Rare stem. Hij wist dat hij er niks mee zou bereiken, dus dat moest dan dus zelfs een principekwestie zijn geweest voor hem?!quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou hij tegen zijn geweest?
Nu wachten op "Ze doen het allemaal, dus Gaetz is tenminste niet hypocriet!" berichtjes van de trumpclub.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rare stem. Hij wist dat hij er niks mee zou bereiken, dus dat moest dan dus zelfs een principekwestie zijn geweest voor hem?!
Goed gespiekt, goede connecties, omgekocht?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
"Butthead" heeft zo vreselijk veel domme dingen gezegd en gedaan die hem nu inhalen.
Hoe krijgen dit soort mensen het predikaat "lawyer"?
Er zijn er zoveel die gestudeerd hebben aan dure scholen en zo dom zijn..Gaetz, Gohmert, Cruz, Hawley, Gosar. Allemaal geflipt tot op het bot.
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
"Butthead" heeft zo vreselijk veel domme dingen gezegd en gedaan die hem nu inhalen.
Hoe krijgen dit soort mensen het predikaat "lawyer"?
Er zijn er zoveel die gestudeerd hebben aan dure scholen en zo dom zijn..Gaetz, Gohmert, Cruz, Hawley, Gosar. Allemaal geflipt tot op het bot.
Dat zegt niets. Titels kunnen ook gewoon gekocht zijn omdat het onderwijs - net als vrijwel alles in de VS - namelijk compleet corrupt is. Maar Cruz is idd niet dom, die is gewoon intrinsiek verrot.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Geflipt misschien, maar gasten als Cruz zijn echt niet dom. Princeton en Harvard cum laude afgestudeerd, ook daarna hoge posities en echt niet op basis van domheid.
Het probleem is dat ze GEEN Trump zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:42 schreef Ulx het volgende:
Of ze proberen het gewoon op zijn Trumpiaans te doen: "Het is verboden? So what? Ik doe het gewoon. Ga jij me stoppen?"
Lukt hem dat??quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.
Hij blijft herkozen worden dus lijkt me van wel.quote:
Dat is hun probleem. Laat ze maar lekker worden opgepakt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:04 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze GEEN Trump zijn.
Tuurlijk zegt het wel wat als je het in het geheel bekijkt qua opleidingen en functies, zoals met Cruz, Hawley of Pompeo etc. Dat elke halve rapper of rijk volk een deelcertificaat op Harvard kan halen c.q. kopen is een tweede.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:46 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Titels kunnen ook gewoon gekocht zijn omdat het onderwijs - net als vrijwel alles in de VS - namelijk compleet corrupt is. Maar Cruz is idd niet dom, die is gewoon intrinsiek verrot.
Dom is idd niet het goede woord. Gespeelde totale wanstaltigheid om er idd electoraal beter van te worden. Wat je zegt. Ziekelijk opportunistisch.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie Cruz ook niet als iemand die dom is, wel een enorm huichelachtige opportunist zonder enige principes of ruggegraat, maar dat is wat anders dan dom. Hij roept gewoon dingen waarvan ie denkt dat het hem electoraal voordeel oplevert.
quote:
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
Complimenten voor de TT, ik moest hard lachen
Die waren tenminste nog leuk.quote:
Op zijn minst staan ze compleet voor paal, maar dat schijnt geen issue meer te zijn voor de republikeinen van nu.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is hun probleem. Laat ze maar lekker worden opgepakt.
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"quote:
I want tipi for my bunghole!quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"
Fire fire! Uhuhuhuh..fire! 😁quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
I want tipi for my bunghole!
quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het destijds echt geniaal 😁 "Cornholiooo !!!"
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Duurt wel lang allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Manier om Weisselberg onder druk te zetten om mee te werken.
Heb jij er ook last van dat ze soms niet verschijnen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:25 schreef speknek het volgende:
Ugh wat is er aan de hand met de Twitter embed.
Ja wat enters en een punt ertussen lijkt het te verhelpen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb jij er ook last van dat ze soms niet verschijnen?
Tering!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
👀 bijzonder hoe lang dit al gaande is.
Gaetz intussen lijkt in wel meer dingen op Trump, namelijk dat er ook altijd een Tweet is.
[ twitter ]
.
[ twitter ]
Het is ook al gemeld zie ik maar nog geen reactiequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja wat enters en een punt ertussen lijkt het te verhelpen.
quote:
quote:
zo zo, gaan de reps ineens zelfreinigend te werk? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Pedofilie ligt gevoelig in de achterban.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
zo zo, gaan de reps ineens zelfreinigend te werk? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wat mij altijd blijft opvallen dat ze projectie tot een kunst verheffen. Alles waar ze de dems van beschuldigen worden er meestal gevallen aan hun zijde ontdekt.
China heeft enorm geinvesteerd in de eigen infrastructuur de afgelopen 20 jaar wat ook logisch is, zonder die infrastructuur kon je niet de productie rol van West Europa en de VS overnemen, natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Interessant om China op plaats 3 te zien
En China investeert al jaren aanzienlijk in de infrastructuur van Afrika en dat doen ze ook niet voor niks natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
China heeft enorm geinvesteerd in de eigen infrastructuur de afgelopen 20 jaar wat ook logisch is, zonder die infrastructuur kon je niet de productie rol van West Europa en de VS overnemen, natuurlijk.
En het contrast met de VS is groot want de VS investeert al decennia niet of nauwelijks in infrastructuur, bekijk de staat bijvoorbeeld eens van het Amerikaanse stroomnetwerk of de water huishouding, om over de waterkwaliteit maar niet eens te spreken.
quote:Then-U.S. Attorney General William Barr was briefed on the Gaetz probe and did not take issue with it, a source familiar with the matter told POLITICO.
Barr and the Office of the Attorney General received multiple briefings on the Gaetz probe, beginning in the summer of 2020, a second person familiar with the probe said. They encouraged Florida prosecutors to move as quickly as they needed to and take whatever steps were appropriate. The briefings were consistent with Barr's memo requiring notification to department leadership on probes of candidates. The briefing was important because — among other reasons — Barr didn't want to accidentally appear anywhere with Gaetz, the person said. At one point, Barr was scheduled for a meet-and-greet with Republicans on the House Judiciary Committee. But DOJ canceled his appearance at the event when they saw that Gaetz, a member of that committee, had RSVP'd for it.
4 killed, including child, in mass shooting at Orange office complexquote:Op donderdag 1 april 2021 05:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[ twitter ]
Derde mass shooting in twee weken, maar niks aan de hand verder...
Ik moet zeggen ik dacht dat Buttigieg een beetje weggepromoveerd was op een gezapig ministerietje om wat te groeien, maar als hij $2,5 biljoen meekrijgt is het toch geen kattepis.quote:
Hoe huiveringwekkend dit ook allemaal is. Op een bevolking van 330 miljoen zijn dit soort situaties numeriek gezien te verwaarlozen.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 killed, including child, in mass shooting at Orange office complex
Thoughts and prayers dan maar weer he?
R&D, huisvesting en groene energie initiatieven betreft inderdaad geen infrastructuur. Pijpleidingen zou je hier nog wel onder kunnen rekenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:38 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Geen wonder dat het nooit wat werd met die Infrastructure onder Trump
Het Amerikaanse stroomnetwerk is in een deplorabele staat, wat wij doen in Nederland met terugleveren aan het stroomnet door particulieren is vrijwel onmogelijk in de VS omdat het net daar niet mee overweg kan om eens wat te noemen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:40 schreef speknek het volgende:
Energie is op zich wel infrastructuur, de bereikbaarheid van werk door ze aantrekkelijk te maken voor rurale gebieden met wat goede wil ook. Housing ben ik het met je eens inderdaad niet.
Overigens is dit technisch ook het Build Back Better plan, niet het infrastructuur plan, het wordt door de pers een beetje op een hoop gegooid lijkt het. Eigenlijk zijn de eerste twee stukken en sommige van R&D alleen infrastructure.
Nu was de intentie iig goed in dit geval maar als we naar de details kijken dan neemt het toch wel lachwekkenden vormen aan, honderden miljoenen voor een bedrijf wat nog nooit medicatie heeft gemaakt en dat ook niet mocht zonder daarvoor een waiver te krijgen van de FDA?quote:Top Trump adviser warned then-president on virus supply shortage, then pursued controversial deals
Democrats probe more than $1 billion in ‘haphazard’ supply contracts arranged by Peter Navarro, citing new documents
A top adviser privately urged President Donald Trump to acquire critical medical supplies in the early days of the coronavirus outbreak — and after the warning was ignored, pursued his own ad hoc strategy that committed more than $1 billion in federal funds and has since prompted multiple probes, according to newly released documents from congressional investigators.
Peter Navarro, who served as Trump’s trade adviser, warned the president on March 1, 2020, to “MOVE IN ‘TRUMP TIME’” to invest in ingredients for drugs, handheld coronavirus tests and other supplies to fight the virus, according to a memo obtained by the House’s select subcommittee on the coronavirus outbreak. Navarro also said that he’d been trying to acquire more protective gear like masks, critiquing the administration’s pace.
“There is NO downside risk to taking swift actions as an insurance policy against what may be a very serious public health emergency,” Navarro wrote to the president. “If the covid-19 crisis quickly recedes, the only thing we will have been guilty of is prudence.” At the time, there were about 100 confirmed cases of coronavirus in the United States and just two deaths linked to the outbreak.
https://www.washingtonpos(...)ply-contracts-trump/
Precies.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Dejannn het volgende:
Hoe huiveringwekkend dit ook allemaal is. Op een bevolking van 330 miljoen zijn dit soort situaties numeriek gezien te verwaarlozen.
Ja, daarover loopt nu dan ook een proces.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daarnaast kun je in de VS niet op de politie vertrouwen.
Welk proces?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, daarover loopt nu dan ook een proces.
Je mag hier gewoon zeggen dat je gewoon graag met geweren wil spelen hoor. Hoef je geen omwegen voor te verzinnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies.
Die wapenwet is sowieso een groot goed.
Elk mens zou het recht moeten hebben zichzelf te beschermen. Daarnaast kun je in de VS niet op de politie vertrouwen.
Harvest wil blijkbaar onbetrouwbare (of niet meewerkende) politieagenten omver knallen. Volgens mij krijg je daar zelfs in de VS problemen mee. Maar ik kan me natuurlijk vergissen, dat hij iets anders bedoeld.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon zeggen dat je gewoon graag met geweren wil spelen hoor. Hoef je geen omwegen voor te verzinnen.
Terwijl dat tegen de constitutie is. Ik weet zeker dat de Federalist Society had staan applaudiseren als een een gedrogeerde neger een moordende smeris als Chauvin een kogel door zijn kop had gejaagd toe die bezig was een vrije burger te vermoorden.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:06 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Harvest wil blijkbaar onbetrouwbare (of niet meewerkende) politieagenten omver knallen. Volgens mij krijg je daar zelfs in de VS problemen mee. Maar ik kan me natuurlijk vergissen, dat hij iets anders bedoeld.
Ik verzin niks.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon zeggen dat je gewoon graag met geweren wil spelen hoor. Hoef je geen omwegen voor te verzinnen.
Ik bedoelde dat mensen in de VS heel uitgestrekt wonen. Als er iets aan de hand is kun je niet vertrouwen dat de politie op tijd bij je is.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:06 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Harvest wil blijkbaar onbetrouwbare (of niet meewerkende) politieagenten omver knallen. Volgens mij krijg je daar zelfs in de VS problemen mee. Maar ik kan me natuurlijk vergissen, dat hij iets anders bedoeld.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Het probleem is dat op dit moment aantoonbaar vrij wapenbezit het probleem niet oplost, maar ernstig verergert.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mensen in de VS heel uitgestrekt wonen. Als er iets aan de hand is kun je niet vertrouwen dat de politie op tijd bij je is.
Ben ik het an sich wel mee eens. Maar volgens mij gebeurt dat ook al daar. De FBI houdt in de gaten wie een wapen mag en wie niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Op zich heb ik helemaal niet zoveel tegen vrijere wapenwetgeving, maar dan wel ergens tussen onze en de huidige VS regels in. Ben je aantoonbaar fysiek en vooral mentaal bekwaam om met wapens om te gaan, nou dan mag dat best. Dat is niet de situatie in de VS en dat is het grote probleem. Iedere mongool kan probleemloos aan wapens komen.
Je bent het dus met me eens dat zo'n figuur als Chauvin gewoon een shotgun blast door zijn kop had moeten krijgen toen hij bezig was iemand te vermoorden?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:22 schreef Harvest89 het volgende:
Er is meer dan genoeg mis met dat land, maar nogmaals die wapenwet is een van de positieve dingen.
Wat doe je als je land bijvoorbeeld langzaam verandert in een politiestaat? Of als de criminaliteit zo hoog is dat ook de politie tekortschiet?
Jezelf onderwerpen aan een overheid en maar hopen dat ie het beste met je voor heeft is in de kern best triest als je er over nadenkt.
Probleem is alleen dat het probleem alleen maar escaleert.... Politie gebruikt inmiddels militair materieel. En leuk om je huis te beschermen met een hoop wapens maar zorgt er alleen maar voor dat criminelen je gewoon overhoop schieten in je slaap om geen risico te nemen....quote:Op donderdag 1 april 2021 12:22 schreef Harvest89 het volgende:
Er is meer dan genoeg mis met dat land, maar nogmaals die wapenwet is een van de positieve dingen.
Wat doe je als je land bijvoorbeeld langzaam verandert in een politiestaat? Of als de criminaliteit zo hoog is dat ook de politie tekortschiet?
Jezelf onderwerpen aan een overheid en maar hopen dat ie het beste met je voor heeft is in de kern best triest als je er over nadenkt.
Pete hoefde alleen maar te zeggen:quote:Op donderdag 1 april 2021 09:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik dacht dat Buttigieg een beetje weggepromoveerd was op een gezapig ministerietje om wat te groeien, maar als hij $2,5 biljoen meekrijgt is het toch geen kattepis.
Die agent van Floyd?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat zo'n figuur als Chauvin gewoon een shotgun blast door zijn kop had moeten krijgen toen hij bezig was iemand te vermoorden?
Dit is inderdaad een heel erg goed punt. In de VS moet bepaalde (psychiatrische) zorg veel beter worden geregeld. Dat is nu nogal een heel erg groot probleem. Volgens mij waren er ook verscheidene golven van denstitutionalisering. De wapens zijn niet het issue, wel dat bepaalde hulpbehoevende mensen geen hulp (kunnen) krijgen maar wl een wapen.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Het probleem is dat op dit moment aantoonbaar vrij wapenbezit het probleem niet oplost, maar ernstig verergert.
Op zich heb ik helemaal niet zoveel tegen vrijere wapenwetgeving, maar dan wel ergens tussen onze en de huidige VS regels in. Ben je aantoonbaar fysiek en vooral mentaal bekwaam om met wapens om te gaan, nou dan mag dat best. Dat is niet de situatie in de VS en dat is het grote probleem. Iedere mongool kan probleemloos aan wapens komen.
Het meest sneue zijn clubs als de NRA. Net doen alsof ze de belangen van wapenbezitters behartigen terwijl ze alleen maar bezig zijn zoveel mogelijk dollars in de zaken van wapenhandelaren te pompen. Dat is hun echte belang. Dus misdadigers met wapens? Dat is gewoon handel voor dergelijke clubs.
Je mag daar toch ook militair materiaal kopen, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:29 schreef gbm het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het probleem alleen maar escaleert.... Politie gebruikt inmiddels militair materieel. En leuk om je huis te beschermen met een hoop wapens maar zorgt er alleen maar voor dat criminelen je gewoon overhoop schieten in je slaap om geen risico te nemen....
Nou, gezien het aantal mass shootings en andere vuurwapengerelateerde incidenten schiet dat toezicht hopeloos tekort. Iedere idioot en z'n moeder kan daar moeiteloos aan aanvalswapens komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben ik het an sich wel mee eens. Maar volgens mij gebeurt dat ook al daar. De FBI houdt in de gaten wie een wapen mag en wie niet.
Denk dat dit probleem het snelste is opgelost als de BLM-beweging zich gaat bewapenen om de tirannie van de overheid te bestrijden. Dan zijn die wapenwetten binnen no-time aangescherpt....quote:Op donderdag 1 april 2021 12:36 schreef Ulx het volgende:
Nog steeds geen reden voor een executie van een verdachte. Dus tirannie van de overheid.
Daarvoor is de AR-15 vrijgegeven toch? Om iets terug te kunnen doen?
Tsja, misschien past een dictatuur dan goed bij jou.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, gezien het aantal mass shootings en andere vuurwapengerelateerde incidenten schiet dat toezicht hopeloos tekort. Iedere idioot en z'n moeder kan daar moeiteloos aan aanvalswapens komen.
Dus omdat labiele idioten niet met vuurwapens om kunnen gaan terwijl ze vrijelijk toegang hebben tot militaire aanvalswapens zoals de AR-15 en ik van mening ben dat daar wat aan gedaan moet worden pleit ik voor een dictatuur? OK danquote:Op donderdag 1 april 2021 12:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tsja, misschien past een dictatuur dan goed bij jou.
Daar kan iedereen 24/7 in de gaten gehouden worden.
Goed punt. Hoewel ik verwacht dat BLM veel meer aanhangers gaat krijgen onder Trumpisten en survival- en militietypes.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:39 schreef gbm het volgende:
[..]
Denk dat dit probleem het snelste is opgelost als de BLM-beweging zich gaat bewapenen om de tirannie van de overheid te bestrijden. Dan zijn die wapenwetten binnen no-time aangescherpt....
Grappig vooral komend van iemand die daadwerkelijk de post ervoor nog pleitte dat "de FBI iedereen in de gaten moest gaan houden"quote:Op donderdag 1 april 2021 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus omdat labiele idioten niet met vuurwapens om kunnen gaan terwijl ze vrijelijk toegang hebben tot militaire aanvalswapens zoals de AR-15 en ik van mening ben dat daar wat aan gedaan moet worden pleit ik voor een dictatuur? OK dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |