Ja, dar weet ik.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Deze quote ging zeer specifiek over het wijd gaan in bocht 4 om daar voordeel te pakken.
Het gaat om de handhaving van hetzelfde feit inderdaad maar het blijft belangerijk dat er een groot verschil zit tussen track limits(altijd elektronisch en vaste straffen) vs artikel 27.3(kapstok artikel, altijd ter beoordeling van de stewards met hulpmiddelen) . Track limits zeggen als 27.3 bedoeld is onnodig de discussie vervuilen en mensen op het verkeerde been zetten.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is een semantische discussie aan het worden. In beide gevallen gaat het om de rand van de baan. Track limits dus.
Teams waaronder Rb hebben vastgesteld dat iedereen daar zo wijd mogelijk ging(en 23.7 overtreede) om daaruit voordeel te halen. Dus het statement dat een enkeling misbruik er van maakte is dus gewoon een dikke leugen.quote:
Blijkbaar worden ze bij de teams daardoor ook op het verkeerde been gezet. Want handhaving volgens 27.3 is altijd van toepassing, wat Mercedes en Hamilton ook mogen denken.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het gaat om de handhaving van hetzelfde feit inderdaad maar het blijft belangerijk dat er een groot verschil zit tussen track limits(altijd elektronisch en vaste straffen) vs artikel 27.3(kapstok artikel, altijd ter beoordeling van de stewards met hulpmiddelen) . Track limits zeggen als 27.3 bedoeld is onnodig de discussie vervuilen en mensen op het verkeerde been zetten.
Nee, iedereen deed het wel eens (bewust of niet). Sommigen vaker.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Teams waaronder Rb hebben vastgesteld dat iedereen daar zo wijd mogelijk ging(en 23.7 overtreede) om daaruit voordeel te halen. Dus het statement dat een enkeling misbruik er van maakte is dus gewoon een dikke leugen.
Dat wisten ze. Tijdens de brieving is gezegd dat er geen actieve monitoring zou zijn(is een steward want alleen die kan beslissen aan de hand van de data) zolang het niet de spuigaten zou uitlopen. De stewards hebben dus heel bewust een gedoogbeleid neergezet, zoals ze zelf ook verklaren.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar worden ze bij de teams daardoor ook op het verkeerde been gezet. Want handhaving volgens 27.3 is altijd van toepassing, wat Mercedes en Hamilton ook mogen denken.
We weten allang hoe Max presteert in de snelste auto. Meest recente voorbeeld is Abu Dhabi 2020. Of Brazilië 2019.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was dezelfde actie, Ham zat nog naast hem.
Terechte beslissing dus.
Maar goed, eindelijk weten we hoe Max presteert met de snelste auto. En dat is dus niet wat Lammers en Coronel altijd roepen dat hij dan veel sneller is, maar dan blijkt hij gewoon een coureur als de anderen, die niet altijd foutloos opereert.
Volgende ronde zijn er weer nieuwe kansen.
Gelijkaardig was het vandaag. En dan is het een 2 tegen 1.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:31 schreef aesop het volgende:
[..]
We weten allang hoe Max presteert in de snelste auto. Meest recente voorbeeld is Abu Dhabi 2020. Of Brazilië 2019.
Vandaag had Max niet de snelste auto...
Inderdaad, al denk ik de RB zonder problemen wel de snelste auto was geweest. En Mercedes had denk ik ook een banden voordeel met 2x wit. Anders was Max wel direct de ronde na Hamilton de pit in gedoken lijkt mij. Dan neem je op de koop toe dat Bottas de lachende derde is, maar dat is niet de echte concurrent.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijkaardig was het vandaag. En dan is het een 2 tegen 1.
Hij heeft achteraf uiteraard makkelijk pratenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:51 schreef beantherio het volgende:
Woff voelt zich ook niet erg gemakkelijk in de situatie: Wolff: Track limit rules can't be "a Shakespeare novel"
toen Max niet wegliep in de 1e stint had ik wel de indruk dat Hamilton gewoon nog wat over had dus qua power lijkt het niet gelijkwaardigquote:Op zondag 28 maart 2021 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijkaardig was het vandaag. En dan is het een 2 tegen 1.
Dit is het stukje waar ze steeds niet op willen en kunnen reageren lijkt het.quote:Op maandag 29 maart 2021 01:02 schreef Justevo het volgende:
"Ron and I were speaking to Michael [Masi] during the race. Michael referred to the note saying 'Yes, but only if you're not gaining an advantage'
Een race sneller kunnen uitrijden doordat je rondetijden lager zijn is ook een lasting advantage.
Masi heeft altijd al de pik gehad op Verstappen.
Er werd hem toch helemaal niet tegen hem gezegd dat het gros het deed? Er werd gezegd dat Hamilton en Bottas het deden, andere coureurs werden (volgens mij) niet genoemd..quote:Op zondag 28 maart 2021 23:04 schreef TjjWester het volgende:
Mij werd vertelt dat tijdens de race het gros van het veld wijd ging bij bocht 4. Mij werd toen verteld om hetzelfde te doen, omdat je gewoonweg tijd wint. Toen vertelde mijn team mij op een zeker moment om het niet meer te doen', vertelt Verstappen in de persconferentie na afloop van de race.
De teams hebben gezien dat iedereen het deed, de uitleg van de stewards is dus een leugen.
Bottas en Ham zijn dan ook de enige concurrenten. Al rijdt de rest alleen maar naast de baan, die komen er toch niet bij.quote:Op maandag 29 maart 2021 01:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er werd hem toch helemaal niet tegen hem gezegd dat het gros het deed? Er werd gezegd dat Hamilton en Bottas het deden, andere coureurs werden (volgens mij) niet genoemd..
Hij zat er duidelijk voor, dat zie je in ALLE beelden ( die de FIA nooit binnen 5 seconden heeft nagekeken ), VOOR de bocht al, in de bocht en na de bocht, daarna is de actie afgelopen en daarna overschreed hij de track limit met 3cm, dat is niet dezelfde actie en iets wat Hamilton en co de hele race al deden.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was dezelfde actie, Ham zat nog naast hem.
Terechte beslissing dus.
Maar goed, eindelijk weten we hoe Max presteert met de snelste auto. En dat is dus niet wat Lammers en Coronel altijd roepen dat hij dan veel sneller is, maar dan blijkt hij gewoon een coureur als de anderen, die niet altijd foutloos opereert.
Volgende ronde zijn er weer nieuwe kansen.
FIA = inconsitent as fuckquote:Op maandag 29 maart 2021 08:35 schreef opreis het volgende:
Hey kijk, eerst heeft Ocon een lasting advantage door met 4 wielen buiten de baan te gaan, en een rondje later doet Yuki het ook
https://streamable.com/412k6r
Het begint nu toch wel heel duidelijk te worden dat de FIA een grap is al jaren, ze waren er binnen 5 seconden uit dat max de plek moest terug geven ASAP.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Heb 't nog even rustig teruggekeken. Max was niet te ongeduldig en moment was prima, hij komt gewoon naast Hamilton bij uitaccelereren. Buitenkant moest daar wel want Gio zat eerst in de weg uiterst rechts en Hamilton blokkeerde de rest van de binnenkant.
Max was er al vrij ruim voorbij en had eerder kunnen insturen om zonder wijd te gaan de bocht te halen, maar dat is heel lastig inschatten en Hamilton heeft er een handje van om dan maar tegen je aan te botsen. Maar Max had dus scherper in kunnen sturen en had Hamilton moeten liften, de lijn was voor Max.
De move kon dus beter, maar begrijpelijk wat ie deed. Hij is het verder ook niet oneens met dat 't niet legaal was.
Wel jammer dat je in huidige F1 dus maar 1 poging kan doen voor je banden op zijn, ookal was je veel sneller.
Edit: anderzijds, als ie er al voorbij was dan is 't wijd gaan niet anders dan 't wijd gaan van Hamilton tig keer, die Masi maakt er ook wel een potje van zeg.
Edit2: ik zie nu ook dat als Max niet over de lijn was gegaan dat Hamilton 'm sowieso had geraakt... Waarom komt hij overal mee weg.
quote:Op maandag 29 maart 2021 08:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het begint nu toch wel heel duidelijk te worden dat de FIA een grap is al jaren, ze waren er binnen 5 seconden uit dat max de plek moest terug geven ASAP.
er klopt gewoon iets niet.
Hamilton ook 29x.....quote:Op maandag 29 maart 2021 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]was toch alleen maar goed, ik zie het probleem ook niet, hij kwam naast de baan, duidelijker kan het niet
als je dat hetzelfde vindt houdt het wel opquote:Op maandag 29 maart 2021 09:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Hamilton ook 29x.....erg duidelijk
maar ze zullen nu wel wakker zijn bij RB en hopelijk bij de FIA ook
Black "luck" matters !
Dus hier werd ook een investigation gestart:quote:Op maandag 29 maart 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat hetzelfde vindt houdt het wel op
dit is gewoon een pushed off the track...ook nog eens..quote:Op maandag 29 maart 2021 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch Hamilton, in gevecht zit er iemand aan je buitenkant en ipv laten leven gaat ie gewoon helemaal wijd. Hoe moest Max hier _niet_ buiten de baan gaan?
niet zo'n in dat welles nietes gedoe, ik vond het een prima beslissing, dat sluit niet uit dat ze in andere situaties verkeerde beslissingen hebben genomenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus hier werd ook een investigation gestart:
Oh nee.
ah jij vond dat.....tja, dan houd het ook wel op hahahaquote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo'n in dat welles nietes gedoe, ik vond het een prima beslissing, dat sluit niet uit dat ze in andere situaties verkeerde beslissingen hebben genomen
zo'n foto zegt helemaal nietsquote:Op maandag 29 maart 2021 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch Hamilton, in gevecht zit er iemand aan je buitenkant en ipv laten leven gaat ie gewoon helemaal wijd. Hoe moest Max hier _niet_ buiten de baan gaan?
En 1 ronde eerder, toen Hamilton zich verremde, is daar ook een plaatje van?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Ahja, de makkelijke weg. Er klopt gewoon niks van om meer dan 3 redenen dus de stewards beďnvloeden de race.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo'n in dat welles nietes gedoe, ik vond het een prima beslissing, dat sluit niet uit dat ze in andere situaties verkeerde beslissingen hebben genomen
niks op tegen dat jij een andere mening hebt maar leaving the track gaining a position is gewoon strafbaarquote:Op maandag 29 maart 2021 09:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah jij vond dat.....tja, dan houd het ook wel op hahaha
en hier zat Ocon er niet eens voor.....max wel.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus hier werd ook een investigation gestart:
Oh nee.
3 redenen?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ahja, de makkelijke weg. Er klopt gewoon niks van om meer dan 3 redenen dus de stewards beďnvloeden de race.
Ik heb geen zin in welles-nietus gedoe, maar kijk die GIF eens en zeg eens waarom er zo inconsequent wordt gestraft.quote:
jouw mening nog minder, je hebt echt race inzicht van een aardappelquote:
gaining an advantage ookquote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks op tegen dat jij een andere mening hebt maar leaving the track gaining a position is gewoon strafbaar
Niet als je Hamilton heet en buiten de track je voorliggende positie kan behouden.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks op tegen dat jij een andere mening hebt maar leaving the track gaining a position is gewoon strafbaar
is dit een trol ?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet als je Hamilton heet en buiten de track je voorliggende positie kan behouden.
Hou op met die act, je weet wel beter.
Voorheen niet dat ik weet, maarja, wel voetbal in z'n avatarquote:
jij hebt het er verstand van, dat is duidelijkquote:Op maandag 29 maart 2021 09:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jouw mening nog minder, je hebt echt race inzicht van een aardappel
Waar staat dat in het regel boek?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:13 schreef babylon het volgende:
Helaas geldt gaining an advantage alleen als er een andere auto naast je zit.
Benieuwd naar de onboards van beiden, of ze full lock rechts sturen of niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit is gewoon een pushed off the track...ook nog eens..
HAM: "he went wide !!!" ja WTF ?
ah duidelijkquote:Op maandag 29 maart 2021 09:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voorheen niet dat ik weet, maarja, wel voetbal in z'n avatar_!
was op zeker gebeurd, max out, Ham finishen zonder voorvleugel en volgens de FIA was het dan een race incident.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Benieuwd naar de onboards van beiden, of ze full lock rechts sturen of niet.
HAM weet niet hoe te racen en komt er mee weg. Max had dus brutaler kunnen zijn aangezien ie voor aanremmen er al voorbij was door gewoon gat dicht te gooien en de apex in binnenbocht te pakken, maar dan had Lewis vast niet gelift ookal zou ie moeten en tegen Max aangeknald en dan met zijn geluk 0 punten voor Max terwijl hij verder kan.
Hope his luck runs out soon
Dit ja, maar Red Bull moet leren dit veel beter uit te spelen. Het was gegarandeerd een aanrijding geweest als Max op de baan was gebleven. De rondes ervoor had Ham ook al geen grip dus dat was prima hard te maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Benieuwd naar de onboards van beiden, of ze full lock rechts sturen of niet.
HAM weet niet hoe te racen en komt er mee weg. Max had dus brutaler kunnen zijn aangezien ie voor aanremmen er al voorbij was door gewoon gat dicht te gooien en de apex in binnenbocht te pakken, maar dan had Lewis vast niet gelift ookal zou ie moeten en tegen Max aangeknald en dan met zijn geluk 0 punten voor Max terwijl hij verder kan.
Hope his luck runs out soon
Dat maakt het nog niet goed.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Goed punt. Het is voor zover ik weet altijd wel zo gebruikt.
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet als je Hamilton heet en buiten de track je voorliggende positie kan behouden.
Hou op met die act, je weet wel beter.
Of weer eens 5 seconden straf met Bottas op +15.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was op zeker gebeurd, max out, Ham finishen zonder voorvleugel en volgens de FIA was het dan een race incident.
De feiten liggen er gewoon hoor.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]een act, we zijn het gewoon oneens, maar de complottheorie bij jou en die andere echte echte kenners doet het blijkbaar goed
Tactische blunders van RB.....de hele pit strategie en de positie laten terug geven.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit ja, maar Red Bull moet leren dit veel beter uit te spelen. Het was gegarandeerd een aanrijding geweest als Max op de baan was gebleven. De rondes ervoor had Ham ook al geen grip dus dat was prima hard te maken.
heb je de beelden wel bekeken ?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]een act, we zijn het gewoon oneens, maar de complottheorie bij jou en die andere echte echte kenners doet het blijkbaar goed
Ja, dit doen ze wel vaker helaas. Vorige seizoenen ook al diverse malen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Tactische blunders van RB.....de hele pit strategie en de positie laten terug geven.
maar ze zijn weer wakker hoop ik
Hey, Black "luck" matters !quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of weer eens 5 seconden straf met Bottas op +15.
Dan is het meteen heel duidelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:13 schreef babylon het volgende:
Helaas geldt gaining an advantage alleen als er een andere auto naast je zit.
Op basis waarvan zou-ie dan bestraft moeten worden? In ieder geval niet op basis van 'leaving the track and gaining an advantage', want voordeel had-ie er duidelijk niet van. Na die fout zat Verstappen immers veel dichter achter Hamilton dan voor de fout.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:20 schreef daNpy het volgende:
Ham wordt niet bestraft door naast de baan voor Max te blijven na een lock-up
uiteraard heb ik de beelden bekeken en jouw toontje bevalt me niet, hou het bij argumenten, wat je verder van mij vindt is niet relevantquote:Op maandag 29 maart 2021 09:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je de beelden wel bekeken ?
anders word het toch echt eens tijd voor Hans Anders ....
Ja moeten ze 't ook maar vuil gaan spelen en dat Max na zoiets meteen moet roepen "he pushed me off the track" om zo de wedstrijdleiding te beďnvloeden. Want die is zo grillig geworden dat dat nodig is blijkbaar.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit ja, maar Red Bull moet leren dit veel beter uit te spelen. Het was gegarandeerd een aanrijding geweest als Max op de baan was gebleven. De rondes ervoor had Ham ook al geen grip dus dat was prima hard te maken.
hahaha wie denk je dat je bentquote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard heb ik de beelden bekeken en jouw toontje bevalt me niet, hou het bij argumenten, wat je verder van mij vindt is niet relevant
Dat is inderdaad discussiewaardig, ben ik met je eens. Echter zou hij zsm terug naar de baan moeten (wat je Max ziet doen op de foto), en hij gebruikte het asfalt om zo veel mogelijk te versnellen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou-ie dan bestraft moeten worden? In ieder geval niet op basis van 'leaving the track and gaining an advantage', want voordeel had-ie er duidelijk niet van. Na die fout zat Verstappen immers veel dichter achter Hamilton dan voor de fout.
Laat ff zien in welke sectie van het reglement dat staat?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan is het meteen heel duidelijk.
Het voordeel was dat hij niet daar al voorbij werd gereden. Buiten de track moet je immers zo snel mogelijk terug de baan in. Hamilton bleef gewoon naast de baan uitacceleren ipv een scherpe bocht terug de baan in te maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou-ie dan bestraft moeten worden? In ieder geval niet op basis van 'leaving the track and gaining an advantage', want voordeel had-ie er duidelijk niet van. Na die fout zat Verstappen immers veel dichter achter Hamilton dan voor de fout.
De wedstrijdleiding is anders al jaren lang consistent inconsequentquote:Op maandag 29 maart 2021 09:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja moeten ze 't ook maar vuil gaan spelen en dat Max na zoiets meteen moet roepen "he pushed me off the track" om zo de wedstrijdleiding te beďnvloeden. Want die is zo grillig geworden dat dat nodig is blijkbaar.
Ga je ze zelf ook nog geven dan? Want inhoudelijk zie ik geen reactie helaas.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al zei hou het bij argumenten, wat je van mij vindt is niet interessant
misschien maar beter dat dit in de eerste race van het seizoen gebeurd, is iedereen weer wakker en heeft max niet al teveel punten verloren.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
De wedstrijdleiding is anders al jaren lang consistent inconsequent
trolquote:Op maandag 29 maart 2021 09:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
De wedstrijdleiding is anders al jaren lang consistent inconsequent
[..]
Ga je ze zelf ook nog geven dan? Want inhoudelijk zie ik geen reactie helaas.
Wat gaat RBR doen dan? Klagen en protesten indienen?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien maar beter dat dit in de eerste race van het seizoen gebeurd, is iedereen weer wakker en heeft max niet al teveel punten verloren.
de FIA kan dit gezeik zich niet weer iedere race veroorloven
In Canada werd Hamilton gehinderd door Vettel. Max niet. Daar zit wel een verschil in.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
De feiten liggen er gewoon hoor.
Ham wordt niet bestraft voor de track verlaten 29x. Die regel bestaat gewoon.
Ham wordt niet bestraft door naast de baan voor Max te blijven na een lock-up (Vettel wel in Canada, dus geen einzelfall)
Max wordt wel bestraft terwijl hij een aanrijding voorkomt. Dat Ham hem er tegenaan zet hebben we ondertussen ook vaak genoeg gezien.
Yuki en Ocon worden in dezelfde situatie niet eens onderzocht.
Het is niet de eerste keer dat aangegeven wordt dat de wedstrijdleiding inconsequent is, en dit seizoen begint alweer zo.
niks, maar een scheids weet ook wel wanneer hij fout is geweestquote:Op maandag 29 maart 2021 09:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat gaat RBR doen dan? Klagen en protesten indienen?
De stewards in het harnass jagen gaat alleen maar meer frustratie opleveren. Van de scheids kun je niet winnen.
Dat is waar idd. Desondanks had hij nog steeds voordeel.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Canada werd Hamilton gehinderd door Vettel. Max niet. Daar zit wel een verschil in.
Heb ik al gegeven, hoef dat toch niet te herhalenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Ga je ze zelf ook nog geven dan? Want inhoudelijk zie ik geen reactie helaas.
Dit zegt wel genoeg idd.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven, hoef dat toch niet te herhalen
dat heeft de FIA niet eens goed kunnen beoordelen, en ook niet dat HAM te wijd ging.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Desondanks had hij nog steeds voordeel.
Max zat gewoon voor Ham, vóór, tijdens en na de bocht. Dus als je we zo scherp gaan kijken streept dat elkaar ook weg.
Beetje rare definitie van wat wel of niet de baan is als 1 auto op datzelfde stukje asfalt al zn 30 keer gereden heeft.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]was toch alleen maar goed, ik zie het probleem ook niet, hij kwam naast de baan, duidelijker kan het niet
niet om in te halenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Beetje rare definitie van wat wel of niet de baan is als 1 auto op datzelfde stukje asfalt al zn 30 keer gereden heeft.
Nee, daar zit wel een verschil in. Hamilton had er geen voordeel van (Max zat er daarna dichter achter), Max wel, want daardoor kon hij na zijn inhaalactie voor Hamilton blijven.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Desondanks had hij nog steeds voordeel.
Max zat gewoon voor Ham, vóór, tijdens en na de bocht. Dus als je we zo scherp gaan kijken streept dat elkaar ook weg.
bekijk de on board beelden even, Max had Hamilton allang ingehaald voor de bocht al.quote:
dit is totaal niet waar.....hij heeft hem niet ingehaald door off track te gaanquote:Op maandag 29 maart 2021 09:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, daar zit wel een verschil in. Hamilton had er geen voordeel van (Max zat er daarna dichter achter), Max wel, want daardoor kon hij na zijn inhaalactie voor Hamilton blijven.
Precies, en daarmee 0.2 pakt per rondje. Maar goed, schijnbaar zijn er uitzonderingen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Beetje rare definitie van wat wel of niet de baan is als 1 auto op datzelfde stukje asfalt al zn 30 keer gereden heeft.
En je ziet zelf niet in dat dat raar is?quote:
dat zie ik toch andersquote:Op maandag 29 maart 2021 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bekijk de on board beelden even, Max had Hamilton allang ingehaald voor de bocht al.
en daarna moest hij wel wijder om hamilton te ontwijken die geen grip had.
Inderdaad. Het is een enorm voordeel geweest.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
En je ziet zelf niet in dat dat raar is?
Je kan met een undercut of overcut ook in halen. Als je door een andere bocht te nemen daardoor tijd bespaard en voor iemand uitkomt heb je in principe ook ingehaald door buiten de track te gaan. Er is alleen niemand in de buurt.
Of je daarmee iemand nou inhaalt of niet kun je het nog over hebben, maar door 29x 0,2 seconden te pakken kan je simpelweg niet heen om "gaining a lasting advantage".quote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan met een undercut of overcut ook in halen. Als je door een andere bocht te nemen daardoor tijd bespaard en voor iemand uitkomt heb je in principe ook ingehaald door buiten de track te gaan. Er is alleen niemand in de buurt.
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
waar zie je Ham dan voor Max net voor, in en na de bocht ?quote:
Dus zat hij er niet helemaal voor, maar naast. En dus was de inhaalactie niet afgemaakt. Dus had hij er voordeel van.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bekijk de on board beelden even, Max had Hamilton allang ingehaald voor de bocht al.
en daarna moest hij wel wijder om hamilton te ontwijken die geen grip had.
Ik denk dat het ook een beetje 2 issues zijn die in 1 discussie gepakt worden en door elkaar gebruikt wordenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgen
Het ging al fout door meerdere keren de regels bij die bocht te veranderen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgen
Dat is gewoon fout, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Of je daarmee iemand nou inhaalt of niet kun je het nog over hebben, maar door 29x 0,2 seconden te pakken kan je simpelweg niet heen om "gaining a lasting advantage".
ditquote:Op maandag 29 maart 2021 09:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus zat hij er niet helemaal voor, maar naast. En dus was de inhaalactie niet afgemaakt. Dus had hij er voordeel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |