Tegen wie praat je met jongens? Moeten ze je handje komen vasthouden?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah de gesprekverslagen zijn vervalst. J.A.R.V.I.S. heeft de smoking gun jongens.
Told youquote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, Rutte is weg. Dat is onontkombaar.
Ik heb echt geen idee wie heb daar zou moeten/kunnen vervangen. Ik zie persoonlijk echt niemand anders die daar geschikt voor is (qua persoon). Hoekstra misschien nog, maar that's it.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, Rutte is weg. Dat is onontkombaar.
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef ijs. het volgende:
Kaag praat alsof ze een audioboek over Wilhelmina inspreekt.
Vanwege de kabinetsformatie had ik dit niet gedacht. Dit gooit er wel een bom onder, want D66 en VVD onder Rutte lijkt onmogelijk nu.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom zou zij Rutte de hand boven het hoofd moeten houden? Met zijn gelieg werd zij ook in een ongeloofwaardig daglicht gezet.
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Nielsch het volgende:
waar kijken jullie, ik zie Rutte en geen Kaag
Dan heeft de VVD/Jorritsma/Ollongren dus het gespreksverslag aan laten passenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Nielsch het volgende:
waar kijken jullie, ik zie Rutte en geen Kaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |