Vrije trainingen en kwalificatie is dat nooit anders geweest hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel blij dat het nu gewoon weer op het hele uur begint
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja Bahrein is ideaal om stiekem je zandzakken te dumpen in Q3.
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
yup!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
laat juichen bij max....janken bij de laatste 2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een druk programma zeg, Max, Oranje
, Jong Oranje
Voor de verandering zijn de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste racequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ik
Ditquote:
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef byah het volgende:
Netflix heeft invloed in de narrative op de baan inmiddels?
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste race
Wellicht omdat ze bij de race alleen aan de race denken en bij VT's en kwali meer aan de auto, stukje concentratiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.
Als je het zó zegt, klinkt het bijna saaiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:10 schreef babylon het volgende:
Max snelste in FP1, FP2, FP3, Q1, Q2, Q3, racewinnaar en snelste ronde, in elke race dit seizoen.
Het kan gewoon nog!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Inb4 Mercedes alsnog #1 en #2 in Q3 als een konijn uit de hoge hoed.
Na zoveel jaren Mercedes dominantie durf ik nog niet te hopen of geloven op een daadwerkelijk iets minder Mercedes.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor de verandering zijn lijken de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.
ik voorspel hierbij dat Merc 4 van de 1ste 5 races wint en RB (Max) 1 van de 5...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:52 schreef Predator40 het volgende:
lijkt erop dat die RB dit jaar op rails ligt....en de Merc iets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |