Rare stem. Hij wist dat hij er niks mee zou bereiken, dus dat moest dan dus zelfs een principekwestie zijn geweest voor hem?!quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou hij tegen zijn geweest?
Nu wachten op "Ze doen het allemaal, dus Gaetz is tenminste niet hypocriet!" berichtjes van de trumpclub.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rare stem. Hij wist dat hij er niks mee zou bereiken, dus dat moest dan dus zelfs een principekwestie zijn geweest voor hem?!
Goed gespiekt, goede connecties, omgekocht?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
"Butthead" heeft zo vreselijk veel domme dingen gezegd en gedaan die hem nu inhalen.
Hoe krijgen dit soort mensen het predikaat "lawyer"?
Er zijn er zoveel die gestudeerd hebben aan dure scholen en zo dom zijn..Gaetz, Gohmert, Cruz, Hawley, Gosar. Allemaal geflipt tot op het bot.
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
"Butthead" heeft zo vreselijk veel domme dingen gezegd en gedaan die hem nu inhalen.
Hoe krijgen dit soort mensen het predikaat "lawyer"?
Er zijn er zoveel die gestudeerd hebben aan dure scholen en zo dom zijn..Gaetz, Gohmert, Cruz, Hawley, Gosar. Allemaal geflipt tot op het bot.
Dat zegt niets. Titels kunnen ook gewoon gekocht zijn omdat het onderwijs - net als vrijwel alles in de VS - namelijk compleet corrupt is. Maar Cruz is idd niet dom, die is gewoon intrinsiek verrot.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.
Het probleem is dat ze GEEN Trump zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:42 schreef Ulx het volgende:
Of ze proberen het gewoon op zijn Trumpiaans te doen: "Het is verboden? So what? Ik doe het gewoon. Ga jij me stoppen?"
Lukt hem dat??quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.
Hij blijft herkozen worden dus lijkt me van wel.quote:
Dat is hun probleem. Laat ze maar lekker worden opgepakt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:04 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze GEEN Trump zijn.
Tuurlijk zegt het wel wat als je het in het geheel bekijkt qua opleidingen en functies, zoals met Cruz, Hawley of Pompeo etc. Dat elke halve rapper of rijk volk een deelcertificaat op Harvard kan halen c.q. kopen is een tweede.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:46 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Titels kunnen ook gewoon gekocht zijn omdat het onderwijs - net als vrijwel alles in de VS - namelijk compleet corrupt is. Maar Cruz is idd niet dom, die is gewoon intrinsiek verrot.
Dom is idd niet het goede woord. Gespeelde totale wanstaltigheid om er idd electoraal beter van te worden. Wat je zegt. Ziekelijk opportunistisch.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.
quote:
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
Complimenten voor de TT, ik moest hard lachen
Die waren tenminste nog leuk.quote:
Op zijn minst staan ze compleet voor paal, maar dat schijnt geen issue meer te zijn voor de republikeinen van nu.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is hun probleem. Laat ze maar lekker worden opgepakt.
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"quote:
I want tipi for my bunghole!quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"
Fire fire! Uhuhuhuh..fire! 😁quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
I want tipi for my bunghole!
quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Duurt wel lang allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Manier om Weisselberg onder druk te zetten om mee te werken.
Heb jij er ook last van dat ze soms niet verschijnen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:25 schreef speknek het volgende:
Ugh wat is er aan de hand met de Twitter embed.
Ja wat enters en een punt ertussen lijkt het te verhelpen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb jij er ook last van dat ze soms niet verschijnen?
Tering!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
👀 bijzonder hoe lang dit al gaande is.
Gaetz intussen lijkt in wel meer dingen op Trump, namelijk dat er ook altijd een Tweet is.
[ twitter ]
.
[ twitter ]
Het is ook al gemeld zie ik maar nog geen reactiequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja wat enters en een punt ertussen lijkt het te verhelpen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |