Zijn geen bolletjes. Zijn kleine vleugeltjes volgens mijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nieuw? Die bolletjes links en rechts op de voorvleugel
Richtingaanwijzers?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als je nu inschakelt en je kijkt alleen naar de tijdsverschillen dan gooi je jezelf voor de trein
haha dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als je nu inschakelt en je kijkt alleen naar de tijdsverschillen dan gooi je jezelf voor de trein
Hardwareoverlay uitzettenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ziggo heeft anti-piraterij bescherming op de videospeler, rip gifjes
Neh, dat is het niet waard.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardwareoverlay uitzetten
[ afbeelding ]
Nee, max dominant seizoenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Man zenuwen beginnen toe te nemen... zou dit dan eindelijk het jaar worden dat we eindelijk een Max vs Ham gevecht gaan krijgen.
Er ligt veel zand in Bahreinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef _UserName_ het volgende:
Sow, mocht MB nog wat zandzakken hebben..
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......quote:
Het ziet eruit alsof het overal met 2 vingers in z'n neus gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan heerlijk vroeg op het gas overal
de RB ligt op rails.....eindelijk!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan heerlijk vroeg op het gas overal
Klaag ik ook niet omquote:
weinig stuur correcties ook....bij MB veel meerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het overal met 2 vingers in z'n neus gaat.
Dat hebben we vaak anders gezien bij RB!
Wel een mooie helmquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt het seizoen. Max kampioen!!!! Ole ole olestraatfeest
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......
frans kutmietje
Vergeet niet dat Honda heel veel vertouwen uitstraalt met die nieuwe krachtbron die ze bij hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef nils7 het volgende:
Ook al stond de Honda nu vol open... Mercedes trekt daar geen 7 tienden bij uit om m toch ook open te zetten
Perez moet Bottas het leven moeilijk maken, als m dat lukt is dat beter dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Zo dan! Wat een enorm verschil met Ham maar vooral ook met Perez.
Als dit een voorbode is dan gaat het een heel saai seizoen worden met Max die met 2 vingers in de neus kampioen wordt.
Dat zou best leuk zijn voor een jaar. Volgend jaar strijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Als dit een voorbode is dan gaat het een heel saai seizoen worden met Max die met 2 vingers in de neus kampioen wordt.
Perez is Mexicaansquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAHAHA, die heeft 5 races nodig om te wennen joh......
frans kutmietje
Primaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Middelpunt het volgende:
Ik wil een Honda 1-4 na de qualy.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Honda heel veel vertouwen uitstraalt met die nieuwe krachtbron die ze bij hebben.
Mercedes lijkt met hun krachtbron niet meer het voordeel te hebben van voorgaande jaren.
Misschien nu toch maar een 4k kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:58 schreef DKUp het volgende:
Formule 1 in 4K is alleen met een Ziggo Mediabox Next trouwens. HDR komt later in het jaar.
Eerst zien dan geloven iddquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Ookal ziet het er echt goed uit ik ben nog steeds bang voor FP1 VER, FP2 Ver, FP3 VER, Q1 VER, Q2 VER, Q3 HAM
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Zorro het volgende:
Doet me denken aan vorig seizoen.
Max snelste in FP1 FP2 en FP3
En Mercedes gewoon pole
Sandbaggen........zijn echt een stel homo's bij mercquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef nils7 het volgende:
Ook al stond de Honda nu vol open... Mercedes trekt daar geen 7 tienden bij uit om m toch ook open te zetten
Benieuwd hoeveel mensen gaan roepen "Is het al bezig? Ik dacht dat het om tien over begon?"quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel blij dat het nu gewoon weer op het hele uur begint
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen gaan roepen "Is het al bezig? Ik dacht dat het om tien over begon?"
Of tijdens de race nagelbijten of de Honda wel betrouwbaar genoeg is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Ookal ziet het er echt goed uit ik ben nog steeds bang voor FP1 VER, FP2 Ver, FP3 VER, Q1 VER, Q2 VER, Q3 HAM
Ja Bahrein is ideaal om stiekem je zandzakken te dumpen in Q3.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:01 schreef Sjemmert het volgende:
Fijn inderdaad, dat geouwehoer 10 minuten laterquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel blij dat het nu gewoon weer op het hele uur begint
eerst "ff" 5 races wennen.....moeten alle echte coureursquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Perez moet Bottas het leven moeilijk maken, als m dat lukt is dat beter dan de afgelopen jaren.
mexicaans kut mietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |