Dat antwoord hij in datzelfde twitterbericht dat hier op de vorige pagina staat als ze vragen wie is de derde.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van want dat zou wel echt heel grappig zijn
Er was toch zo'n foto van De Jonge op campagne, met allemaal mensen dicht op elkaar. Die is hier ook gepost vorige week.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens die Lammert de Bruijn is De Jonge de derde.Dat zou wel een bak zijn. Weet niet of het klopt hoor.
Dat was volgens mij gewoon een foto van 2017 die mensen gebruikt hadden, Hugo stond natuurlijk helemaal niet op de lijst.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was toch zo'n foto van De Jonge op campagne, met allemaal mensen dicht op elkaar. Die is hier ook gepost vorige week.
Quarantaine is precies dat, toch? En dat hoeft dus niet volgens de richtlijnen:quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
quarantaine is wel iets anders dan thuisblijven in afwachting van een testuitslag. dat hadden ze gewoon moeten doen al was het alleen maar om het goede voorbeeld te geven.
Het zou zelfs heel onlogisch zijn als het anders was. Dat zou betekenen dat afstand houden (in winkels, op kantoor, nouja overal eigenlijk) geen zin heeft. Het het hele beleid is zo ongeveer gebaseerd op afstand houden dus dat zou erg tegenstrijdig zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat klinkt logisch. Als je test omdat je uit BCO/een melding komt en geen klachten hebt, hoef je nog niet in quarantaine. Met klachten wel.
Maar inderdaad, er zou gewoon een statement moeten komen waaruit blijkt dat men zich wél aan de richtlijnen heeft gehouden. Nu krijg je allemaal speculaties.
O ja haha das waar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was volgens mij gewoon een foto van 2017 die mensen gebruikt hadden, Hugo stond natuurlijk helemaal niet op de lijst.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van want dat zou wel echt heel grappig zijn
Hij was in de war omdat Hugo in quarantaine was geweest zag ik via zijn twitter.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat antwoord hij in datzelfde twitterbericht dat hier op de vorige pagina staat als ze vragen wie is de derde.
Is dit niet gewoon misverstand van Lammert? Hugo had zich laten testen maar was toch negatief getest gewoon?quote:
Ik geloof het nog niet.quote:
Lammert ken ik van dat hij op de radio - ik meen NPO1 - een soort roddelrubriek had die overigens hoogst vervelend was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon misverstand van Lammert? Hugo had zich laten testen maar was toch negatief getest gewoon?
Maar dat was naar aanleiding de corona-app melding die hij vorige week woe kreeg. Hij was er als het goed is daarom dus niet bij vorige week vrijdag tijdens de ministerraad. Wel in het Catshuis zondag. Denk niet dat Hugo het is nee.quote:
Oh dat wist ik niet. Wel apart, zou toch verwachten dat je op z'n minst niet naar drukke plekken moet gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dus niet per se het geval:
[..]
Dit kan toch gewoon echt niet.quote:
quote:
En zij heeft wel al die gesprekken met Ollongren in 1 ruimte gezeten.quote:
Gesproken als een trouwe VVD'er.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |