quote:“Virologen zijn ’moderne waarzeggers en tovenaars’. ’Heel ons land is door de overheid in gevaar gebracht door besmettingen die uitbreken’. „Dat heel veel mensen sterven door het vaccineren. Dat de dood wordt ingebracht en ondanks men weet dat het gebeurt, dat dit niet wordt verhinderd. We zijn niet veilig bij deze overheid.”
ik neem aan dat ze de Staats Spoorwegen bedoelde.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze zich doodschamen na de beelden maar nee hoor we halen nog even de SS erbij
Des te meer reden waarom de persvrijheidschwalbe zo sneu is.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij staat op de openbare weg en het is nieuwswaardig. Uiteindelijk draait het bij hun allemaal om kijkcijfers.
Die journalisten hebben zich ook debiel gedragen. En nog een stuk debieler dan eerder gedacht als ik die Urker kerk moet geloven. Maar daar laten ze dan natuurlijk geen beelden van zien, want het is een troep hyena's die elkaar altijd dekt.quote:Dat die kerkgangers zich als totale debielen gedragen zegt meer over die gemeenschap dan over de media.
De tering hequote:Op maandag 29 maart 2021 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
Voor wie even hardop wil lachen:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-oorlog~a99b1f1a/
Wat een parodie op de realiteit. Echt, hoe verzin je het
.
Werkelijk he? Hoe krijgt ie dit uit zijn toetsenbord:quote:Op maandag 29 maart 2021 18:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi hoe je dader en slachtoffer weet om te draaien. Onverdraagzaamheid is een belangrijke hoeksteen van elke religie, soms komt het naar buiten.
Wie was er nu agressief?quote:Ik vind het verontrustend dat het klimaat in NL dusdanig is dat het gewoon doorslaat naar agressie.dat het ooit zover moest komen dat kerkgangers de paria van NL zijn.
Jij wou beweren dat die journalist die in zijn rug getrapt werd eerst zelf geweld heeft gebruikt? En die journalist die aangereden werd, die had eerst die BMW van de weg gedrukt in zijn auto? En die andere journalist die trappen kreeg was ook eerst zelf agressief?quote:Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Des te meer reden waarom de persvrijheidschwalbe zo sneu is.
[..]
Die journalisten hebben zich ook debiel gedragen. En nog een stuk debieler dan eerder gedacht als ik die Urker kerk moet geloven. Maar daar laten ze dan natuurlijk geen beelden van zien, want het is een troep hyena's die elkaar altijd dekt.
Wij van WC-eend zeggen dat WC-eend is aangevallen terwij WC-eend niks verkeerd deed. Nederland: WC-eend heeft gelijk, want WC-eend heeft het zelf gezegd.
Nee, jij snapt het weer eens niet en doet alsof het recht een grabbelton is waarin je wel iets kunt vinden dat je mening ondersteunt, of je verzint gewoon wat helemaal zelf. Dit is een andersoortig geval.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit argument zie ik jou wel vaker maken, zelfs nadat Arie Slob zei dat hij zich hiermee had vergist. Het trieste hieraan is dat je vervolgens nog doet ook alsof anderen de grondwet niet begrijpen.
En nee, het klopt dus niet dat gelovigen lekker mogen discrimineren omdat ze beschermd worden in dit gedrag door artikel 6. Dat is al keer op keer ontkracht in de rechtbank, bijvoorbeeld bij die ondernemers die geen homoseksuele stagiairs willen aannemen.
Het zou erg fijn zijn als je een keer stopt met het gebruiken van dit kul-argument.
Was je erbij dan? Want hoe weet jij hoe de media in Urk zich gedroeg? Of heb je beelden die je wilt delen hier?quote:Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Des te meer reden waarom de persvrijheidschwalbe zo sneu is.
[..]
Die journalisten hebben zich ook debiel gedragen. En nog een stuk debieler dan eerder gedacht als ik die Urker kerk moet geloven. Maar daar laten ze dan natuurlijk geen beelden van zien, want het is een troep hyena's die elkaar altijd dekt.
Wij van WC-eend zeggen dat WC-eend is aangevallen terwij WC-eend niks verkeerd deed. Nederland: WC-eend heeft gelijk, want WC-eend heeft het zelf gezegd.
Ha Ha ja wat een malloot. De SS erbij halen, wat een gotspe.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n persvoorlichter kom je er wel.
Een zelfgemaakte (waan)beeld wat je hier tentoonspreidt.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zie de post van SpaceOddity onder jouw vraag, bijvoorbeeld. Onderdrukken, wegtreiteren, ontkennen, outen zonder toestemming, angst aanjagen, bedreigen, allemaal gezellige groepsactiviteiten van reformatorische gemeenschappen jegens mensen die niet vallen onder het profiel van heteroseksuele, gelovige man.
Ja joh, ik snap het niet. die rechter snapt het niet, deze rechter snapt het niet, of deze, maar jij snapt het want dat zeg je zelf. Jij bent zelf die WC-eend!quote:Op maandag 29 maart 2021 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het weer eens niet en doet alsof het recht een grabbelton is waarin je wel iets kunt vinden dat je mening ondersteunt, of je verzint gewoon wat helemaal zelf. Dit is een andersoortig geval.
Bij regio nieuws draait het minder om de eerste te zijn die willen meer gewoon een verhaal vertellen. Nu denk ik niet dat NOS en RTL langskomen om herrie te schoppen maar het is wel belangrijk voor ze om eerder dan de ander het nieuws te brengen. Pownieuws doet dit soort zaken alleen maar om de ophef het verhaal kont op plaats 2quote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat dat wantrouwen vaak niet gerechtvaardigd is. Op sociale media (en ook op dit forum) zie je een enorme aversie jegens de NOS. Verslaggevers van de omroep zouden bewust leugens verspreiden of halve waarheden verkondigen. En natuurlijk worden bij de NOS fouten gemaakt (journalisten zijn net mensen), maar de haat waarmee zij wordt geconfronteerd is ongegrond en slaat nergens op.
Overigens ben ik het tot er tot op zekere hoogte wel mee eens dat de werkwijze van Randstadjournalisten soms nogal twijfelachtig is. Mijn ervaring is dat je als regio-verslaggever vaak op meer welwillendheid kunt rekenen. Als ik op pad ga voor ons regionale dagblad maak ik ook altijd duidelijk dat ik een jongen van de streek ben en op de hoogte ben van gevoeligheden die er leven. Dan gaan er gelijk een stuk meer deuren open.
Zeker in de provincie leeft vaak het idee dat landelijke media even snel herrie komen schoppen, om zich vervolgens weer uit te voeten te maken.
Doorgaans niet nee, maar dat hoeft ook niet om mensen in de kast te houden, net zoals een agressieve partner niet altijd echt hoeft te slaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte (waan)beeld wat je hier tentoonspreidt.
Het is mijn gemeenschap ook niet. Maar ze bedreigen doorgaan geen mensen.
Ik fiets wel eens vrijdags langs een moskee. Nooit problemen.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus wat Slijptol deed was niet OK? Daar heb ik nog helemaal niets over gehoord, ik geloof niet dat dat voor de geclaimde persvrijheid iets uitmaakt.
Als de meneer van TV rijnmond ook mensen die duidelijk niet van de pers gediend zijn een camera in het gezicht duwt dan is dat niet wezenlijk anders. Als die gewoon bij de kerk staat te wachten of er iemand in is voor een straatinterview dan krijgt die wat boze blikken voor het negeren van de zondagsrust, maar dat is het dan ook wel.
Maar journalisten kennen geen zelfkritiek en tolereren geen kritiek van buiten, daardoor hebben velen het idee dat ze alles mogen wat anderen niet mogen. Niet alleen het negeren van coronaregels, waar de kerkgangers zich niet schuldig aan maakten, maar in het algemeen. Idem voor normale fatsoensregels, blijkbaar heerst het idee dat mensen hun antwoord verplicht zijn.
je weet dat sommige rechters en twitteraars dit kunnen interpreteren als 'de dijk naar Urk opblazen'quote:Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De tering he![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we de dijk naar Urk opblazen? Laat ze het lekker uitzoeken op dat eilandje van ze
Richting Nederlanders die braaf meewerkten met de bezetter, gedroeg de SS zich inderdaad vriendelijk.quote:
Je hebt het over mensen die soms zelfs hun kinderen verliezen en alsnog weigeren ze in te enten. Hun manier van geloven is zo overheersend dat het tegen biologische instincten ingaat. Maar homoseksualiteit, da's pas onnatuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:47 schreef Mrmime het volgende:
Ik wens ze allemaal dikke vette Corona. En dan ook geen IC bed claimen beste mensen maar lekker vertrouwen op je geloof. Kijken hoe rotsvast dat vertrouwen dan is.
Heeft niks met de Urker te maken. Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Hoewel ik niet het persoonlijke leed wil baggetaliseren overigens.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doorgaans niet nee, maar dat hoeft ook niet om mensen in de kast te houden, net zoals een agressieve partner niet altijd echt hoeft te slaan.
https://www.ad.nl/binnenl(...)wel-zeggen~a1e62ba3/
https://www.gelderlander.(...)en-in-dorp~a4e6439a/
https://www.standaard.be/cnt/rf3gen8u
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-de-kast-a4037387
https://www.coc.nl/jong-s(...)laringen-over-lhbtis
Oohja, want dankzij mijn post stappen andere FOK!ers in hun tank en gaan van Urk weer een eiland makenquote:Op maandag 29 maart 2021 19:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
je weet dat sommige rechters en twitteraars dit kunnen interpreteren als 'de dijk naar Urk opblazen'
iets met opruiing en aanzetten tot en andere termen
Natuurlijk wist die bestuurder van de BMW wel waarom daar journalisten stonden. Ongetwijfeld zal het daar al dagen via sociale media en whatsapp groepen gegonsd hebben van de geruchten dat de media er een hoop ruchtbaarheid aan gaat geven zonder a.s. als iedereen weer welkom is.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens vrijdags langs een moskee. Nooit problemen.
Trouwens wat vind je dan van die BMW-skinhead. Die rokend achter het stuur (dochtertje naast zich) die journalist van de sokken reed.
Die had nog helemaal geen microfoon onder de neus geduwd gekregen. Die wist ook helemaal niet waarvoor die journalist daar stond. De journalist stond op de openbare weg. Dus je rijdt iemand op de openbare weg aan die jou nog niks heeft misdaan. Want zoals ik al zei: Die automobilist wist nog helemaal niet waarvoor die journalist daar stond.
Stel dat ik op weg ben naar tante Annie in de Kievitstraat om een kopje koffie te drinken . En 100 meter vóór het huis van tante Annie staat een journalist. Mag ik die dan van de sokken rijden omdat ik wellicht kan denken: "Die journalist wil vast niet hebben dat ik een kopje koffie ga drinken bij tante Annie".
Dat is qua jurisprudentie precies het zelfde.
Het is toch niet voor niks dat de Christelijke CDA-burgemeester de journalisten gelijk gaf en ook Andries Knevel. Sinds wanneer is rechts Nederland Christelijker dan Andries Knevel?
Op zich was dat nog niet eens aan de hand, de journalisten stonden er namelijk om verslag te doen omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking zich terecht verbaast over deze kerkgenootschappen en het dus nieuwswaardig is. Er zal geen enkele journalist brood zien in een onderwerp waar geen hond zich voor interesseert, toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft niks met de Urker te maken. Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Hoewel ik niet het persoonlijke leed wil baggetaliseren overigens.
Denk dat er bevolkingsgroepen te vinden zijn die minder tolerant zijn. Bevolkingsgroepen die vinden dat Urk niet meer naar de kerk mag bijvoorbeeld, doorgaans D66 en GroenLinks tuig.
ik zeg niks meerquote:Op maandag 29 maart 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja, want dankzij mijn post stappen andere FOK!ers in hun tank en gaan van Urk weer een eiland maken
Bij mijn weten is er een maximum op het aantal bezoekers per dienst.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft niks met de Urker te maken. Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Hoewel ik niet het persoonlijke leed wil baggetaliseren overigens.
Denk dat er bevolkingsgroepen te vinden zijn die minder tolerant zijn. Bevolkingsgroepen die vinden dat Urk niet meer naar de kerk mag bijvoorbeeld, doorgaans D66 en GroenLinks tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |