Ik zit bij Liese en Nickquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezever van Michel over al zijn sportopdrachtjes. En maar blijven herhalen en herhalen
Ah.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was vanmorgen om 9:30, een samenvatting staat in het Streamverslagen-topic.
Filmpje volgt zo, ben ik nu aan het monteren ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
Was vanmorgen om 9:30, een samenvatting staat in het Streamverslagen-topic.
Ik lees daar nooit, duurt mij te lang voordat ik er benquote:
Ja, het spel wat ze nu spelen lijkt een combinatie van het tennisspel met ballen slaan en de cijfers onthouden. En dat ze minuten kunnen winnen ving ik ook op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef Masjoefel het volgende:
Denk dat ze worden opgeroepen en dan iets met een getal dat ze moeten onthouden en ballen overslaan. Jill was een nummer aan het oefenen. Nick vroeg om hem te wekken als zijn naam s nachts zou vallen. En ook iets met minuten, ze denken misschien beltijd.
Is de paus atheïst?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is wel heel vlijerig naar julie maar vind hem beetje gladjes praten. Zou hij dan toch verliefd zijn
volgens mij gaat dat vlijerige en dat zijige en dat gladde praten Julie ook vervelenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is wel heel vlijerig naar julie maar vind hem beetje gladjes praten. Zou hij dan toch verliefd zijn
Ik denk dat er na gisteren iets is veranderd, iig bij Julie .quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat vlijerige en dat zijige en dat gladde praten Julie ook vervelen
Je ziet dingen die je wilt zien volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat er na gisteren iets is veranderd, iig bij Julie .
Ik denk dat de dag fietsen met Jill ook heel veel heeft gedaan. Gewoon samen tot het uiterste gaan, elkaar motiveren enz. En heel veel lachen. Vooral dat lachen en geinen doet ze nooit met michel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteraard freeky weetnietsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet dingen die je wilt zien volgens mij.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus. Dat is alleen maar positief.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:24 schreef Verida het volgende:
Dat hele afhankelijke van Michel is bij Julie verdwenen.
ja hoezo is hij dat trainen met derquote:
Ze is sterker geworden. Op moeilijke momenten zoekt ze nog steeds Michel op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:24 schreef Verida het volgende:
Dat hele afhankelijke van Michel is bij Julie verdwenen.
Gisteren had ze het met Liese over haar afhankelijkheid van Michel . De situatie is toch ergens veranderd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze is sterker geworden. Op moeilijke momenten zoekt ze nog steeds Michel op.
Jill zal geen optie zijn voor Julie, dus hij zal aansturen op Liese denk ik zo ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt het beste is dat we het allebei het zelfde doen, en weer dat hij niet op Nick gaat.
Maar hij wil wel dat ze zelfde als hij stemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik hoop dat Liese ook geen optie is voor Juliequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jill zal geen optie zijn voor Julie, dus hij zal aansturen op Liese denk ik zo ....
Mies heeft een zij-ige stemquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:29 schreef puzziepie het volgende:
Ik word moe van Michel met zijn stem gezever
Iedereen speculeert op dit moment.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat nu vragen aan Julie wat ze zou stemmen als ze dat moeten doen. Michel gaat niet op nick zegt hij. Hij wil met haar in de finale gaan staan. Misselijk dat hij er nu weer mee bezig is. Alleen daarom hoort hij niet in de finale. Helemaal alweer plannetje aan het uitdenken pfff.
Snap het .. heb de streams niet aanquote:
*pets*quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap het .. heb de streams niet aankijk formule 1... slecht hè
Maak je niet druk Koos.. ze hebben geenninbreng meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit zo tegenvallen van Michel bah. Dit is gewoon Julie zijn kant op laten gaan met stemmen. Hij zegt je moet ook denken dat als je stel 2 mensen moeten nomineren bv Jill en Liese dat ze daarvan heeft verloren dat als er dan 1 van weg is heeft zij veel meer kans. Nu over Jill dat ze er niet voor heeft gezorgd dat ze daar staan. Dus Jill slechtpraten bij Julie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Nick: "Hoe langer ik hier zit, hoe minder het geld mij interesseert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aanname. Wat is dat toch met die Jill fans hier, totaal niet objectief.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Michel nu negatief over Jill praten.
Het bevalt hem niks dat de 2 dames het zo goed kunnen vinden.
Jij gelukkig welquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname. Wat is dat toch met die Jill fans hier, totaal niet objectief.
Luister je het gesprek wel. Hij wil absoluut niet op Nick en Julie moet hetzelfde stemmen als hij en gaat dingen in het negatieve vertellen over Jill.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat al gezegd werd. Dat is totaal niet meer relevant want de kijker beslist, maar blijkbaar weten ze dat daar nog niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Luister je het gesprek wel. Hij wil absoluut niet op Nick en Julie moet hetzelfde stemmen als hij en gaat dingen in het negatieve vertellen over Jill.
Whahahaha als iemand het niet met je eens is wordt je boosquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Altijd ja. Ik neem het allemaal niet zo serieus.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha als iemand het niet met je eens is wordt je boos![]()
![]()
puntquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha als iemand het niet met je eens is wordt je boos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lekker bezig Mies
we gaan verder door met delven
sukkel
Ja doei. Ik zit hier niet om objectief te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou je eens wel moeten zijn, maakt discussiëren hier wat boeiender.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja doei. Ik zit hier niet om objectief te zijn.
nou wat was hij blij....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB heeft tegen Julie gezegd dat ze haar die opdracht gaven om haar positie in de groep te versterken.
Michel was ook heel blij dat ze die opdracht kreeg.
Okay Freekyweetnietsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou je eens wel moeten zijn, maakt discussiëren hier wat boeiender.
Nee en daarom is Michel nu bezig met het manipuleren van Julie. Vooral in eigen belangquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat al gezegd werd. Dat is totaal niet meer relevant want de kijker beslist, maar blijkbaar weten ze dat daar nog niet.
Niet waar. Hij heeft niks negatiefs gezegd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Michel nu negatief over Jill praten.
Het bevalt hem niks dat de 2 dames het zo goed kunnen vinden.
Nu niet meer dat was alleen het vorige topic deel 1, die had problemen met laden door de vele gifjes en foto's/caps.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees daar nooit, duurt mij te lang voordat ik er ben
Wel waar dat ze moest bedenken dat ze zover is gekomen niet dankzij Jill omdat die niet met hun meestemde maar anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet waar. Hij heeft niks negatiefs gezegd.
Mijn moeder ook.. kunnen ze daar ook een taart voor bakkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Donder 1 april is Mams van Julie jarig
aarbei Taart a.j.b.
mams is dr dol op
Julie denkt dat Mams gebeden heeft om julie naar huis te laten gaan
Mies; waarom is ze zo afhangkelijk van jou ??
Julie verteld over Mams .slecht kunnen alleen zijn ..enzuks
Dat was een drama , en iedere keer als het topic voller raakt gebeurt datquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nu niet meer dat was alleen het vorige topic deel 1, die had problemen met laden door de vele gifjes en foto's/caps.
Michel wil Jill weg spelen. En probeert Julie over te halen daarin mee te gaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Julie gaat tegen Michel in. Hij is nu precies Nick zoals hij praat. Jill slecht proberen neer te zetten bij Julie en haar dingen verwijten. Walgelijk wat Michel nu doet. Is helemaal niet nodig en hij verspeelt denk ik goodwill hiermee. Ze moet het zelfde stemmen als hij. Dus als ik julie was zou ik zeggen oke dan stemmen we Nick en Liese. Maar dat wil hij dus niet.
tja Mies, ze bestaan dus wel. Kinderen die voor hun ouders zorgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Donder 1 april is Mams van Julie jarig
aarbei Taart a.j.b.
mams is dr dol op
Julie denkt dat Mams gebeden heeft om julie naar huis te laten gaan
Mies; waarom is ze zo afhangkelijk van jou ??
Julie verteld over Mams .slecht kunnen alleen zijn ..enzuks
Daar heeft Michel geen invloed meer op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel wil Jill weg spelen. En probeert Julie over te halen daarin mee te gaan.
Ik ben er alleen nog niet uit of hij jaloers is op hoe Julie en Jill met elkaar omgaan ( het stoeien, samen lol maken) of omdat hij zich zorgen maakt dat hij Julie niet meer kan gebruiken als maatje in het spel.
Of een combinatie daarvanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet uit of hij jaloers is op hoe Julie en Jill met elkaar omgaan ( het stoeien, samen lol maken) of omdat hij zich zorgen maakt dat hij Julie niet meer kan gebruiken als maatje in het spel.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een moeilijke vrouw die moeder van Julie.
Ik denk van allebei een beetje. Hij vond het wel leuk om de beschermende ridder te zijn voor zijn dinnetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Juist niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou je eens wel moeten zijn, maakt discussiëren hier wat boeiender.
Daar ben ik het dus pertinent mee oneens.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Juist niet.
Je menszijn uitschakelen en alleen hier neer zetten wat je letterlijk ziet en hoort als een robot is niet wat BB is en wat samen praten op een forum betekent.
BB en cos zijn subjectief. Dat is de lol er van.![]()
Alleen de streamverslagen moeten objectief zijn.
puzelen binnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Naomi mis ik niet.
Jill wel. Waar is Jill?
en dat mag jij vinden.....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus pertinent mee oneens.
Het is een beetje zoals dwarse kindertjes doen, jij vindt dit , dus het dwarse kind doet precies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat mag jij vinden.....
leef je uit.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef Rhosyn het volgende:
En ineens is ze in beeld.
Objectief: Jill zit aan een eettafel. Zij kijkt naar beneden.
Op de achtergrond Liese. Zij zit aan een eettafel en verplaatst kaartjes.
dr moet helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Juist niet.
Je menszijn uitschakelen en alleen hier neer zetten wat je letterlijk ziet en hoort als een robot is niet wat BB is en wat samen praten op een forum betekent.
BB en cos zijn subjectief. Dat is de lol er van.![]()
Alleen de streamverslagen moeten objectief zijn.
en als hij dan niet kan winnen, krijg je "punt" of "klaar"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals dwarse kindertjes doen, jij vindt dit , dus het dwarse kind doet precies het tegenovergestelde
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en als hij dan niet kan winnen, krijg je "punt" of "klaar"
Dank voor je commentaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef Rhosyn het volgende:
En ineens is ze in beeld.
Objectief: Jill zit aan een eettafel. Zij kijkt naar beneden.
Op de achtergrond Liese. Zij zit aan een eettafel en verplaatst kaartjes.
Dus jij ziet het als 'niet kunnen winnen'? Hoe sneu ben je dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en als hij dan niet kan winnen, krijg je "punt" of "klaar"
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het als 'winnen'? Hoe sneu ben je dan.
Moeten moet inderdaad zijn: het liefst maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr moet helemaal niets
ieder kijkt met een eigen oog en gevoel
ben blij dat er mensen zijn die wat willen tikken daar
de ultime "waarheid"mbt observatie bestaat niet
tis altijd een eigen waarneming
dan nog ontgaat je veel
hij graaft echt zijn eigen graf nuquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Oh Mies geeft ad_Vies
mbt verantwoording nemen
dr meer boven gaan staan
wat minder toutjes in handen
bla bla bla
en over dr kids
hij staat achter dr kids
"knul .. denkt zo een ribbon te scoren .. ,gaat em niet worden knul ""
Zij kijkt naar beneden is inderdaad subjectief. Dat had moeten zijn Jill houdt haar hoofd iets scheef en gebogen richting tafel?.quote:
Het is commentaar op streams en dat doen we dan ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moeten moet inderdaad zijn: het liefst maar hoeft niet.
Objectief observeren is hel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij graaft echt zijn eigen graf nu
pathetic eigenlijk
Dat snap ik ook niet, het kan lief bedoeld zijn , maar niet slimquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij graaft echt zijn eigen graf nu
pathetic eigenlijk
logisch toch als je daar zit daar draait het toch om. moelijk te begrijpen hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat nu vragen aan Julie wat ze zou stemmen als ze dat moeten doen. Michel gaat niet op nick zegt hij. Hij wil met haar in de finale gaan staan. Misselijk dat hij er nu weer mee bezig is. Alleen daarom hoort hij niet in de finale. Helemaal alweer plannetje aan het uitdenken pfff.
Je komt weer ff zeiken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
logisch toch als je daar zit daar draait het toch om. moelijk te begrijpen he
langspeelplaat hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezever van Michel over al zijn sportopdrachtjes. En maar blijven herhalen en herhalen
Streamverslagen heten niet voor niets verslagen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr moet helemaal niets
ieder kijkt met een eigen oog en gevoel
ben blij dat er mensen zijn die wat willen tikken daar
de ultime "waarheid"mbt observatie bestaat niet
tis altijd een eigen waarneming
dan nog ontgaat je veel
en toch ga ik het Cossen wel weer missen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nog 13 dagen
dan is het klaar BB2021
Febo roept de hemsters
kom naar de martelbunker
Zeur anders niet zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen die daar in zou zitten zou speculeren over nominaties willen zelf winnen, niets raars aan
wel raar dat de anderen daar dan niet mee bezig zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen die daar in zou zitten zou speculeren over nominaties willen zelf winnen, niets raars aan
Nick ook vaak hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
wel raar dat de anderen daar dan niet mee bezig zijn...
Wat ben je toch altijd aan het zeiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Echt hoor , komt hier amper en maar mensen afzeiken of zeuren over niets.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd aan het zeiken.
ja mijn mening over het spel enzo . loop zeker niet genoeg mee in de maat hierquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd aan het zeiken.
ja, Nick dus, en Michel, maar die zijn daar al vanaf het begin mee bezig. Julie en Jill en Liese veel minder.quote:
wat kom hier elke dag . vaak in leesstand en post wat ik wilquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor , komt hier amper en maar mensen afzeiken of zeuren over niets.
Heeft niets te maken met de maat Je zeurt, niet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja mijn mening over het spel enzo . loop zeker niet genoeg mee in de maat hier
Liese het minste dat klopt. en jill heeft meer plezier daar als de restquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Nick dus, en Michel, maar die zijn daar al vanaf het begin mee bezig. Julie en Jill en Liese veel minder.
Hou dan op met sneue gedrag van je .quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat kom hier elke dag . vaak in leesstand en post wat ik wil
ik zeur wanneer ik zeur als ik er anders over denk....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met de maat Je zeurt, niet doen.
Je hebt je punt gemaakt en doorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeur wanneer ik zeur als ik er anders over denk....
vrees het ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat we in de aanloop naar de finale nog heel wat streamlocks gaan krijgen ze gaan alles bewaren voor de uitzendingen lijkt wel
Wat een bullshit. Je komt hier om bepaalde mensen even af te zeiken , kap daar gewoon mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeur wanneer ik zeur als ik er anders over denk....
Inderdaad. Het is speculeren over het verdere verloop van het spel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow my god denk niet dat jij mij kent aubquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Je komt hier om bepaalde mensen even af te zeiken , kap daar gewoon mee.
Jij bent helemaal niet oprecht .
Exactquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is speculeren over het verdere verloop van het spel.
Dat is logisch in deze fase.
Zullen de anderen ook vast nog wel doen.
Was Naomi er nog geweest, hadden Nick en zij dat ook al gedaan.
Ze zijn het laatste koppel. Dan praat je daar eerder over dan met iemand die je niet voor 100% kunt vertrouwen.
Michel is iemand die graag is voorbereid op situaties.
Hou dan gewoon op met dat gezeur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow my god denk niet dat jij mij kent aub
Nogmaals ik post wat ik post... als ik het anders zie enzo... dus datquote:
Vrij onduidelijk allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uitleg spel.. ??/kweenie
ze zijn nu buiten
tennis achtig spel
BB opdrachtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Krambo het volgende:
Is dit een opdracht van BB, of Michels dagelijkse spelletje?
huh wie doet dat daar?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tering jantje wat een gezeik weer met die fietsenhokneukert
zal wel voor de knaakjes zijn, de pot moet nog vollerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
BB opdracht
kreeg half mee.dat er waarschijnlijk heel het weekend af en toe spel is
Een doorlopend spel van BB. Iets met buiten tennisballen slaan en minuten winnen. En waarschijnlijk ook weer codes onthouden. We hebben geen uitleg gezien of gehoord, is afgeleid uit gesprekken van bewoners.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Krambo het volgende:
mag best nog wel veel vollerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel voor de knaakjes zijn, de pot moet nog voller
uh???quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De hele post meteen maar veranderen?
Dat heet een jockari ;-)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bal spel
heeft een naam geen idee
tennisbal aan een elastiek
zoveel keer het raketje tikken
Niek is begonnen
Laatste dag huismeester.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Krambo het volgende:
Ik niet hoorquote:
Misschien een combi van eerdere opdrachten/spelletjes of zoietsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een doorlopend spel van BB. Iets met buiten tennisballen slaan en minuten winnen. En waarschijnlijk ook weer codes onthouden. We hebben geen uitleg gezien of gehoord, is afgeleid uit gesprekken van bewoners.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Maar zo meteen is de live stream over de 10 km testvlucht van de SN11 van SpaceX , en dat is een stuk interessanter![]()
ja wat moet ik hierna gaan doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch ga ik het Cossen wel weer missen.
hemsters dachten zelf het weekend doorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu weten we niet of het een 24 uurs opdracht is
Eens, maar dit is wel een leuke opdrachtquote:
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij mogen stemmen . Gok ik toch wel dat michel en nick op de bank komen. al heeft nick wel veel belgen die op hem stemmen
je normale leven oppakkenquote:
Geen idee kreeg het niet goed meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.
(of ik heb het niet goed begrepen?)
Wie de minste stemmen krijgt van de kijker vliegt eruit. De beste vier gaan naar de finale. Ben je weer up to datequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij mogen stemmen . Gok ik toch wel dat michel en nick op de bank komen. al heeft nick wel veel belgen die op hem stemmen
Dit mag voor mij wel 48 uur durenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hemsters dachten zelf het weekend door
random spellen en zuks
Dank je baasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie de minste stemmen krijgt van de kijker vliegt eruit. De beste vier gaan naar de finale. Ben je weer up to date
Heb je wel goed begrepenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.
(of ik heb het niet goed begrepen?)
ik gok erop dat Micheal dat doet tijdverdrijf bezig blijven zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer dat K^Tspel en nu was jill te laat is tijd ingekort ofzo
hoezo hebben ze het over oude regels?
Michel alles was al schoongemaakt waar is die gast mee bezig, is geen woningbouw met schoon opleveren
was vanmorgen ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu weer dat K^Tspel en nu was jill te laat is tijd ingekort ofzo
hoezo hebben ze het over oude regels?
Michel alles was al schoongemaakt waar is die gast mee bezig, is geen woningbouw met schoon opleveren
Baas nog wel. Zoveel eer hoef ik nietquote:
We moeten stemmen voor wie we in de finale willen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Toch denk ik dat Julie nu de sjaak isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We moeten stemmen voor wie we in de finale willen.
Degene met de minste stemmen gaat naar huis.
Er komt niemand meer op de bank.
Het komt nu aan op populariteit.
Volgens Insta zou dat zijn:
Jill
Liese
Michel
Julie
Nick
Ze had het onthouden maar was net te laat met invoeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was vanmorgen ook
Jill was blij
box met Mies.onthuden ging heel goed
wat er net gebeurde was ff pech ""
Dan is julie of micheal de sjaak gok ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill
Liese
Michel
Julie
Nick
Je moet dan alle al SM bij elkaar pakken..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill
Liese
Michel
Julie
Nick
Ja die heeft veel steun gehad van fans van Mies en Jill die heeft ze nu niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Julie nu de sjaak is
er mag gestemd worden op wie je in de finale wil zien. Degene met de minste punten moet het huis verlaten,quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er mag gestemd worden op wie je in de finale wil zien. Degene met de minste punten moet het huis verlaten,
Dus geen bank met twee personen
Ze vinden die SL button wel te vaak nuquote:
Gisteren mochten we het meeste zien.. vandaag niet.. raar..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze vinden die SL button wel te vaak nu
Hoop dat eerst Nick eruit vliegt en daarna Michel. Kwalleballen. Hopla girlpower dit jaar 💪🏼quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet dan alle al SM bij elkaar pakken..
Dus Twitter FB en Insta
En dan heb je ook nog mensen die nergens posten
Heb je ook zo'n lijstje van FOKquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Insta volgers van de top 5:
Jill 54.3
Liese 33
Michel 31.8
Julie 28.2
Nick 24.1
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren mochten we het meeste zien.. vandaag niet.. raar..
Maar ben zelf 3 dingen tegelijk aan het doen dus .. ik klaag niet
Eensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Hoop dat eerst Nick eruit vliegt en daarna Michel. Kwalleballen. Hopla girlpower dit jaar 💪🏼
dat zou de meest fantastisch plot zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Hoop dat eerst Nick eruit vliegt en daarna Michel. Kwalleballen. Hopla girlpower dit jaar 💪🏼
Dan moet iemand een poll maken op populariteit.quote:
Jammer dat Jill nu pas meer met de andere om gaatquote:
Ja had haar van af het begin een boel drama gescheeld denk ik.. maar hoort uiteindelijk ook bij het groepsprocesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jammer dat Jill nu pas meer met de andere om gaat
Ik denk dat je het andersom moet stellen, want ik heb niet altijd het idee gehad, dat ze iets met Jill wilden,,quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jammer dat Jill nu pas meer met de andere om gaat
Poll van vandaag:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan moet iemand een poll maken op populariteit.
Ik heb elke eliminatie gekeken naar Insta, eventueel in combinatie met.
Tot nu toe klopte het allemaal.
De sterkste steigers zijn Michel en Julie.
Dan zou Benny nu eigenlijk even een poll in de OP moeten opnemen.. dan kun je na een dag kijken hoe de verhoudingen hier liggenquote:
n Jill heeft geen geld in de pot gebracht?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
micheal of jill mogen van mij winnen.
Micheal omdat hij fanatiek met de spellen is en geld in de pot brengt
Jill is gewoon iemand die je het gunt, omdat ze daar heerlijk rondhuppelt met humor zeikt klaagt niet
Spel van Mies mogen we altijd zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk, we mogen kijken.
Dus nummers en ballen slaan.
Het merendeel zelfsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef Verida het volgende:
e
[..]
n Jill heeft geen geld in de pot gebracht?
Staat er toch niet dat ze geen geld in de pot heeft gebracht. van mij mag ze winnen omdat ze elke dag vrolijk is enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef Verida het volgende:
e
[..]
n Jill heeft geen geld in de pot gebracht?
Wie is Micheal?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
micheal of jill mogen van mij winnen.
Micheal omdat hij fanatiek met de spellen is en geld in de pot brengt
Jill is gewoon iemand die je het gunt, omdat ze daar heerlijk rondhuppelt met humor zeikt klaagt niet
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou Benny nu eigenlijk even een poll in de OP moeten opnemen.. dan kun je na een dag kijken hoe de verhoudingen hier liggen
Ja 1 vd twee mag van mij winnenquote:
Het is Michel schatquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja 1 vd twee mag van mij winnen
van mij mag het ook een finale worden met deze drie meiden. Ze gunnen elkaar zelfs de overwinningquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:47 schreef magnaal het volgende:
Ik zou Jill echt heel erg missen, ik vind haar zo okee, haar moeder mag trots zijnEn ze trekt iedereen er in mee. De ochtend was weer top met die drie meiden
Denk dat de laatste dagen anders ook heeeeel saai zullen zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
van mij mag het ook een finale worden met deze drie meiden. Ze gunnen elkaar zelfs de overwinningEn ze hebben dan in ieder geval nog pret in de laatste dagen.
Klopt, mochten ze een 10 minuten geleden ophalen in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft eierkoeken, blijkbaar hebben J&J dus hun prijs van gisteren inmiddels gekregen.
En wat had Julie?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, mochten ze een 10 minuten geleden ophalen in de voorraadkamer
Yep. Hoppa.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
@:Benny
Of @:Lavenderr
Kunnen Julie in de OP een Poll zetten wie wij naar de finale zouden willen hebben? En deze een dag laten staan ..
Dan weten we hoe de hele COS er over denkt
Een zeer bijzonder manier om iemand blij te maken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Moest ik wel weer om lachen trouwens.
BB : De voorraadkamer is open
Jill rent blij naar de voorraadkamer en roept naar Julie.
Jill ziet een zak eierkoeken, een pak koeken en chips. Als een speer verstopt ze de koeken en de chips om alleen heel trots de eierkoeken aan een enigszins teleurgestelde Julie te laten zien.
Daarin in een deuk liggen, en de andere dingen tevoor schijn halen.
Af en toe heb ik nog wel eens een goed ideequote:
uto is gewonnen door Hiske....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Hoppa.![]()
Best bijzonder want mannen zijn vaker populair in finales zie BB, UTO, DGK etc.
En dan elke week verversen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een goed idee
Poll bedoel je? Zou ook kunnen.. maar denk dat de meesten toch dagelijks de Cos bezoeken dus na een dag moet je dan wel een goed beeld hebbenquote:
Ohja..De mannen in die versie waren ook uuhh niet zo leuk.quote:
Hiske was ook totaal niet leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja..De mannen in die versie waren ook uuhh niet zo leuk.
Maar ik zei ook de meeste. Ik was eigenlijk altijd voor de mannen. Willem, Huub, Bas, Joost, Opa Koos ( al pakte die het geld :-(
Maar wat is het verschil met de "favoriet bewoner" poll die ik zojuist nog geplaatst heb? Lijkt me dat iedereen zijn/haar favoriete bewoner ook wel in de finale wil zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poll bedoel je? Zou ook kunnen.. maar denk dat de meesten toch dagelijks de Cos bezoeken dus na een dag moet je dan wel een goed beeld hebben
Geen idee waarom die heeft gewonnen destijds want populair was ze ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske was ook totaal niet leukIk vond dat echt een vreselijk mens.
Geen, maar die staat maar in 1 Cos en dan verdwijnt hijquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met de "favoriet bewoner" poll die ik zojuist nog geplaatst heb?
Omdat de rest vreselijk de pest aan elkaar hadden en het elkaar niet gunde.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee waarom die heeft gewonnen destijds want populair was ze ook niet
De bevert
Michel en Nick hebben graag een vinger in de pap..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Ze moeten denk ik allemaal een nieuwe huisregel doen/verzinnen. Michel en Nick wilden het in overleg doen, een aantal die ze al gehad hebben. Jill heeft er 1 die nog niet is geweest maar ze zegt niet welke het is. Liese blijft steeds vragen maar ze zegt het niet.
Maar was ook een deel kijkers ..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat de rest vreselijk de pest aan elkaar hadden en het elkaar niet gunde.
Was niet van Michel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spel van Mies mogen we altijd zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |