Was mooi geweest met hem erbijquote:Op zondag 28 maart 2021 17:55 schreef Sabata het volgende:
Lol, Hulkenberg net: "En dat heeft die Red Bull een probleem. Zulke problemen had ik graag."
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik t ff kwijt; nu -moet- max toch nu naar binnen voor ook hard, want hij krijgt t never voor elkaar om 22+ seconden te houden en dan naar rood te gaan?
Veel mensen hadden het resultaat van de race 10 rondes geleden al bepaald dus ik dacht: laat ik het maar eens opnoemen.quote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Een topic op mijn naam. Ook weer afgevinkt voor dit seizoen.
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.
HAM moet gewoon méér stops maken
Lewis gaat geen 26 rondjes halen op die hard, zijn vorige waren in 15 al compleet opgefikt. Dus die gaat een 3 stopper doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik t ff kwijt; nu -moet- max toch nu naar binnen voor ook hard, want hij krijgt t never voor elkaar om 22+ seconden te houden en dan naar rood te gaan?
Max rijdt tenminste nogquote:
Heeft ook even tijd nodig en gisteren gewoon pech. Maar denk dat hij zich echt wel kan mengen in de podium gevechten de komende races.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef StephanL het volgende:
Perez doet het wel beter dan zijn voorgangers volgens mij
ja, maar hij moest sowieso 2 stops makenquote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Een topic op mijn naam. Ook weer afgevinkt voor dit seizoen.
Ja komt nog wel, maar het zal er 1 minder zijn dan Mercedes tegen einde van de racequote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?
Max moet nog steeds stoppen. Voor soft of hard omdat hij nu twee keer mediums eronder heeft gehad.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.
HAM moet gewoon méér stops maken
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef StephanL het volgende:
HAM duidelijk op 3 stops.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max moet nog steeds stoppen. Voor soft of hard omdat hij nu twee keer mediums eronder heeft gehad.
Ja hij vliegt door de posities heen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef StephanL het volgende:
Red Bull natuurlijkquote:
30 (6 oud en 24 te gaan) rondjes dat red je niet op hard.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:59 schreef fietsie het volgende:
Ik geloof er niets van dat HAM nog een keer gaat pitten; die gaan gewoon doorrijden tot het staaldraad en het kevlar in de rondte spettert...
Altijd tegen onsquote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lewis dus een shortcut aan het nemen, en FIA laat het weer toe
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef Snowsquall het volgende:
De wedstrijdleiding knijpt weer een oogje dicht blijkbaar
KNHB.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef Snowsquall het volgende:
Dat deed Ziggo ook altijd toen het tussen Hamilton en Vettel ging, nu ineens niet meer.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef Snowsquall het volgende:
6 ronden oud?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef wdn het volgende:
[..]
30 (6 oud en 24 te gaan) rondjes dat red je niet op hard.
is sowieso stop 2 pas danquote:
Het is al 20+ geweest.quote:
Een Mercedes-klant in de hekken, safetycar, en opgelost slotje?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:01 schreef wdn het volgende:
[..]
30 (6 oud en 24 te gaan) rondjes dat red je niet op hard.
Ja de banden van Lewis waren al op de wagen met nog 24 rondjes te gaanquote:
Paar tiende per rondje. Dat is niet ergquote:Op zondag 28 maart 2021 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is al 20+ geweest.
Verliest dus tijd
Nee, want een pit kost ongeveer 21 seconden.quote:
Hij zegt ook bijna.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want een pit kost ongeveer 21 seconden.
Maar het gat wordt alleen maar kleiner.quote:
Wordt geregeld, groetjes, MIAquote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef wdn het volgende:
Lewis heeft een SC nodig om te winnen als Max geen problemen krijgt.
We worden wereldkampioenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Verstappen is 1 van de weinigen die slechts 1 stop heeft gedaan tot nu toe.
Dwz dat die Red Bull echt lang kan trekken op een bandensetje. Is veelbelovend voor dit seizoen![]()
![]()
Die houden het nog geen 5 ronden volquote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef fietsie het volgende:
Heeft RB dan nog een jong-gebruikt setje rood?
Neequote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef fietsie het volgende:
Die gast heeft elk seizoen geluk met een gratis pitstop.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef wdn het volgende:
Lewis heeft een SC nodig om te winnen als Max geen problemen krijgt.
Ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef fietsie het volgende:
nee je moet een extra stop tellen bij Lewisquote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het gat wordt alleen maar kleiner.
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 18:06 schreef Nober het volgende:
Volgt F1 de coronamaatregelen in het land waar ze zijn of hebben ze zelf regels opgesteld?
ik zag wel wat volk op de tribune...quote:Op zondag 28 maart 2021 18:06 schreef Nober het volgende:
Volgt F1 de coronamaatregelen in het land waar ze zijn of hebben ze zelf regels opgesteld?
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 18:06 schreef Nober het volgende:
Euh, die proberen gewoon tot einde te gaan hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
nee je moet een extra stop tellen bij Lewis
Lewis heeft +-40 sec nodig
Hij weet dat het avondklok is?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Max boordradio: "Wil nog wat langer buiten blijven"
Bedankt, geloofde mij oren niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Max boordradio: "Wil nog wat langer buiten blijven"
Verstappen heeft twee setjes gebruikt rood over.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Verstappen is 1 van de weinigen die slechts 1 stop heeft gedaan tot nu toe.
Dwz dat die Red Bull echt lang kan trekken op een bandensetje. Is veelbelovend voor dit seizoen![]()
![]()
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 28 maart 2021 18:06 schreef Nober het volgende:
1 om 2 stopsquote:Op zondag 28 maart 2021 18:08 schreef fietsie het volgende:
Dan even een andere vraag: een meervoudig wereldkampioen met identiek materiaal als een Canadees, die die pace niet volhoudt?
4 seconden alquote:
Ander tactiekquote:Op zondag 28 maart 2021 18:08 schreef fietsie het volgende:
Dan even een andere vraag: een meervoudig wereldkampioen met identiek materiaal als een Canadees, die die pace niet volhoudt?
in fucking rondje 37 pas ofzoquote:Op zondag 28 maart 2021 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hamster krijgt een waarschuwing voor de track limits
Een ander had allang 5 seconden aan z'n broek gehad.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja hij heeft wel een punt als hij het hele race al doet en er niks over hoort.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dit ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was vanochtend ook een warning.
38x 5sec penal dusquote:Op zondag 28 maart 2021 18:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja hij heeft wel een punt als hij het hele race al doet en er niks over hoort.
God neequote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef trein2000 het volgende:
Red Bull heeft de strategisten van Ferrari overgenomen?
Dat ja..hij verliest teveel nuquote:Op zondag 28 maart 2021 18:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kom Max naar binnen, moet ook nog tijd krijgen om Lewis in te halen.
Mexicanobakkerhumor dit.quote:
Is hier al 5 keer uitgelegd hoor.quote:
Heeft al die tijd toch zo'n 5 seconden gescheeld. Waardoor max eigenlijk een van de kop vd wedstrijd naar de kop wedstrijd pit had kunnen doen.quote:
max 2 stop hammie 3 stop = max wintquote:
Die gaan het gewoon proberen tot einde.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat Hamilton nog naar binnen moet.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is hier al 5 keer uitgelegd hoor.
Max 2 stops, Hamilton 3 stops, easy win voor Max.
Wat valt er niet aan te snappen?
Moet niet. Maar zn banden gaan er wel aan zo.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat Hamilton nog naar binnen moet.
Ja hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
8 seconde goedmaken in 16 rondjes: is dat te doen?
Dat is net zoiets als klagen dat de slavernij wordt afgeschaft als je jarenlang je katoen voor je hebt mogen laten plukken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef wdn het volgende:
Hier heeft Lewis wel gelijk! Of je waarschuwt meteen of je laat het gaan Niet nadat het al 38x is gebeurd een waarschuwing geven
Dan wordt dat een lange laatste stint.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaan het gewoon proberen tot einde.
Op een gegeven moment is de tank leeg hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Hamilton niet meer gaat stoppen.
Hij moet m nu inhalen. Dat hoeft Lewis niet toe te staan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is hier al 5 keer uitgelegd hoor.
Max 2 stops, Hamilton 3 stops, easy win voor Max.
Wat valt er niet aan te snappen?
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
Easy win voor Max dit
@:ggmm @:maxi-mus en ik staan al op de banken
Donder op, enorme proleetquote:Op zondag 28 maart 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
Easy win voor Max dit
@:ggmm @:maxi-mus en ik staan al op de banken
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Ziggy loopt het sperma al over de vloer.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Michael Schumacher rijdt nu laatst
Die zit thuis in de simulator, met een neuraal-netwerk connectie naar z'n kloon.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
als de banden echt gaar zijn dan kun je niet meer verdedigenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij moet m nu inhalen. Dat hoeft Lewis niet toe te staan.
Beide er af >> Bottas wint
Met nieuwere banden. Moeilijk hoor!!quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef Refragmental het volgende:
Hoe heerlijk zou et zijn als max em op de baan inhaalt
madquote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met nieuwere banden. Moeilijk hoor!!
is ie uit coma dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Teamtactiek kan niet kut zijn als je wintquote:Op zondag 28 maart 2021 18:18 schreef YellowBlacks het volgende:
Max heeft de snelste auto op het circuit, maar team tactiek is wel erg beroerd en daarom ligt ie nu 2de.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zet Hamilton in een Red Bull en ie wint
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zet Hamilton in een Red Bull en ie wint
Achteraf gezien had hij idd direct moet counteren bij de eerste stop van Hamilton.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:18 schreef YellowBlacks het volgende:
Max heeft de snelste auto op het circuit, maar team tactiek is wel erg beroerd en daarom ligt ie nu 2de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |