Tsunoda naar pole, dat zou echt fantastisch zijnquote:
Vloerfluisteraar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:12 schreef Keukendrol het volgende:
Verstappen verneukt z'n vloer weer. Dat doet Hammy nou nooit.
Nee want nu krijg ik meer puntenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik beter Yuki kunnen kopen dan Gastly in de manager?
Hoezo krijg jij meer punten dan?quote:
En nog paars in sector 2 en 3quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky noemt het de eerste grote fout van Max op het eerste cruciale moment dit seizoen.
Mogelijk vloer schade.
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel hebquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij meer punten dan?
Wij feliciteren Hamilton met het kampioenschap.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Nou dat is wel weer een flinke teleurstelling als de vloer inderdaad kapot is![]()
Het door iedereen zo geprezen Skyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky noemt het de eerste grote fout van Max op het eerste cruciale moment dit seizoen.
Mogelijk vloer schade.
Dat is dan ook weer lachwekkend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogelijk vloer schade.
Als jij ook 3x AT hebt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel heb
quote:
Nee hier kan ik geen like voor gevenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij wilde de vloer aanvegen met de rest jongens
Ik twijfelde tussen Tsunoda/Vettel en Ricciardo/Räikkönen. Voor die laatste gekozen gezien het feit dat Alfa het gisteren beter deed dan Aston Martin.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan jij bedoel ik, omdat ik Tsunoda wel heb
Niks aan de hand joh.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Waarom hoor ik niks op Ziggo over vloerschade? Kom eens met een update man
Olav heeft het wel gezegdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Was misschien slimmer geweest om hem te nemen en dan een Alfa Romeo-coureur, maar goed, ik hoop dat Gasly zijn ervaring toch gaat benutten.quote:
De monteurs zijn net aan het kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Overdrijven is natuurlijk een kunst. In Nederland kan men het, maar het is niks vergeleken met de Britten.quote:
Eerder Maldonadoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:18 schreef Ferdii het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mazepin de nieuwe Stroll wordt
Stroll is een stuk beter dan Mazepinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:18 schreef Ferdii het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mazepin de nieuwe Stroll wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |