Zijn geen bolletjes. Zijn kleine vleugeltjes volgens mijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nieuw? Die bolletjes links en rechts op de voorvleugel
Richtingaanwijzers?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als je nu inschakelt en je kijkt alleen naar de tijdsverschillen dan gooi je jezelf voor de trein
haha dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als je nu inschakelt en je kijkt alleen naar de tijdsverschillen dan gooi je jezelf voor de trein
Hardwareoverlay uitzettenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ziggo heeft anti-piraterij bescherming op de videospeler, rip gifjes
Neh, dat is het niet waard.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardwareoverlay uitzetten
[ afbeelding ]
Nee, max dominant seizoenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Man zenuwen beginnen toe te nemen... zou dit dan eindelijk het jaar worden dat we eindelijk een Max vs Ham gevecht gaan krijgen.
Er ligt veel zand in Bahreinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef _UserName_ het volgende:
Sow, mocht MB nog wat zandzakken hebben..
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......quote:
Het ziet eruit alsof het overal met 2 vingers in z'n neus gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan heerlijk vroeg op het gas overal
de RB ligt op rails.....eindelijk!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan heerlijk vroeg op het gas overal
Klaag ik ook niet omquote:
weinig stuur correcties ook....bij MB veel meerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het overal met 2 vingers in z'n neus gaat.
Dat hebben we vaak anders gezien bij RB!
Wel een mooie helmquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt het seizoen. Max kampioen!!!! Ole ole olestraatfeest
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......
frans kutmietje
Vergeet niet dat Honda heel veel vertouwen uitstraalt met die nieuwe krachtbron die ze bij hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef nils7 het volgende:
Ook al stond de Honda nu vol open... Mercedes trekt daar geen 7 tienden bij uit om m toch ook open te zetten
Perez moet Bottas het leven moeilijk maken, als m dat lukt is dat beter dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Zo dan! Wat een enorm verschil met Ham maar vooral ook met Perez.
Als dit een voorbode is dan gaat het een heel saai seizoen worden met Max die met 2 vingers in de neus kampioen wordt.
Dat zou best leuk zijn voor een jaar. Volgend jaar strijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Als dit een voorbode is dan gaat het een heel saai seizoen worden met Max die met 2 vingers in de neus kampioen wordt.
Perez is Mexicaansquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......
frans kutmietje
Primaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Ik wil een Honda 1-4 na de qualy.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Honda heel veel vertouwen uitstraalt met die nieuwe krachtbron die ze bij hebben.
Mercedes lijkt met hun krachtbron niet meer het voordeel te hebben van voorgaande jaren.
Misschien nu toch maar een 4k kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:58 schreef DKUp het volgende:
Formule 1 in 4K is alleen met een Ziggo Mediabox Next trouwens. HDR komt later in het jaar.
16uquote:
Eerst zien dan geloven iddquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Ookal ziet het er echt goed uit ik ben nog steeds bang voor FP1 VER, FP2 Ver, FP3 VER, Q1 VER, Q2 VER, Q3 HAM
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Zorro het volgende:
Doet me denken aan vorig seizoen.
Max snelste in FP1 FP2 en FP3
En Mercedes gewoon pole
Sandbaggen........zijn echt een stel homo's bij mercquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef nils7 het volgende:
Ook al stond de Honda nu vol open... Mercedes trekt daar geen 7 tienden bij uit om m toch ook open te zetten
Benieuwd hoeveel mensen gaan roepen "Is het al bezig? Ik dacht dat het om tien over begon?"quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel blij dat het nu gewoon weer op het hele uur begint
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen gaan roepen "Is het al bezig? Ik dacht dat het om tien over begon?"
Of tijdens de race nagelbijten of de Honda wel betrouwbaar genoeg is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Ookal ziet het er echt goed uit ik ben nog steeds bang voor FP1 VER, FP2 Ver, FP3 VER, Q1 VER, Q2 VER, Q3 HAM
Ja Bahrein is ideaal om stiekem je zandzakken te dumpen in Q3.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Fijn inderdaad, dat geouwehoer 10 minuten laterquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
eerst "ff" 5 races wennen.....moeten alle echte coureursquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Perez moet Bottas het leven moeilijk maken, als m dat lukt is dat beter dan de afgelopen jaren.
mexicaans kut mietjequote:
Vrije trainingen en kwalificatie is dat nooit anders geweest hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja Bahrein is ideaal om stiekem je zandzakken te dumpen in Q3.
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
yup!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
laat juichen bij max....janken bij de laatste 2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een druk programma zeg, Max, Oranje
, Jong Oranje
Voor de verandering zijn de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste racequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ik
Ditquote:
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef byah het volgende:
Netflix heeft invloed in de narrative op de baan inmiddels?
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste race
Wellicht omdat ze bij de race alleen aan de race denken en bij VT's en kwali meer aan de auto, stukje concentratiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.
Als je het zó zegt, klinkt het bijna saaiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:10 schreef babylon het volgende:
Max snelste in FP1, FP2, FP3, Q1, Q2, Q3, racewinnaar en snelste ronde, in elke race dit seizoen.
Het kan gewoon nog!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Inb4 Mercedes alsnog #1 en #2 in Q3 als een konijn uit de hoge hoed.
Na zoveel jaren Mercedes dominantie durf ik nog niet te hopen of geloven op een daadwerkelijk iets minder Mercedes.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor de verandering zijn lijken de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.
ik voorspel hierbij dat Merc 4 van de 1ste 5 races wint en RB (Max) 1 van de 5...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:52 schreef Predator40 het volgende:
lijkt erop dat die RB dit jaar op rails ligt....en de Merc iets minder
Mwoah...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Na zoveel jaren Mercedes dominantie durf ik nog niet te hopen of geloven op een daadwerkelijk iets minder Mercedes.
Nah, BOT faked zijn problemen niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
dat is ook wel terecht, belangrijkste is om te zien hoe het motorisch zit straks, als Red Bull daar echt stappen in heeft gezet en Mercedes minder dan wordt het een interessant jaarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan niet meer, hype neemt over.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we nu even vanmiddag afwachten.
In de derde vrije training ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ja, zelfs realistische ik kan gewoon niet meer ontkennen dat Red Bull hier bovenaan staat.
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:38 schreef opreis het volgende:
Als er ooit een hype gerechtvaardig was dan dit jaar wel. Elke sessie waar Max aan mee deed was hij de snelste. 2 Testdagen + 3 FP's.
Maar Gasly die de Merc's split in FP3 zegt wat mij betreft ook wel wel, Hoe mooi ik het ook zou vinden dat Merc eens goed in het midfield zou zitten, lijkt me dat totaal niet realistisch.
Hopelijk kunnen ze het rechttrekken tot een gelijkwaardige auto en niet meer dan dat. Maar laten we nog heel eventjes wachten tot na de Q voor we in de polonaise gaan lopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)
Wat weten we allemaal?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:38 schreef Predator40 het volgende:
Het word pas echt leuk als mercedes elke race als 2de of 3de moeten starten.....we weten allemaal dat de mercs het niet zo goed hebben als ze niet vooraan rijden.
ik kan niet wachten op het geklaag van HAM![]()
reken erop dat er MILJARDEN in die motor zijn gestopt......een exit met een wereldtitel van Honda in dit tijdperkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)
misschien wel alleen de coureurs zijn het niet gewend hahahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat weten we allemaal?
Misschien doet deze Mercedes het juist wel beter in verkeer.
hoe dan ?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kan me werkelijk opvegen als die Mexicaan kampioen wordt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
reken erop dat er MILJARDEN in die motor zijn gestopt......een exit met een wereldtitel van Honda in dit tijdperk
is de beste reclame ooit.
Zou het Perez wel gunnen, liever hij dan een Ocon.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kan me werkelijk opvegen als die Mexicaan kampioen wordt.
als je pas na 5 races gewend bent gaat het al aardig lastig wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou het Perez wel gunnen, liever hij dan een Ocon.
Hamilton heeft vorig seizoen toch z’n meest puike race gereden toen hij niet vooraan reed.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien wel alleen de coureurs zijn het niet gewend hahahaha
ook (weer) met al het geluk aan zijn zijde......quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hamilton heeft vorig seizoen toch z’n meest puike race gereden toen hij niet vooraan reed.
Turkije beschouw ik meer als kunde dan als geluk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook (weer) met al het geluk aan zijn zijde......
Of het wordt een leuk seizoen of na morgen hoef ik de rest van het seizoen niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
De rest van het weekend wordt één groot oranjefeest, of een sandbag drama waar ik nog maanden therapie voor nodig heb. Er zit niks meer tussen.
Mercedes reed met een prop in de uitlaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog steeds een groepje hersencellen te denken over het geheime wapen van Mercedes. Er moet een addertje zijn. het moet.
ik geloof dit ook gewoon niet........Merc met Q3 gewoon weer de motor vol open en 5 tienden los van de rest.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog steeds een groepje hersencellen te denken over het geheime wapen van Mercedes. Er moet een addertje zijn. het moet.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes reed met een prop in de uitlaat.
Dat deden ze vroeger vaak met geïmporteerde brommers die in het land van herkomst WEL 70km/uur mochten rijden.
Zometeen rijden ze zonder prop.
Das het secret weapon van Trollo Wolff.quote:
Huhwat, Mercedes staat er pas echt bij een race waar bochten wel belangrijk zijn, terwijl dat juist hun grote zwakte lijkt te zijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:09 schreef potjecreme het volgende:
Mercedes staat er pas echt bij de volgende race. Deze race de schade zo beperkt mogelijk houden.
Nee, 40 minuten zandzakken uitladen en 20 minuten teleurstelling.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:16 schreef tralalala het volgende:
Bijna tijd voor het uurtje teleurstelling.![]()
Dat valt je nu pas opquote:
diep in zijn hart huilt hij want hij is mercedes en hamilton fan.quote:
Wacht eerst maar af.. met helemaal zoek rijden.. Perez heeft maar 1,5 dag ( en 2 uurtjes in de auto gezeten ) , terwijl Max er al een jaar mee rijdt..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe dan ?
kan alleen als de motor van max 7 keer klapt.
voorlopig rijd Max Perez helemaal zoek....net zoals al zijn andere team maten.
alleen RIC kon het nog een beetje aan
Dat hij zijn platform gebruikt. De andere zijn pussys.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
diep in zijn hart huilt hij want hij is mercedes en hamilton fan.
zag je gister ook in het Cafe, hij vond het GEWELDIG wat Hammie deed met dat BLM geneuzel.
en de andere gasten waren er wel klaar mee
Sorryquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Het standaard 'Mercedes zou nu echt wel eens niet zo dominant kunnen zijn!'-verhaaltje aan het begin van het seizoen, kap er toch eens mee
Is toch al jaren het riedeltje dat Mercedes zelf ook elke wedstrijd opgooit 'ja we weten niet of we nu wel zo snel zijn hoor, de andere teams zien er ook sterk uit'. En dan vervolgens weer met twee vingers in de neus 1-2'tjes aan elkaar rijgenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Het standaard 'Mercedes zou nu echt wel eens niet zo dominant kunnen zijn!'-verhaaltje aan het begin van het seizoen, kap er toch eens mee
Dat hoor je echt elk jaar. Gevolgd door "Nee maar nu echt!". Nee, ook nu niet echt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry
Maar de signalen zijn zo erg sterk, je kan er gewoon niet meer omheen.
Boeiend of 'Max' wel of niet wint, als we maar leuke races te zien krijgen. Niks mis met Mercedes dat races wint, mits dat leuke races zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:27 schreef wdn het volgende:
Het hoeft van mij niet eens Max te zijn die wint. Zou ideaal zijn daar niet van maar zolang het maar niet een Mercedes is. Als Max dan voor de Mercedessen eindigt.
Ik ben ook nerveus en dat is lang geleden.
Eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeiend of 'Max' wel of niet wint, als we maar leuke races te zien krijgen. Niks mis met Mercedes dat races wint, mits dat leuke races zijn.
Erg vermoeiend ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou het is voor het hele jaar natuurlijk wel leuker als het niet meteen een Mercedes is die wintquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeiend of 'Max' wel of niet wint, als we maar leuke races te zien krijgen. Niks mis met Mercedes dat races wint, mits dat leuke races zijn.
De laatste keer dat ik dit riep was 2017. En toen was Mercedes echt niet zo dominant in de eerste seizoenshelftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoor je echt elk jaar. Gevolgd door "Nee maar nu echt!". Nee, ook nu niet echt.
De handen jeuken als zelden tevoren.quote:
dat kan al over een uurtje of anderhalf afgelopen zijn hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:25 schreef heywoodu het volgende:
En dan zeker toch het hele jaar terugkomen om te zeggen hoe kut het is?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:32 schreef Shirogami het volgende:
Eindelijk is het bijna zover, kan niet wachten! Maar als Mercedes ineens toch weer met afstand de snelste blijkt ben ik er ook inmiddels wel een beetje klaar mee
De punten worden uitgedeeld op de zondagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:32 schreef Shirogami het volgende:
Eindelijk is het bijna zover, kan niet wachten! Maar als Mercedes ineens toch weer met afstand de snelste blijkt ben ik er ook inmiddels wel een beetje klaar mee
Uiteraard, daar is dit subforum toch voorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan zeker toch het hele jaar terugkomen om te zeggen hoe kut het is?
Lol Bottas 1 op 18 is wel heel erg idioot, snel wat geld opgezet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De handen jeuken als zelden tevoren.
[ afbeelding ]
Is dat 3x je inleg terug voor nee bij Verstappen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De handen jeuken als zelden tevoren.
[ afbeelding ]
Nee, we sluiten de boel gewoonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, daar is dit subforum toch voor
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat 3x je inleg terug voor nee bij Verstappen?
Precies, dus afwachten maar. Perez is zondag altijd op zijn best, hoop dat ie een beetje vooraan kan starten en Max kan helpen voorin. Zou me niets verbazen als RedBull Perez bv iets minder vermogen heeft gegeven om met name Merc een vals gevoel te geven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De punten worden uitgedeeld op de zondag
Hup hupquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bookies en ik zitten dan op één lijn.
Dat is voor de buhne niet omdat het medisch nodig isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom die domme mondkapjes eigenlijk? Toch handiger om iedereen even te testen van te voren.
Daar was toch geen twijfel over lijkt me?quote:
neuh, maar over dat team valt behalve de bultrug weinig anders te melden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was toch geen twijfel over lijkt me?
Ik heb nog geen audio gehoord met die naam, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen het uitspraken als ware het een team in het alpineskiën ('alpine skiing')?
Het is FPquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:38 schreef dz5b604 het volgende:
Mensen zijn wel heel negatief hier nu. Het ziet er objectief gewoon heel goed uit voor Max zeker als je de auto's ziet rijden de RB ziet er uit als de Merc van vorig jaar qua stabiliteit en de Merc ziet er uit als de RB van vorig jaar.
En het is Mercedes, niet 'Merc'. Wees dan consistent en noem het ook de 'Reds' en de 'Ferrs'.quote:
Force India toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:47 schreef Gehrman het volgende:
Weet je wie er ook een naaldenneusje had?
Michael Jacksonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:47 schreef Gehrman het volgende:
Weet je wie er ook een naaldenneusje had?
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
De dominantie van RBR en Verstappen maakt Formule 1 saai. Tijd voor FIA om in te grijpen.
10 jaar mag ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.
Doe dan maar een decenniumquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mercedes een keer niet wint, ben ik bereid om zo'n seizoen te accepteren.
Zie je in 2022quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:55 schreef opreis het volgende:
Ik zie u allen nadat de hypetrein ontspoort is.
Wow Olav zei dat ook op dat momentquote:
Hoi ggmm!quote:
@Nattekat is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef XL het volgende:
Zijn hier al mensen die het in Perez zagen 180 graden gedraaid. Was Albon toch zo slecht nog niet?
Ik zou het normaal vinden als Perez 2 a 3 tiende achter Verstappen zou zitten, want zo snel is die niet. Als het dan een lastige auto is waar Verstappen wel mee uit de voeten kan, kan het zomaar oplopen tot boven de 5 tienden, maar ik had begrepen dat de Red Bull vrij voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef XL het volgende:
Zijn hier al mensen die het in Perez zagen 180 graden gedraaid. Was Albon toch zo slecht nog niet?
Dit ja, elk jaar trapt iedereen er weer in. Mercedes is halverwege vorig seizoen al overgestapt naar dit seizoenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoor je echt elk jaar. Gevolgd door "Nee maar nu echt!". Nee, ook nu niet echt.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig ben ik met knallende koppijn wakker geworden, anders stond ik echt stijf van de zenuwen nu
Mag wmb de tweede race wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd hoelang het dit seizoen duurt voordat Nattekat Mercedes een lekke band of ander pech wenst
Zodra je je vaccinatiepaspoort kunt tonen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer posten in COR?
Neem extra mods aanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet teveel van deze dingen. Anders lopen we kans dat er niet gemod kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |