neuh, maar over dat team valt behalve de bultrug weinig anders te melden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was toch geen twijfel over lijkt me?
Ik heb nog geen audio gehoord met die naam, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen het uitspraken als ware het een team in het alpineskiėn ('alpine skiing')?
Het is FPquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:38 schreef dz5b604 het volgende:
Mensen zijn wel heel negatief hier nu. Het ziet er objectief gewoon heel goed uit voor Max zeker als je de auto's ziet rijden de RB ziet er uit als de Merc van vorig jaar qua stabiliteit en de Merc ziet er uit als de RB van vorig jaar.
En het is Mercedes, niet 'Merc'. Wees dan consistent en noem het ook de 'Reds' en de 'Ferrs'.quote:
Force India toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:47 schreef Gehrman het volgende:
Weet je wie er ook een naaldenneusje had?
Michael Jacksonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:47 schreef Gehrman het volgende:
Weet je wie er ook een naaldenneusje had?
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
De dominantie van RBR en Verstappen maakt Formule 1 saai. Tijd voor FIA om in te grijpen.
10 jaar mag ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.
Doe dan maar een decenniumquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.
Zie je in 2022quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:55 schreef opreis het volgende:
Ik zie u allen nadat de hypetrein ontspoort is.
Wow Olav zei dat ook op dat momentquote:
Hoi ggmm!quote:
@Nattekat is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef XL het volgende:
Zijn hier al mensen die het in Perez zagen 180 graden gedraaid. Was Albon toch zo slecht nog niet?
Ik zou het normaal vinden als Perez 2 a 3 tiende achter Verstappen zou zitten, want zo snel is die niet. Als het dan een lastige auto is waar Verstappen wel mee uit de voeten kan, kan het zomaar oplopen tot boven de 5 tienden, maar ik had begrepen dat de Red Bull vrij voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef XL het volgende:
Zijn hier al mensen die het in Perez zagen 180 graden gedraaid. Was Albon toch zo slecht nog niet?
Dit ja, elk jaar trapt iedereen er weer in. Mercedes is halverwege vorig seizoen al overgestapt naar dit seizoenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoor je echt elk jaar. Gevolgd door "Nee maar nu echt!". Nee, ook nu niet echt.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig ben ik met knallende koppijn wakker geworden, anders stond ik echt stijf van de zenuwen nu
Mag wmb de tweede race wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd hoelang het dit seizoen duurt voordat Nattekat Mercedes een lekke band of ander pech wenst
Zodra je je vaccinatiepaspoort kunt tonen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer posten in COR?
Neem extra mods aanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet teveel van deze dingen. Anders lopen we kans dat er niet gemod kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |