quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Maar zo meteen is de live stream over de 10 km testvlucht van de SN11 van SpaceX , en dat is een stuk interessanter![]()
ja wat moet ik hierna gaan doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch ga ik het Cossen wel weer missen.
hemsters dachten zelf het weekend doorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu weten we niet of het een 24 uurs opdracht is
Eens, maar dit is wel een leuke opdrachtquote:
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij mogen stemmen . Gok ik toch wel dat michel en nick op de bank komen. al heeft nick wel veel belgen die op hem stemmen
je normale leven oppakkenquote:
Geen idee kreeg het niet goed meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.
(of ik heb het niet goed begrepen?)
Wie de minste stemmen krijgt van de kijker vliegt eruit. De beste vier gaan naar de finale. Ben je weer up to datequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij mogen stemmen . Gok ik toch wel dat michel en nick op de bank komen. al heeft nick wel veel belgen die op hem stemmen
Dit mag voor mij wel 48 uur durenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hemsters dachten zelf het weekend door
random spellen en zuks
Dank je baasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie de minste stemmen krijgt van de kijker vliegt eruit. De beste vier gaan naar de finale. Ben je weer up to date
Heb je wel goed begrepenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er komt geen bank toch, degene met de minste stemmen van de kijkers moet weg.
(of ik heb het niet goed begrepen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |