We hebben er geen uur bij gekregen hèquote:

Eerder Sirene Republic.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al zou de titel "Most Serene Republic" daar dan weer niet zo goed bij passen

Urkikaanstad.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, maar kunnen we van Urk echt niet een soort San Marino maken?

Laten we beginnen met het geloof dat Friesland iets heel bijzonders is wat een eigen taaltje verdient!quote:

Ik denk dan altijd, de wereld was zonder toch een stuk mooier geweest. Al was er dan waarschijnlijk wel wat anders geweest waar veel gedoe door was ontstaan.quote:

Patat / frietquote:Op zondag 28 maart 2021 12:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, de wereld was zonder toch een stuk mooier geweest. Al was er dan waarschijnlijk wel wat anders geweest waar veel gedoe door was ontstaan.

Fries is ouder dan het Nederlands qua taalquote:Op zondag 28 maart 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het geloof dat Friesland iets heel bijzonders is wat een eigen taaltje verdient!

Kijkt naar Belgiëquote:Op zondag 28 maart 2021 12:12 schreef Em31 het volgende:
Punten die je niet krijgt van je buren tijdens het Songfestival zou ook terecht zijn.

Ik vind dit leuk en ik kom uit Friesland.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het geloof dat Friesland iets heel bijzonders is wat een eigen taaltje verdient!

Néé Lapje, dat is geen geloof maar wetenschapquote:Op zondag 28 maart 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]

En Duitslandquote:

Al heeft Duitsland 9 buren dus dan zouden 9 van de 10 landen met punten al duidelijk zijn
 Al heeft Duitsland 9 buren dus dan zouden 9 van de 10 landen met punten al duidelijk zijn  

Genoeg andere redenen om je uit naam ervan te misdragen (en dat soort dingen zoals vanochtend zijn gelukkig zeldzame incidenten).quote:

NOquote:Op zondag 28 maart 2021 12:30 schreef Em31 het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/L_gyJcBVvvryMl53aoTuSQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM2MA--/https://s.yimg.com/os/cre(...)db9e70c67]afbeelding[/url] ]

Bij ons in de buurt is één echt streng gelovige kerk. Een familie waar we met werk weleens mee te maken hadden, hebben een paar maanden geleden hun zoon uit huis gezet omdat hij op mannen valt. Ik snap het gewoon niet, dat je dat serieus normaal vindt. Geen enkel contact hebben ze meer, de complete familie niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Genoeg andere redenen om je uit naam ervan te misdragen (en dat soort dingen zoals vanochtend zijn gelukkig zeldzame incidenten).
Dit soort structurele en blijkbaar niet strafbare problemen zijn veel ernstiger:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-de-kast-a4037387

Ik kan me er ook weinig bij voorstellen dat je dat bij je eigen kinderen zou doen. En waarschijnlijk wordt het in hun sociale omgeving niet eens veroordeeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt is één echt streng gelovige kerk. Een familie waar we met werk weleens mee te maken hadden, hebben een paar maanden geleden hun zoon uit huis gezet omdat hij op mannen valt. Ik snap het gewoon niet, dat je dat serieus normaal vindt. Geen enkel contact hebben ze meer, de complete familie niet.

Het maakt ze inderdaad niet uit en er wordt gewoon niet meer over gesproken.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen dat je dat bij je eigen kinderen zou doen. En waarschijnlijk wordt het in hun sociale omgeving niet eens veroordeeld.
 Keihard is het.
 Keihard is het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |