quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
reken erop dat er MILJARDEN in die motor zijn gestopt......een exit met een wereldtitel van Honda in dit tijdperk
is de beste reclame ooit.
Zou het Perez wel gunnen, liever hij dan een Ocon.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kan me werkelijk opvegen als die Mexicaan kampioen wordt.
als je pas na 5 races gewend bent gaat het al aardig lastig wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou het Perez wel gunnen, liever hij dan een Ocon.
Hamilton heeft vorig seizoen toch z’n meest puike race gereden toen hij niet vooraan reed.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien wel alleen de coureurs zijn het niet gewend hahahaha
ook (weer) met al het geluk aan zijn zijde......quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hamilton heeft vorig seizoen toch z’n meest puike race gereden toen hij niet vooraan reed.
Turkije beschouw ik meer als kunde dan als geluk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook (weer) met al het geluk aan zijn zijde......
Of het wordt een leuk seizoen of na morgen hoef ik de rest van het seizoen niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
De rest van het weekend wordt één groot oranjefeest, of een sandbag drama waar ik nog maanden therapie voor nodig heb. Er zit niks meer tussen.
Mercedes reed met een prop in de uitlaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog steeds een groepje hersencellen te denken over het geheime wapen van Mercedes. Er moet een addertje zijn. het moet.
ik geloof dit ook gewoon niet........Merc met Q3 gewoon weer de motor vol open en 5 tienden los van de rest.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog steeds een groepje hersencellen te denken over het geheime wapen van Mercedes. Er moet een addertje zijn. het moet.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes reed met een prop in de uitlaat.
Dat deden ze vroeger vaak met geïmporteerde brommers die in het land van herkomst WEL 70km/uur mochten rijden.
Zometeen rijden ze zonder prop.
Das het secret weapon van Trollo Wolff.quote:
Huhwat, Mercedes staat er pas echt bij een race waar bochten wel belangrijk zijn, terwijl dat juist hun grote zwakte lijkt te zijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:09 schreef potjecreme het volgende:
Mercedes staat er pas echt bij de volgende race. Deze race de schade zo beperkt mogelijk houden.
Nee, 40 minuten zandzakken uitladen en 20 minuten teleurstelling.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:16 schreef tralalala het volgende:
Bijna tijd voor het uurtje teleurstelling.![]()
Dat valt je nu pas opquote:
diep in zijn hart huilt hij want hij is mercedes en hamilton fan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |