En schieten, tieten en helicopters, die drie horen ook altijd in een goeie film te zitten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:22 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zo lang er maar drama is. Een hoop chaos, verwarring en emoties.
Tieten zie ik daar wel eens hoor, wel met een trui er omheen maar het blijven tieten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En schieten, tieten en helicopters, die drie horen ook altijd in een goeie film te zitten.
Als Rutte de suggestie doet om wat achter te houden, dan gaan bij mij alle alarmbellen af. Volgens mij is het een grote afleidingsmanoeuvre. Het is echt bizar hoe we na 6 dagen nog niet weten wie een recent geschreven zinnetje heeft getypt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef Mondkapje het volgende:
Ik vond de suggestie van Rutte best goed, alleen teksten over Omzigt eruit halen want wie weet wat voor ongelukkige uitspraken er nog meer opgeschreven zijn door onervaren notulisten of slordige ambtenaren en dat duurt maanden om dat allemaal bij te leggen.
Bij jou gaan de alarmbellen al af als iemand een scheet laat in een pierenbadje.quote:Op donderdag 1 april 2021 00:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Rutte de suggestie doet om wat achter te houden, dan gaan bij mij alle alarmbellen af. Volgens mij is het een grote afleidingsmanoeuvre. Het is echt bizar hoe we na 6 dagen nog niet weten wie een recent geschreven zinnetje heeft getypt.
Hilarisch afkomstig van de grootste angsthaas op fok. Ben wel blij dat doodsverwensingen nog gewoon mogen op fok gezien jij nog een account hebt.quote:Op donderdag 1 april 2021 00:50 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Bij jou gaan de alarmbellen al af als iemand een scheet laat in een pierenbadje.
Nou, zijn voorstel was om zijn eigen gespreksverslag wel volledig openbaar te maken en de overige gespreksverslagen van de fractieleiders alleen te scannen op uitspraken over Omtzigt en verder niet openbaar te maken. Dus in dat geval zou dat alleen maar nadelig voor Rutte zelf kunnen uitpakken toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:28 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk heeft dus vooral Rutte lopen roddelen over anderen
Nagenoeg elke lijsttrekker gaf aan dat zijn/haar gespreksverslag openbaar gemaakt mocht worden. Ik denk dat de verkenners gewoon het boetekleed gaan aantrekken en er verder weinig noemenswaardigs gevonden gaat worden mbt Omtzigt.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, zijn voorstel was om zijn eigen gespreksverslag wel volledig openbaar te maken en de overige gespreksverslagen van de fractieleiders alleen te scannen op uitspraken over Omtzigt en verder niet openbaar te maken. Dus in dat geval zou dat alleen maar nadelig voor Rutte zelf kunnen uitpakken toch?
Idd als hij schuldig zou zijn dan zou hij niet zijn eigen gesprek openbaar maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, zijn voorstel was om zijn eigen gespreksverslag wel volledig openbaar te maken en de overige gespreksverslagen van de fractieleiders alleen te scannen op uitspraken over Omtzigt en verder niet openbaar te maken. Dus in dat geval zou dat alleen maar nadelig voor Rutte zelf kunnen uitpakken toch?
Je kan je afvragen waarom er uerhaupt geheimhouding op rust. Ze hebben verantwoordelijkheid af te dragen aan het volk, niet andersom.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
intussen zijn de documenten hier en daar wat bijgelakt en kunnen ze straks veilig worden vrijgegevenhet vertrouwen in de overheid moet toch wel op een historisch dieptepunt staan inmiddels.
Yep. Vertrouwen dat ministers en staatssecretarissen wel capabel moeten zijn is volledig weg. Eerst kloot er een maar wat aan door geen simpel omslaghoesje te gebruiken. Daarna blijkt dat de opvolgers geen eens een deugdelijke administratie kunnen bijhouden terwijl ze hadden kunnen weten dat alles opgevraagd zou worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
intussen zijn de documenten hier en daar wat bijgelakt en kunnen ze straks veilig worden vrijgegevenhet vertrouwen in de overheid moet toch wel op een historisch dieptepunt staan inmiddels.
Het lijkt me vrij logisch dat dergelijke onderhandelingen en formatiegesprekken een vertrouwelijk karakter hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom er uerhaupt geheimhouding op rust. Ze hebben verantwoordelijkheid af te dragen aan het volk, niet andersom.
Niks wat hun doen moet geheim zijn.
Alleen voor JA21 was er nog onduidelijkheid over of er een verslag was gemaakt van het gesprek. Dus die wilden eerst het verslag zien voordat ze zich daarover uit zouden spreken.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg elke lijsttrekker gaf aan dat zijn/haar gespreksverslag openbaar gemaakt mocht worden. Ik denk dat de verkenners gewoon het boetekleed gaan aantrekken en er verder weinig noemenswaardigs gevonden gaat worden mbt Omtzigt.
Volgens goed gebruik worden alle documenten achteraf openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom er uerhaupt geheimhouding op rust. Ze hebben verantwoordelijkheid af te dragen aan het volk, niet andersom.
Niks wat hun doen moet geheim zijn.
Ja, dus niet he. Wonderlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
En dat zal precies ook de verklaring worden voor de Omzigt-zin.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:17 schreef Stepperoller het volgende:
Snap ik op zich wel, want gezien de andere aantekeningen is er kans dat dat puur een kladje met hele slordige parafrases is die het gesprek niet goed weergeeft.
Aangezien er nu een stukje uit de quote weg is wil ik nog even benadrukken waar dit over ging.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:53 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
En dat zal precies ook de verklaring worden voor de Omzigt-zin.
Hebben we daar zeven weken lang het hele land voor op zijn kop gezet.
Inderdaad. Anders kan je niet meer vrijuit spreken en laat men niet het achterste van de tong zien.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat dergelijke onderhandelingen en formatiegesprekken een vertrouwelijk karakter hebben.
het lijkt toch echt de media te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens zie je op de laatste pagina van de gister vrijgegeven documenten al een goede indicatie waar de opmerking over Omtzigt vandaan komt.
Zoals vanouds mag de burger het weer gaan betalen, dit terwijl de belastingdruk al enorm scheef is tussen burgers en bedrijven.quote:VNO-NCW-voorzitter Thijssen stelt bij BNB dat het herstelpakket waar
formerende politieke partijen, werkgevers en sociale partners over moeten
beraadslagen een aantal zaken centraal moeten staan: geen lastenverzwaring voor
bedrijven, verlenging van de steunmaatregelen tot eind 2021, een oplossing voor de
schuldenlast en een oplossing voor het copsouperen' van het eigen vermogen van
ondernemers.
Zwak verhaal, als ze het daarop gaan gooien.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het lijkt toch echt de media te zijn.
Gelukkig slechts een voorstel / overweging die meegenomen wordt in alle adviezen die ze meenemen.quote:Overigens vond ik dit ook wel weer een mooie:
Zoals vanouds mag de burger het weer gaan betalen, dit terwijl de belastingdruk al enorm scheef is tussen burgers en bedrijven.
Zeven weken?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:53 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
En dat zal precies ook de verklaring worden voor de Omzigt-zin.
Hebben we daar zeven weken lang het hele land voor op zijn kop gezet.
11:00quote:Op donderdag 1 april 2021 10:20 schreef leolinedance het volgende:
Hoe laat begint Rutte's grote verdwijntruc?
Ik kan me niet voorstellen dat daar genoegen mee genomen word door de diverse partijen, juist omdat ze in die brief van vrijdag dat inderdaad verklaarden; mede op basis van media. Maar in de brief van volgens mij maandag is dat weer met klem ontkent.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak verhaal, als ze het daarop gaan gooien.
Dat idee krijg ik na het lezen van die documenten ookquote:Op donderdag 1 april 2021 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het lijkt toch echt de media te zijn.
Je bedoelt het mediabeeld? Niet echt. Het hele stuk draagt alleen maar bij aan de mist.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens zie je op de laatste pagina van de gister vrijgegeven documenten al een goede indicatie waar de opmerking over Omtzigt vandaan komt.
En dat is precies het probleem, veel mensen kunnen niet schrijven, in de zin van: een nette samenvatting maken van een gesprek.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Lurf het volgende:
[..]
Als ambtenaar met een beetje politiek sensitiviteit weet je wel dat je dat niet op kunt schrijven.
Als zij de schuld op zich nemen dan mogen ze van mij verbannen worden uit den haag.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg elke lijsttrekker gaf aan dat zijn/haar gespreksverslag openbaar gemaakt mocht worden. Ik denk dat de verkenners gewoon het boetekleed gaan aantrekken en er verder weinig noemenswaardigs gevonden gaat worden mbt Omtzigt.
Daar schrok ik wel van, dat ze die veestapel niet belangrijk vinden. GROENlinks? Haal dat groen maar weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Nog even los van dat Omtzigt gedoe, is het nu natuurlijk prachtig om direct te kunnen zien hoe veel je stem op bepaalde partijen nou eigenlijk waard is. Zo heeft Klaver nu al een grote belofte laten vallen, en er gaan er vast en zeker meer volgen.
Twijfelende CDA'er gespot.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:35 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien stem ik de volgende keer wel weer op GroenLinks nu ze weer wat pragmatischer zijn geworden.
Dat is zo ongeveer de essentie van ons politieke stelsel.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:31 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Daar schrok ik wel van, dat ze die veestapel niet belangrijk vinden. GROENlinks? Haal dat groen maar weg.
Het is ook wel typisch dat GL een veel aantrekkelijkere partij is achter gesloten deurenquote:Op donderdag 1 april 2021 10:35 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien stem ik de volgende keer wel weer op GroenLinks nu ze weer wat pragmatischer zijn geworden.
Ach kom op, iedereen zou in die auto stappen. Chauffeur misschien twee weken vrij, nou en.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:30 schreef leolinedance het volgende:
Ollongren vertelde chauffeur pas in dienstauto over besmetting
https://www.telegraaf.nl/(...)auto-over-besmetting
Wat een achterlijk wijf
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:37 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ach kom op, iedereen zou in die auto stappen. Chauffeur misschien twee weken vrij, nou en.
quote:
Huidige landelijke GL onder Jesse blijkbaar wel ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook wel typisch dat GL een veel aantrekkelijkere partij is achter gesloten deuren
Het is ook zeker niet handig opgeschreven, maar het is ook niet opgesteld als je en document dat naar buiten gaat dus ben je eerder geneigd zaken die je wilt bespreken wat ongenuanceerder op te schrijven ipv politiek correct.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Lurf het volgende:
[..]
Je bedoelt het mediabeeld? Niet echt. Het hele stuk draagt alleen maar bij aan de mist.
Qua opmaak en structuur ziet het eruit als een ambtelijk stuk, ook de agenda. Ollongren maakt neem ik aan niet haar eigen printjes, dus het zou best nog wel eens van een overijverige ambtenaar kunnen komen. Als ik het zo lees is het niet eens "positie Omtzigt" dat vragen oproept, want dat is een legitieme vraag, maar vooral het "functie elders". Als ambtenaar met een beetje politiek sensitiviteit weet je wel dat je dat niet op kunt schrijven.
En dan zijn we toch weer terug bij de kernvraag: was het Mark, met de typemachine, in het Torentje?
CDA is dom bezig , mnen denkt dat het door de koeien boeren tot en met te steunen dat ze meer stemmen krijgne , het tegendeel uiswaarquote:Op donderdag 1 april 2021 10:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]![]()
![]()
Er moeten keuzes gemaakt gaan worden op stikstof en landbouwgebied.
En het CDA wil daar structureel niet aan en dat frustreert zowel de toekomst van de landbouw (waarbij op de zelfde voet doorgaan ook voor de veehouderij betekent dat de aantallen boeren gehalveerd zullen worden en er slechts beperkt transitie plaatsvindt naar andere vormen van veeteelt of landbouw.
Verlies-verliessituatie dus.) en zaken als woningbouw en al het andere dat we in onze beperkte ruimte graag willen realiseren of behouden.
Ditquote:Op donderdag 1 april 2021 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat dergelijke onderhandelingen en formatiegesprekken een vertrouwelijk karakter hebben.
Lees het verkiezingsprogramma van het CDA eens. Staat haaks op wat jij beweerd. Haten is overigens weinig gezond. Kan je beter achterwege laten.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er moeten keuzes gemaakt gaan worden op stikstof en landbouwgebied. En het CDA wil daar structureel niet aan en dat frustreert zowel de toekomst van de landbouw (waarbij op de zelfde voet doorgaan ook voor de veehouderij betekent dat de aantallen boeren gehalveerd zullen worden en er slechts beperkt transitie plaatsvindt naar andere vormen van veeteelt of landbouw. Verlies-verliessituatie dus.) en zaken als woningbouw en al het andere dat we in onze beperkte ruimte graag willen realiseren of behouden.
Als je niet snapt hoe dit werkt denk ik dat je gewoon lekker uit dit topic moet blijven.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Nog even los van dat Omtzigt gedoe, is het nu natuurlijk prachtig om direct te kunnen zien hoe veel je stem op bepaalde partijen nou eigenlijk waard is. Zo heeft Klaver nu al een grote belofte laten vallen, en er gaan er vast en zeker meer volgen.
Als ze aanwezig is, dat is dinggetje bij haar.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk zegt er iemand wat over Simons in die gespreksverslagen, dan duurt het vast niet lang voor ze aan de microfoon RASCISME staat te bleren.
Alleen al uit die tabelletjes kan je inderdaad een heleboel halen qua partijwensen en strategie.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:
De partijen die moord en brand schreeuwen over de opmerking over Omtzigt zouden zichzelf nog wel eens in de voet hebben kunnen geschoten nu hun onderhandelingsstrategie openbaar is gemaakt.
Ik ga af op hun acties en daar blijkt dat uit. Wopkes optreden bij Nieuwsuur bevestigde dit nogmaals. A zeggen en B doen is nog erger.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lees het verkiezingsprogramma van het CDA eens. Staat haaks op wat jij beweerd. Haten is overigens weinig gezond. Kan je beter achterwege laten.
Hij heeft wel gelijk, doordat alles openbaar is weet je meteen wat partijen over elkaar hebben gezegd en wat ze hebben ingelevert.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe dit werkt denk ik dat je gewoon lekker uit dit topic moet blijven.
Rutte zit al druk te strepenquote:Op donderdag 1 april 2021 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen al uit die tabelletjes kan je inderdaad een heleboel halen qua partijwensen en strategie.
Ben benieuwd hoeveel er weggelakt is zometeen door de fractievoorzitters.
Nee hij heeft niet gelijk; dit is nou juist waarom onderhandelingen achter gesloten deuren worden uitgevoerd. Partijpunten zijn handelswaar geen vast bezit. Als je dat niet snapt zal ik gewoon lekker naar facebook gaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, doordat alles openbaar is weet je meteen wat partijen over elkaar hebben gezegd en wat ze hebben ingelevert.
Ja, dat er straks zo'n document uit komt als toen bij de toeslagenaffaire (volgens mij was dat daarbij). Maar ook wel beetje triest dat Groenlinks met die gekke poster zooo graag wou samenwerken blablabla maar als ze mee zouden kunnen doen, hier niets van overblijft.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen al uit die tabelletjes kan je inderdaad een heleboel halen qua partijwensen en strategie.
Niks. Het accodeersysteem betekend dat de gesprekpartners op of aanmerkingen mogen maken die in de handelingen worden opgenomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
GL heeft vol ingezet op een links kabinet. Nu blijkt dat links kleiner is dan de VVD moeten ze van strategie veranderen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:55 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, dat er straks zo'n document uit komt als toen bij de toeslagenaffaire (volgens mij was dat daarbij). Maar ook wel beetje triest dat Groenlinks met die gekke poster zooo graag wou samenwerken blablabla maar als ze mee zouden kunnen doen, hier niets van overblijft.
Het is en blijft politiek maar moest hier toch wel even om lachen
Godver, net mijn popcorn in de magnetron gezetquote:
Wopkes optreden was vrij duidelijk. Stikstof reductie door verbouwing in de stallen bij de boeren. En daarvan is bewezen dat het daadwerkelijk werkt voor de reductie.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ga af op hun acties en daar blijkt dat uit. Wopkes optreden bij Nieuwsuur bevestigde dit nogmaals. A zeggen en B doen is nog erger.
Daar gaan we, dit heeft vast een goede reden waardoor vanmiddag alleen maar meer spektakel komt!quote:
Was te verwachten, een aantal verslagen is niet goedgekeurd.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:03 schreef Piethur het volgende:
[..]
Daar gaan we, dit heeft vast een goede reden waardoor vanmiddag alleen maar meer spektakel komt!
Er is dus veel te veel weggelakt waarschijnlijk, bij het stuk van Rutte is alles zwart behalve zijn voornaamquote:Op donderdag 1 april 2021 11:04 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Was te verwachten, een aantal verslagen is niet goedgekeurd.
Huh nee. Dit gaat over het accoderingsproces waarbij alle fractievoorzitters eerst nog de gespreksverslagen moeten controleren, of het gesprek juist is weergegeven. Blijkbaar is dat niet het geval bij allemaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:05 schreef Piethur het volgende:
[..]
Er is dus veel te veel weggelakt waarschijnlijk, bij het stuk van Rutte is alles zwart behalve zijn voornaam
Normaal gezien mogen ze bij het accoderen niet strepen in het verslag!!quote:Op donderdag 1 april 2021 11:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Huh nee. Dit gaat over het accoderingsproces waarbij alle fractievoorzitters eerst nog de gespreksverslagen moeten controleren, of het gesprek juist is weergegeven. Blijkbaar is dat niet het geval bij allemaal.
Mag dat nu wel?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Normaal gezien mogen ze bij het accoderen niet strepen in het verslag!!
Als iemand je woorden niet goed heeft weergegeven mag je dat laten veranderen. Gebeurt natuurlijk ook dat je een ongewenste uitspraak op deze manier kunt laten weghalen. Zitten er getuigen bij, dan kan er een discussie plaatsvinden van: u heeft dit wel degelijk toen zo gezegd. Maar nu is dat niet zo en kunnen ze dus gewoon uitspraken laten veranderen neem ik aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Normaal gezien mogen ze bij het accoderen niet strepen in het verslag!!
Neen het accodeerproces voorziet erin dat de gesprekspartner een verklaring mag afleggen die in de openbare handelingen worden opgenomen, dus niet strepen!quote:Op donderdag 1 april 2021 11:13 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Als iemand je woorden niet goed heeft weergegeven mag je dat laten veranderen. Gebeurt natuurlijk ook dat je een ongewenste uitspraak op deze manier kunt laten weghalen. Zitten er getuigen bij, dan kan er een discussie plaatsvinden van: u heeft dit wel degelijk toen zo gezegd. Maar nu is dat niet zo en kunnen ze dus gewoon uitspraken laten veranderen neem ik aan.
Dit is voor modjes die Facebook willen napraten. POL is voor de echte mensen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis, ik zit klaar, genot.
Moet ik hier zijn of in POL?
Maar dit zijn geen openbare handelingen, die zijn fractievergaderingen bijvoorbeeld. Als die slordig zijn genotuleerd, moet een spreker de mogelijkheid krijgen dat te laten verbeteren en daarna volgt goedkeuring van het verslag.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neen het accodeerproces voorziet erin dat de gesprekspartner een verklaring mag afleggen die in de openbare handelingen worden opgenomen, dus niet strepen!
Het orginieel wordt gewoon gearchiveerd volgens de regels en is dan openbaar opvraagbaar.
Neen de handelingen is ambtelijke taal voor een woordelijk verslag van een vergadering of gesprek.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:16 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen openbare handelingen, die zijn fractievergaderingen bijvoorbeeld. Als die slordig zijn genotuleerd, moet een spreker de mogelijkheid krijgen dat te laten verbeteren en daarna volgt goedkeuring van het verslag.
Dit kan nog wel even duren want als het herstelde verslag ook niet wordt goedgekeurd, moet er wéér verbeterd worden.quote:
De hele show zakt als een pudding in elkaar.quote:
Betreft het hier sophie hermans?? Zij is immers waarnemend fractievoorzitter omdat Rutte dat niet wilde.quote:
Ik ga nog wat extra popcorn halen, brbquote:
Inderdaad, dit lijkt ook allemaal vrij logisch en voorstelbaar.quote:
Dit kan feest worden, het is dat ik niet van popcorn houdquote:Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga nog wat extra popcorn halen, brb
Het ligt natuurlijk aan de intentie waarom je Omtzigt minister maakt. Is dat omdat je hem een geschikte peer vindt, of omdat je hem uit het parlement wilt hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |