Functie elders kan vuilsnisman zijn, functie minister is ongeveer het hoogste wat je kunt bereiken. Dus als iemand schrijft 'functie elders' als er over ministerschap is gesproken, is niet verstandig bezig geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef phoenyx het volgende:
Wat is er zo erg aan die 'functie elders' eigenlijk? Iemand die mij dat uit kan leggen? Überhaupt dit hele gedoe?
boerenverstand = niet nadenken maar vooral doen wat je altijd deed ook al werkt het niet...quote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zeg het alvast: Caroline van der Plas gaat zometeen het woord 'Boerenverstand' noemen in haar bijdrage.
Geloof er niets van. Hij heeft een plaat voor zijn hoofd en gaat rustig verder.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.
Wat een wijfquote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zeg het alvast: Caroline van der Plas gaat zometeen het woord 'Boerenverstand' noemen in haar bijdrage.
Die moet lekker blijven.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Arib moet ook weg, zit de kamer alweer in de weg bij de roast van Rutte.
Bosmaquote:Op donderdag 1 april 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Arib moet ook weg, zit de kamer alweer in de weg bij de roast van Rutte.
Achteraf gezien niet veel, want blijkbaar was het een functie in het kabinetquote:Op donderdag 1 april 2021 14:12 schreef phoenyx het volgende:
Wat is er zo erg aan die 'functie elders' eigenlijk? Iemand die mij dat uit kan leggen? Überhaupt dit hele gedoe?
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel echt een beetje karma. Rutte die in de problemen komt door een leugen terwijl er niks aan de hand was geweest als ie eerlijk was geweest over Omtzigt en 'm minister wilde maken.. dan was dit nooit zo ontploft
ja wel bizar dat z'n adviseurs dat niet hebben gezegd..quote:Op donderdag 1 april 2021 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel echt een beetje karma. Rutte die in de problemen komt door een leugen terwijl er niks aan de hand was geweest als ie eerlijk was geweest over Omtzigt en 'm minister wilde maken.. dan was dit nooit zo ontploft
Ah de gesprekverslagen zijn vervalst! J.A.R.V.I.S. heeft de smoking gun jongens. Hij hing met een camera in de boom toen een stagiair dit moest aanpassen in Word. De stagiair zelf is inmiddels verdwenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ze wilden Omzigt geen minister maken, dat roepen ze nu om het schandaal niet groter te maken. Omzigt moest gewoon weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |