Oh sorryquote:Op maandag 29 maart 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er keken best veel mensen naar. (dus dit klopt niet)
Niet mijn probleem, hadden ze zijn naam maar goed moeten spellen.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de
Het stond net letterlijk in beeld.
dramaandagquote:Op maandag 29 maart 2021 21:33 schreef Coco het volgende:
@:Caland maakt fout op fout op fout.
Het is niet zijn maandag.
Ik ga denk ik maar gewoon naar bedquote:Op maandag 29 maart 2021 21:33 schreef Coco het volgende:
@:Caland maakt fout op fout op fout.
Het is niet zijn maandag.
Hij heeft Afellayquote:Op maandag 29 maart 2021 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Affelay wilde hem in zijn nekvel pakken maar daar had die geen zin meer in
Doe eens niet zo ordinair zeg.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Pohh
Zonder te spugen droog in de poeperd rammen
Vooral erg leuk omdat je iemand anders trachtte te corrigeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ach wat grappig, ik maak een klein foutje.
Wat zijn jullie kinderachtig zeg!
Ik ga NU kijken!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:39 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
En in het Haxtopic zojuist een erg sympathieke user belachelijk maken
Erg triest
Iemands naam verkeerd spellen is erg denigrerendquote:Op maandag 29 maart 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral erg leuk omdat je iemand anders trachtte te corrigeren.
Als het moet.quote:
Oké Renee.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemands naam verkeerd spellen is erg denigrerend
Wil je straks aub iets beter je best doen? Dank je welquote:Op maandag 29 maart 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemands naam verkeerd spellen is erg denigrerend
2 keer beste bal/pass ratioquote:Op maandag 29 maart 2021 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je straks aub iets beter je best doen? Dank je wel
Nou, vooruit. Ik zou haar doen. Maar mijn lat ligt laag want ik doe jouw moeder ook.quote:
Waarom zie ik altijd als ik een kijkje neem in dat topic alleen maar blunders van jou en nooit (mooie) goals? Is dat toeval, framing, of kun je er daadwerkelijk niets van?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je straks aub iets beter je best doen? Dank je wel
Dan ligt jouw lat wel erg laag ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zou haar doen. Maar mijn lat ligt laag want ik doe jouw moeder ook.
Goedendag zeg. Einde carrière Messiquote:Op maandag 29 maart 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zie ik altijd als ik een kijkje neem in dat topic alleen maar blunders van jou en nooit (mooie) goals? Is dat toeval, framing, of kun je er daadwerkelijk niets van?
Ik ben gewoon een zeer matige speler, niets mis mee.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zie ik altijd als ik een kijkje neem in dat topic alleen maar blunders van jou en nooit (mooie) goals? Is dat toeval, framing, of kun je er daadwerkelijk niets van?
Master connection errorquote:Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=yAD9tHSUZH
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HIJ DOET HET NIETquote:Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Fix je shitquote:Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Dat Sjek multigetalenteerd is wisten we al.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zondag zit Jack van Gelder bij Hoge Bomen aan de piano
En hij gaat nog drummen ook![]()
Dat wordt buikpijn van het lachen voor het VI trio
Discrete bezorgservice van seksspeeltjesquote:Op donderdag 1 april 2021 00:38 schreef chufi het volgende:
Zou de Easytoys 1 april grap nog langskomen ?
Prima actie, maar wel doodvermoeiend inmiddelsquote:
Dick geeft zijn bron niet prijs!quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Lekker krampactig de naam niet noemen door Dickie.
Avg
Ik zit klaar en genietquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:40 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor de Rutte bash @:ikweethetookniet
Beter dan een maagd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Een autist als minister-president?
Geert refereerde nog naar die man.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb het niet over Omtzigt gehad
[ afbeelding ]
Bewaar die agressie maar voor straks.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Steek dat boek maar in je hol, boer uut Grunn
quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Steek dat boek maar in je hol, boer uut Grunn
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bewaar die agressie maar voor straks.
Wat is er straks?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bewaar die agressie maar voor straks.
Complementairquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is die nog belangrijker dan de Croky Cup
Zit geen tempo in inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:57 schreef RipCity het volgende:
VI is VI bijna niet meer....
En het erge is dat ze het zelf niet doorhebben..
Hopelijk gaat het weer wat beter als er publiek bij is.
Vooral de gasten die erbij zitten halen de sfeer zo erg naar beneden en zorgen voor zo'n beperkte bijdrage. Maar vooral Johan ziet deze oude mannetjes erg zitten blijkbaar en Chris komt alleen maar door z'n banden met John de Mol..
We hebben jou toch?quote:
Wij steunen jou gewoon in jouw strijd tegen de kilo's.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, jullie, die mij anorexia proberen aan te smeren!
Walgelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wij steunen jou gewoon in jouw strijd tegen de kilo's.
Wel prachtige Europese resultaten behaald (ook Europees) op die positie.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
'Daley Blind kan goed centraal in de verdediging spelen'
Hou op hoor, iedere aanvaller sprint die gozer eruit
Sow, gaat er direct met gestrekt been inquote:
Ik ook. Toeval?quote:
Je speelde prima, maatjequote:
Ik was aan het fluisteren.quote:
Chevy is de inhaalactie van Max op Lewis nog aan het analyserenquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:35 schreef Oriente het volgende:
Waar waren @:ChevyCaprice, @:Dj_Day-V, @:-jos- , en @:Bluedisplay eigenlijk
Jouw probleemquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon niet het relevante topic om Bluedisplay inhoudelijk te bespreken
F1 is geen sport.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chevy is de inhaalactie van Max op Lewis nog aan het analyseren
Die komen zo bij de lokquote.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:35 schreef Oriente het volgende:
Waar waren @:ChevyCaprice, @:Dj_Day-V, @:-jos- , en @:Bluedisplay eigenlijk
:Squote:Op vrijdag 2 april 2021 21:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
FAbash.
Voor nu een waarschuwing, volgende keer druk ik op rapporteer.
Dat is een gebbetje.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
En GGMM die mongooltjes basht vind je wel oké? @:MC-Morgan
Weinig interessant voetbal geweest. Zal maandag wel weer leuker worden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Was weer een waardeloze uitzending met die kut filmpjes erdoorheen.
Maandag zijn ze na 30 minuten ook wel uitgeluld.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weinig interessant voetbal geweest. Zal maandag wel weer leuker worden.
Terug aan het lezen. Gaat nergens meer over. Net zoals VI zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit gewoon niet het relevante topic om haxball inhoudelijk te bespreken
De horror. Nog iets positiefs uit Rotterdam ?quote:
Oh dat moet ik terug zien .Kleffer dan klef.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoge Bomen nu bezig met Jack![]()
Wie kijkt er ?
Ik niet iig
Wat is er werelds aan een zwakzinnigequote:
Misschien een idee om die naar Chris te gooien?quote:Op maandag 5 april 2021 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom stapel je 100 gebakjes op als je toch geen publiek hebt? Voedselverspilling
Dat viel mij ook opquote:Op maandag 5 april 2021 20:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mag niet over barca beginnen omdat het zo begint en ze dan kijkers verliezem
Ga GroenLinks stemmen danquote:Op maandag 5 april 2021 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom stapel je 100 gebakjes op als je toch geen publiek hebt? Voedselverspilling
Alles is een act van die man.quote:Op maandag 5 april 2021 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hans Teeuwen, de man die zn zwakzinnigheid vermomt als cabaret
Dan vond ik mijn idee toch beter.quote:
Ik vraag mij inmiddels af hoeveel boetes Talpa heb moeten betalen voor dit programma.quote:
Stevige woorden van een linkse rakker.quote:Op maandag 5 april 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
Verkoop maar aan Ajax, altijd commotie met die Marokkanen.
Bogarde slaat die kleuter in een coma , kan die naast Nouri gezegend wordenquote:Op maandag 5 april 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
Verkoop maar aan Ajax, altijd commotie met die Marokkanen.
25 april bestaat nietquote:Op maandag 5 april 2021 20:50 schreef tim020hoorn het volgende:
25 april weer wat publiek in de stadions, benieuwd of dat klopt
Dat is de grap Hansquote:Op maandag 5 april 2021 20:54 schreef BobW het volgende:
De coopertest in 8 minuten lopen, heel knap Wilfred.
Sow, koekoek.quote:Op maandag 5 april 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer om te zien dat René Froger nog ademt.
Boertjes hadden Twin Life.quote:Op maandag 5 april 2021 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Oh heeft Sjek een eigen kledingmerk ja? Wat een Humberto wannabe
quote:Op maandag 5 april 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer om te zien dat René Froger nog ademt.
Die ken ik ja, nu je het zegtquote:Op maandag 5 april 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Boertjes hadden Twin Life.
Dat was pas bagger
Proost!quote:Op maandag 5 april 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ga een 'Blondie' van Brouwerij 't Ij proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |