Daar hebben Lewis en Max ervaring meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Er is een kans dat er rondetijden worden geschrapt vanwege geel
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Er is een kans dat er rondetijden worden geschrapt vanwege geel
Die conclusie trok ik vorig jaar in de F2 alquote:
Omdat er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef potjecreme het volgende:
Niemand bezig met de vloer van Verstappen.
Niks aan het handje, of een vinnetje wat ze nu toch niet terug kunnen zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef potjecreme het volgende:
Niemand bezig met de vloer van Verstappen.
Ben ik het eens met je eens. Die had ruim in top 16 kunnen zitten zonder geelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Die gele vlag kon Vettel niks aan doen.
Waarschijnlijk last van gele vlag gehadquote:
Ssst, niet verder vertellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:20 schreef franklop het volgende:
Vettel had last van spin mazepin, gezien eerste sector
Moest van zijn gas door Mestspinquote:
Meatspin?quote:
Sorryquote:
Okequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik was dit aan het typen voor/net toen ook Mol het zei
Denk dat er stuk of 5, 6 bij hem in de buurt zatenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef Middelpunt het volgende:
Pff, dat gaat en hele puzzel worden om die tijden te onderzoeken. Had niet het idee dat de meesten echt van hun gas gingen, hoewel je dat daar natuurlijk sowieso wel doet vanwege de scherpe bocht.
Zijn vader verdient zijn geld met (kunst)mest.quote:
Als ik dit zo zie is het genoeg om in de top10 te komen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
zo meteen knallen op gele bandjes voor Max
Denk het ook, en die Leclerc hype gaat ook snel voorbij zijn verwacht ik. Vettel is gewoon waardeloos en Sainz gaat hem gort rijden dit seizoen.quote:
Moet je niet aantonen dat je van je gas gegaan bent bij een gele vlag?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
Sector 1 (waar geel was) begint bij start/finish. Dan kunnen ze toch geen tijden afpakken?
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn vader verdient zijn geld met mest.
Als red bull nu de snelste auto blijkt te hebben, mogen we dit jaar dan Red Bull een lekke band of uitval wensen? Of is dat dan een ban. Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd hoelang het dit seizoen duurt voordat Nattekat Mercedes een lekke band of ander pech wenst
Wel als ze niet van het gas gingen bij bocht 1quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
Sector 1 (waar geel was) begint bij start/finish. Dan kunnen ze toch geen tijden afpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |