...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ollongren zien we denk ik nooit meer terug.
Het is ook niet niet de uitslag de gemaakte fout enz.quote:
Die komt niet terug hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is emotioneel...
Als ze niet terugkomt, dan is haar hele 2e kamer carrière een mislukking geworden!
Zou ze misschien gedacht hebben dat ze zou kunnen overlijden?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb ook wel medelijden met Ollongren.
Een menselijke fout gemaakt in de schrik van het moment.
De fout zit niet in het tonen van het briefje, maar in de inhoud daarvan. De suggestie om een kritisch Kamerlid kalt te stellen is not done.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb ook wel medelijden met Ollongren.
Een menselijke fout gemaakt in de schrik van het moment.
De laatste tijd zijn de sprekers ook milder geworden.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is ook niet niet de uitslag de gemaakte fout enz.
Maar het leidt wel af van het werkelijke probleem Rutte die liegend zijn zin wil door drijven.
Dat is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou ze misschien gedacht hebben dat ze zou kunnen overlijden?
Hij is inmiddels een harde politicus...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Viesdik het volgende:
Rutte, wat een vuile k*rhond is het.
Het lef om het vertrouwen bij mensen om zich heen nog steeds los te weken nadat hij maar blijft doorliegen en bedriegen.
Die gast is een regelrecht gevaar voor ons land.
Nou, ze schrok er wel van... en misschien wel wat verward gevlucht....quote:Op donderdag 1 april 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant?
Doe maar niet danquote:Op donderdag 1 april 2021 21:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Een keer boe roepen en ze begint te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |