Voor een jaartje is dat primaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het is doodsaai als Max morgen met 30 seconden voorsprong wint.
OnlyFans.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mazepin neukt toch met jonge grietjes?
@Calandquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Vader Schumacher knippert 2 maal met zijn ogen uit blijdschap.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Begint op seizoen 2003 te lijken met VER, MSC, ALO en RAI.quote:
Gelachenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Sow dan!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Caland en Zipportal rollen nu over de grond.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Ga je beklag bij @Danny doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon bestaande mods beter betalen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik blijf er koel onder.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en Zipportal rollen nu over de grond.
Michael niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en Zipportal rollen nu over de grond.
Damn...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Dan moet @Nattekat niet zeurenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heeft niet eens geld voor een hypotheek
Tsunoda naar pole, dat zou echt fantastisch zijnquote:
Vloerfluisteraar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:12 schreef Keukendrol het volgende:
Verstappen verneukt z'n vloer weer. Dat doet Hammy nou nooit.
Nee want nu krijg ik meer puntenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik beter Yuki kunnen kopen dan Gastly in de manager?
Hoezo krijg jij meer punten dan?quote:
En nog paars in sector 2 en 3quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky noemt het de eerste grote fout van Max op het eerste cruciale moment dit seizoen.
Mogelijk vloer schade.
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel hebquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij meer punten dan?
Wij feliciteren Hamilton met het kampioenschap.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Nou dat is wel weer een flinke teleurstelling als de vloer inderdaad kapot is![]()
Het door iedereen zo geprezen Skyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky noemt het de eerste grote fout van Max op het eerste cruciale moment dit seizoen.
Mogelijk vloer schade.
Dat is dan ook weer lachwekkend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogelijk vloer schade.
Als jij ook 3x AT hebt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel heb
quote:
Nee hier kan ik geen like voor gevenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij wilde de vloer aanvegen met de rest jongens
Ik twijfelde tussen Tsunoda/Vettel en Ricciardo/Räikkönen. Voor die laatste gekozen gezien het feit dat Alfa het gisteren beter deed dan Aston Martin.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel heb
Niks aan de hand joh.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Waarom hoor ik niks op Ziggo over vloerschade? Kom eens met een update man
Olav heeft het wel gezegdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Was misschien slimmer geweest om hem te nemen en dan een Alfa Romeo-coureur, maar goed, ik hoop dat Gasly zijn ervaring toch gaat benutten.quote:
De monteurs zijn net aan het kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Overdrijven is natuurlijk een kunst. In Nederland kan men het, maar het is niks vergeleken met de Britten.quote:
Eerder Maldonadoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:18 schreef Ferdii het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mazepin de nieuwe Stroll wordt
Stroll is een stuk beter dan Mazepinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:18 schreef Ferdii het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mazepin de nieuwe Stroll wordt
Daar hebben Lewis en Max ervaring meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Er is een kans dat er rondetijden worden geschrapt vanwege geel
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Er is een kans dat er rondetijden worden geschrapt vanwege geel
Die conclusie trok ik vorig jaar in de F2 alquote:
Omdat er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef potjecreme het volgende:
Niemand bezig met de vloer van Verstappen.
Niks aan het handje, of een vinnetje wat ze nu toch niet terug kunnen zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef potjecreme het volgende:
Niemand bezig met de vloer van Verstappen.
Ben ik het eens met je eens. Die had ruim in top 16 kunnen zitten zonder geelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Die gele vlag kon Vettel niks aan doen.
Waarschijnlijk last van gele vlag gehadquote:
Ssst, niet verder vertellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:20 schreef franklop het volgende:
Vettel had last van spin mazepin, gezien eerste sector
Moest van zijn gas door Mestspinquote:
Meatspin?quote:
Sorryquote:
Okequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik was dit aan het typen voor/net toen ook Mol het zei
Denk dat er stuk of 5, 6 bij hem in de buurt zatenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef Middelpunt het volgende:
Pff, dat gaat en hele puzzel worden om die tijden te onderzoeken. Had niet het idee dat de meesten echt van hun gas gingen, hoewel je dat daar natuurlijk sowieso wel doet vanwege de scherpe bocht.
Zijn vader verdient zijn geld met (kunst)mest.quote:
Als ik dit zo zie is het genoeg om in de top10 te komen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
zo meteen knallen op gele bandjes voor Max
Denk het ook, en die Leclerc hype gaat ook snel voorbij zijn verwacht ik. Vettel is gewoon waardeloos en Sainz gaat hem gort rijden dit seizoen.quote:
Moet je niet aantonen dat je van je gas gegaan bent bij een gele vlag?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
Sector 1 (waar geel was) begint bij start/finish. Dan kunnen ze toch geen tijden afpakken?
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn vader verdient zijn geld met mest.
Als red bull nu de snelste auto blijkt te hebben, mogen we dit jaar dan Red Bull een lekke band of uitval wensen? Of is dat dan een ban. Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd hoelang het dit seizoen duurt voordat Nattekat Mercedes een lekke band of ander pech wenst
Wel als ze niet van het gas gingen bij bocht 1quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
Sector 1 (waar geel was) begint bij start/finish. Dan kunnen ze toch geen tijden afpakken?
In de betreffende sector ja. Maar die begon dus op start/finish.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je niet aantonen dat je van je gas gegaan bent bij een gele vlag?
viel te verwachten maar wel fijn dat ie de verwachtingen waar maakt.quote:
Yup, door Andy Gröbl van Servus treffend Düngerbaron gedoopt (mestbaron)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn vader verdient zijn geld met mest.
En terecht, mag niet onder de Russische vlag rijden maar heeft wel de vlag op z'n voorvleugel staanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef nils7 het volgende:
Matigespin zoals verwacht achteraan.
Daardoor moest Mick van z'n gas en heeft die ronde wel doorgereden maar Matigespin heeft daarna nog een poging gewaagd zodat ie er voor stond maar dat miste Olaf
Kun jij voordat de eerste race begint eens een keer aangeven van wie je fan bent dit seizoen? Of ga je weer wachten totdat je ziet wie Max's directe concurrent is?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als red bull nu de snelste auto blijkt te hebben, mogen we dit jaar dan Red Bull een lekke band of uitval wensen? Of is dat dan een ban. Ik vraag dit voor een vriend.
Het lijkt me dat ze altijd de tijd afpakken van de ronde waar ze inzitten en niet van de ronde daarvoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel als ze niet van het gas gingen bij bocht 1
Zouden ze vaker moeten doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, Kamplul afgekapt door de regie.
Eens met Messi.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:27 schreef FireFox1 het volgende:
Je kan eigenlijk alleen maar een hekel krijgen aan die Mazepin
Al jaren dezelfde usericon vriend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kun jij voordat de eerste race begint eens een keer aangeven van wie je fan bent dit seizoen? Of ga je weer wachten totdat je ziet wie Max's directe concurrent bent?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
Maar hoe is het met Max? Kan hij Q2 rijden?
Het gaat zelfs om de subsector in de bocht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
In de betreffende sector ja. Maar die begon dus op start/finish.
Yuki deserves a cookiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:29 schreef potjecreme het volgende:
Voor de Sky kijkers....Zeggen ze daar ook Yuki the Rookie?
Dat klopt. Dus diegenen die toen aan hun rondje begonnen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze altijd de tijd afpakken van de ronde waar ze inzitten en niet van de ronde daarvoor.
Het is iig ontzettend flauw en voorspelbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:29 schreef potjecreme het volgende:
Voor de Sky kijkers....Zeggen ze daar ook Yuki the Rookie?
Ben je geil of wil je Yuki.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh god.. die naam gaat zich lenen voor een seizoen vol aan olijke garpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |