Vrije trainingen en kwalificatie is dat nooit anders geweest hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel blij dat het nu gewoon weer op het hele uur begint
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja Bahrein is ideaal om stiekem je zandzakken te dumpen in Q3.
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
yup!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch lijkt de RB nog steeds veel stabieler. Beide Mercedessen hadden toch wat meer moeite om op de baan te blijven.
laat juichen bij max....janken bij de laatste 2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een druk programma zeg, Max, Oranje
, Jong Oranje
Voor de verandering zijn de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
komt door de lage rake en harde wind, AM heeft er ook moeite mee.
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste racequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen gaat het (nog) harder waaien meen ik
Ditquote:
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef byah het volgende:
Netflix heeft invloed in de narrative op de baan inmiddels?
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die berichten heb ik ook gelezen en gehoord, fijne omstandigheden voor een eerste race
Wellicht omdat ze bij de race alleen aan de race denken en bij VT's en kwali meer aan de auto, stukje concentratiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb altijd wel het idee dat ze in de trainingen veel meer moeite hebben met de omstandigheden dan in de race.
Als je het zó zegt, klinkt het bijna saaiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:10 schreef babylon het volgende:
Max snelste in FP1, FP2, FP3, Q1, Q2, Q3, racewinnaar en snelste ronde, in elke race dit seizoen.
Het kan gewoon nog!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Inb4 Mercedes alsnog #1 en #2 in Q3 als een konijn uit de hoge hoed.
Na zoveel jaren Mercedes dominantie durf ik nog niet te hopen of geloven op een daadwerkelijk iets minder Mercedes.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor de verandering zijn lijken de regelwijzigingen dit jaar in het voordeel van Red Bull Racing.
ik voorspel hierbij dat Merc 4 van de 1ste 5 races wint en RB (Max) 1 van de 5...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:52 schreef Predator40 het volgende:
lijkt erop dat die RB dit jaar op rails ligt....en de Merc iets minder
Mwoah...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Na zoveel jaren Mercedes dominantie durf ik nog niet te hopen of geloven op een daadwerkelijk iets minder Mercedes.
Nah, BOT faked zijn problemen niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
dat is ook wel terecht, belangrijkste is om te zien hoe het motorisch zit straks, als Red Bull daar echt stappen in heeft gezet en Mercedes minder dan wordt het een interessant jaarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan niet meer, hype neemt over.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we nu even vanmiddag afwachten.
In de derde vrije training ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ja, zelfs realistische ik kan gewoon niet meer ontkennen dat Red Bull hier bovenaan staat.
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:38 schreef opreis het volgende:
Als er ooit een hype gerechtvaardig was dan dit jaar wel. Elke sessie waar Max aan mee deed was hij de snelste. 2 Testdagen + 3 FP's.
Maar Gasly die de Merc's split in FP3 zegt wat mij betreft ook wel wel, Hoe mooi ik het ook zou vinden dat Merc eens goed in het midfield zou zitten, lijkt me dat totaal niet realistisch.
Hopelijk kunnen ze het rechttrekken tot een gelijkwaardige auto en niet meer dan dat. Maar laten we nog heel eventjes wachten tot na de Q voor we in de polonaise gaan lopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)
Wat weten we allemaal?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:38 schreef Predator40 het volgende:
Het word pas echt leuk als mercedes elke race als 2de of 3de moeten starten.....we weten allemaal dat de mercs het niet zo goed hebben als ze niet vooraan rijden.
ik kan niet wachten op het geklaag van HAM![]()
reken erop dat er MILJARDEN in die motor zijn gestopt......een exit met een wereldtitel van Honda in dit tijdperkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zou het zo zijn, Mercedes heeft echt wel de kennis en resources in huis om dat na een paar races recht te trekken, tenzij die Japanners een wondermotor hebben gebouwd (hopelijk zonder gesjoemel)
misschien wel alleen de coureurs zijn het niet gewend hahahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat weten we allemaal?
Misschien doet deze Mercedes het juist wel beter in verkeer.
hoe dan ?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kan me werkelijk opvegen als die Mexicaan kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |