Hij overleeft dit. Dat lukt niemand andersquote:
Dit idd. Hoe vaak gaat hij dat nog gebruiken.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:50 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte: "Ik heb het me verkeerd herinnerd."
x100
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit Rutte de kop kost overigens.. de man heeft de meeste stemmen gekregen van iedereen op de hele wereld en glibbert zich overal uit. Waarom zouden ze hem opeens lozen?
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit Rutte de kop kost overigens.. de man heeft de meeste stemmen gekregen van iedereen op de hele wereld en glibbert zich overal uit. Waarom zouden ze hem opeens lozen?
Hij is het volgens mij... je kunt er niet meer omheen...quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Zou Rutte een pathologische leugenaar zijn?
je klinkt als een Rutte sopperquote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Mondkapje het volgende:
Straks is Omzigt minister en is Rutte weg. Hoe gek wil je het hebben?
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rutte gaat hier 100% voor vertrekken, helemaal als hij op deze manier blijft volhouden dat hij het niet meer weet.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.
Geen idee.. weet alleen dat het gros van wat in de Kamer zit bestaat uit zwakkelingenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?
tuurlijk kan dat, is wel eerder gedaan hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:59 schreef Bocaj het volgende:
Simons zat bij Bij1 in A'dam in de raad...
Nu zit ze in de 2e kamer...
Alles prima maar kan je zomaar weg uit de raad in A'dam? (Laat ze daar haar kiezers niet in de steek?)
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die meldt zich morgen gewoon weer in het torentje, kan zich morgen toch niet meer herinneren dat ze hem eruit hebben getrapt.
Tja geen kabinet nu wat hem blind steunt, dus zijn eigen partij en heel misschien d66. Denk dat hij bij de rest op het hakblok ligt.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Welke partij durft Rutte nu nog te steunen?
Juist daarom. Omdat anderen wel moeten opzouten.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |