Klopt, mochten ze een 10 minuten geleden ophalen in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft eierkoeken, blijkbaar hebben J&J dus hun prijs van gisteren inmiddels gekregen.
En wat had Julie?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, mochten ze een 10 minuten geleden ophalen in de voorraadkamer
Yep. Hoppa.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Hoop dat eerst Nick eruit vliegt en daarna Michel. Kwalleballen. Hopla girlpower dit jaar 💪🏼
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
@:Benny
Of @:Lavenderr
Kunnen Julie in de OP een Poll zetten wie wij naar de finale zouden willen hebben? En deze een dag laten staan ..
Dan weten we hoe de hele COS er over denkt
Een zeer bijzonder manier om iemand blij te maken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Moest ik wel weer om lachen trouwens.
BB : De voorraadkamer is open
Jill rent blij naar de voorraadkamer en roept naar Julie.
Jill ziet een zak eierkoeken, een pak koeken en chips. Als een speer verstopt ze de koeken en de chips om alleen heel trots de eierkoeken aan een enigszins teleurgestelde Julie te laten zien.
Daarin in een deuk liggen, en de andere dingen tevoor schijn halen.
Af en toe heb ik nog wel eens een goed ideequote:
uto is gewonnen door Hiske....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Hoppa.![]()
Best bijzonder want mannen zijn vaker populair in finales zie BB, UTO, DGK etc.
En dan elke week verversen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens een goed idee
Poll bedoel je? Zou ook kunnen.. maar denk dat de meesten toch dagelijks de Cos bezoeken dus na een dag moet je dan wel een goed beeld hebbenquote:
Ohja..De mannen in die versie waren ook uuhh niet zo leuk.quote:
Hiske was ook totaal niet leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja..De mannen in die versie waren ook uuhh niet zo leuk.
Maar ik zei ook de meeste. Ik was eigenlijk altijd voor de mannen. Willem, Huub, Bas, Joost, Opa Koos ( al pakte die het geld :-(
Maar wat is het verschil met de "favoriet bewoner" poll die ik zojuist nog geplaatst heb? Lijkt me dat iedereen zijn/haar favoriete bewoner ook wel in de finale wil zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poll bedoel je? Zou ook kunnen.. maar denk dat de meesten toch dagelijks de Cos bezoeken dus na een dag moet je dan wel een goed beeld hebben
Geen idee waarom die heeft gewonnen destijds want populair was ze ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske was ook totaal niet leukIk vond dat echt een vreselijk mens.
Geen, maar die staat maar in 1 Cos en dan verdwijnt hijquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met de "favoriet bewoner" poll die ik zojuist nog geplaatst heb?
Omdat de rest vreselijk de pest aan elkaar hadden en het elkaar niet gunde.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee waarom die heeft gewonnen destijds want populair was ze ook niet
De bevert
Michel en Nick hebben graag een vinger in de pap..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Ze moeten denk ik allemaal een nieuwe huisregel doen/verzinnen. Michel en Nick wilden het in overleg doen, een aantal die ze al gehad hebben. Jill heeft er 1 die nog niet is geweest maar ze zegt niet welke het is. Liese blijft steeds vragen maar ze zegt het niet.
Maar was ook een deel kijkers ..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat de rest vreselijk de pest aan elkaar hadden en het elkaar niet gunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |