Weer 3 zetels erbij.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:50 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte: "Ik heb het me verkeerd herinnerd."
x100
Grote kans van slagen inderdaad. Je verliest wel heel erg je geloofwaardigheid als partij als je meegaat in dit herinneringsargument van Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou weet het niet deze keer, geen kabinet om hem te steunen he. Motie van wantrouwen kon wel eens slagen vandaag.
De koffiekopjes aan het afwassen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De vrouweningang aan het zoeken.
quote:Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De koffiekopjes aan het afwassen.
Als je het niet bent maak je geen kans in de politiek.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Zou Rutte een pathologische leugenaar zijn?
quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hij overleeft dit. Dat lukt niemand andersquote:
Dit idd. Hoe vaak gaat hij dat nog gebruiken.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:50 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte: "Ik heb het me verkeerd herinnerd."
x100
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit Rutte de kop kost overigens.. de man heeft de meeste stemmen gekregen van iedereen op de hele wereld en glibbert zich overal uit. Waarom zouden ze hem opeens lozen?
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit Rutte de kop kost overigens.. de man heeft de meeste stemmen gekregen van iedereen op de hele wereld en glibbert zich overal uit. Waarom zouden ze hem opeens lozen?
Hij is het volgens mij... je kunt er niet meer omheen...quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
je klinkt als een Rutte sopperquote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Mondkapje het volgende:
Straks is Omzigt minister en is Rutte weg. Hoe gek wil je het hebben?
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.
Geen idee.. weet alleen dat het gros van wat in de Kamer zit bestaat uit zwakkelingenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?
tuurlijk kan dat, is wel eerder gedaan hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef Bocaj het volgende:
Simons zat bij Bij1 in A'dam in de raad...
Nu zit ze in de 2e kamer...
Alles prima maar kan je zomaar weg uit de raad in A'dam? (Laat ze daar haar kiezers niet in de steek?)
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.
Tja geen kabinet nu wat hem blind steunt, dus zijn eigen partij en heel misschien d66. Denk dat hij bij de rest op het hakblok ligt.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?
Juist daarom. Omdat anderen wel moeten opzouten.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Functie elders kan vuilsnisman zijn, functie minister is ongeveer het hoogste wat je kunt bereiken. Dus als iemand schrijft 'functie elders' als er over ministerschap is gesproken, is niet verstandig bezig geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef phoenyx het volgende:
Wat is er zo erg aan die 'functie elders' eigenlijk? Iemand die mij dat uit kan leggen? Überhaupt dit hele gedoe?
boerenverstand = niet nadenken maar vooral doen wat je altijd deed ook al werkt het niet...quote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zeg het alvast: Caroline van der Plas gaat zometeen het woord 'Boerenverstand' noemen in haar bijdrage.
Geloof er niets van. Hij heeft een plaat voor zijn hoofd en gaat rustig verder.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.
Wat een wijfquote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zeg het alvast: Caroline van der Plas gaat zometeen het woord 'Boerenverstand' noemen in haar bijdrage.
Die moet lekker blijven.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Arib moet ook weg, zit de kamer alweer in de weg bij de roast van Rutte.
Bosmaquote:Op donderdag 1 april 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Arib moet ook weg, zit de kamer alweer in de weg bij de roast van Rutte.
Achteraf gezien niet veel, want blijkbaar was het een functie in het kabinetquote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef phoenyx het volgende:
Wat is er zo erg aan die 'functie elders' eigenlijk? Iemand die mij dat uit kan leggen? Überhaupt dit hele gedoe?
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel echt een beetje karma. Rutte die in de problemen komt door een leugen terwijl er niks aan de hand was geweest als ie eerlijk was geweest over Omtzigt en 'm minister wilde maken.. dan was dit nooit zo ontploft
ja wel bizar dat z'n adviseurs dat niet hebben gezegd..quote:Op donderdag 1 april 2021 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel echt een beetje karma. Rutte die in de problemen komt door een leugen terwijl er niks aan de hand was geweest als ie eerlijk was geweest over Omtzigt en 'm minister wilde maken.. dan was dit nooit zo ontploft
Ah de gesprekverslagen zijn vervalst! J.A.R.V.I.S. heeft de smoking gun jongens. Hij hing met een camera in de boom toen een stagiair dit moest aanpassen in Word. De stagiair zelf is inmiddels verdwenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.
Waarom zou zij Rutte de hand boven het hoofd moeten houden? Met zijn gelieg werd zij ook in een ongeloofwaardig daglicht gezet.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kaag gooit Rutte onder de bus door haar eigen hachje proberen te redden. VVD en D66 gaat het dus niet worden.
Zo komen ze wel aan een meerderheid voor het zittende kabinet.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:16 schreef Nielsch het volgende:
Is Rutte nu trouwens kamerlid én demissionair premier? Hoe gaat dat eigenlijk tussen de tijd dat de nieuwe TK is geïnstalleerd en het nieuwe kabinet is beëdigd? Want ik weet wel dat er altijd na de beëdiging altijd nieuwe Kamerleden komen om de gaten van de nieuwe ministers en stassen op te volgen.
Tegen wie praat je met jongens? Moeten ze je handje komen vasthouden?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah de gesprekverslagen zijn vervalst. J.A.R.V.I.S. heeft de smoking gun jongens.
Told youquote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, Rutte is weg. Dat is onontkombaar.
Ik heb echt geen idee wie heb daar zou moeten/kunnen vervangen. Ik zie persoonlijk echt niemand anders die daar geschikt voor is (qua persoon). Hoekstra misschien nog, maar that's it.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, Rutte is weg. Dat is onontkombaar.
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef ijs. het volgende:
Kaag praat alsof ze een audioboek over Wilhelmina inspreekt.
Vanwege de kabinetsformatie had ik dit niet gedacht. Dit gooit er wel een bom onder, want D66 en VVD onder Rutte lijkt onmogelijk nu.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom zou zij Rutte de hand boven het hoofd moeten houden? Met zijn gelieg werd zij ook in een ongeloofwaardig daglicht gezet.
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Nielsch het volgende:
waar kijken jullie, ik zie Rutte en geen Kaag
Dan heeft de VVD/Jorritsma/Ollongren dus het gespreksverslag aan laten passenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Nielsch het volgende:
waar kijken jullie, ik zie Rutte en geen Kaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |