Mag dat nu wel?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Normaal gezien mogen ze bij het accoderen niet strepen in het verslag!!
Als iemand je woorden niet goed heeft weergegeven mag je dat laten veranderen. Gebeurt natuurlijk ook dat je een ongewenste uitspraak op deze manier kunt laten weghalen. Zitten er getuigen bij, dan kan er een discussie plaatsvinden van: u heeft dit wel degelijk toen zo gezegd. Maar nu is dat niet zo en kunnen ze dus gewoon uitspraken laten veranderen neem ik aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Normaal gezien mogen ze bij het accoderen niet strepen in het verslag!!
Neen het accodeerproces voorziet erin dat de gesprekspartner een verklaring mag afleggen die in de openbare handelingen worden opgenomen, dus niet strepen!quote:Op donderdag 1 april 2021 11:13 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Als iemand je woorden niet goed heeft weergegeven mag je dat laten veranderen. Gebeurt natuurlijk ook dat je een ongewenste uitspraak op deze manier kunt laten weghalen. Zitten er getuigen bij, dan kan er een discussie plaatsvinden van: u heeft dit wel degelijk toen zo gezegd. Maar nu is dat niet zo en kunnen ze dus gewoon uitspraken laten veranderen neem ik aan.
Dit is voor modjes die Facebook willen napraten. POL is voor de echte mensen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis, ik zit klaar, genot.
Moet ik hier zijn of in POL?
Maar dit zijn geen openbare handelingen, die zijn fractievergaderingen bijvoorbeeld. Als die slordig zijn genotuleerd, moet een spreker de mogelijkheid krijgen dat te laten verbeteren en daarna volgt goedkeuring van het verslag.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neen het accodeerproces voorziet erin dat de gesprekspartner een verklaring mag afleggen die in de openbare handelingen worden opgenomen, dus niet strepen!
Het orginieel wordt gewoon gearchiveerd volgens de regels en is dan openbaar opvraagbaar.
Neen de handelingen is ambtelijke taal voor een woordelijk verslag van een vergadering of gesprek.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:16 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen openbare handelingen, die zijn fractievergaderingen bijvoorbeeld. Als die slordig zijn genotuleerd, moet een spreker de mogelijkheid krijgen dat te laten verbeteren en daarna volgt goedkeuring van het verslag.
Dit kan nog wel even duren want als het herstelde verslag ook niet wordt goedgekeurd, moet er wéér verbeterd worden.quote:
De hele show zakt als een pudding in elkaar.quote:
Betreft het hier sophie hermans?? Zij is immers waarnemend fractievoorzitter omdat Rutte dat niet wilde.quote:
Ik ga nog wat extra popcorn halen, brbquote:
Inderdaad, dit lijkt ook allemaal vrij logisch en voorstelbaar.quote:
Dit kan feest worden, het is dat ik niet van popcorn houdquote:Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga nog wat extra popcorn halen, brb
Het ligt natuurlijk aan de intentie waarom je Omtzigt minister maakt. Is dat omdat je hem een geschikte peer vindt, of omdat je hem uit het parlement wilt hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |