Lekker dansjes doen met z'n allen na de verkiezingen en vergaderen zonder mondkapjesquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:43 schreef ArnosL het volgende:
Het kabinet doet er ook wel alles aan om het draagvlak van de maatregelen te ondermijnen he.
Terwijl iedereen inmiddels wel bekend is met het feit dat als je toch iets te vieren hebt, dat je dan op de plek blijft en je ratel ter handen neemt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Lekker dansjes doen met z'n allen na de verkiezingen en vergaderen zonder mondkapjes
Erg jammer. Daarmee loopt dit met een sisser af.quote:
Je kunt dit ook de andere kant op spinnen natuurlijk... zeker als er eentje goed ziek wordt (wat we niet hopen uiteraard)quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:47 schreef eragon2890 het volgende:
Opzich is dit wel goed nieuws though.
Dit sloopt het draagvlak totaal, waardoor Los van de cijfertjes de kans op versoepelingen stijgt.
Alles waardoor de kans stijgt dat ik binnenkort op terras in zonnetje van unlimited kbbq geniet is goed. 😌
Niet bepaald. Waarom is het hele kabinet op het binnenhof aanwezig in afwachting van het testresultaat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer. Daarmee loopt dit met een sisser af.
Denken dat dit invloed op zijn populariteit zou hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval een paar lastige kamervragen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denken dat dit invloed op zijn populariteit zou hebben
Gaan ze nooit doen natuurlijk. Als er iets niet veilig is. Maar het is wel triest dat er nog geen enkele poging is gedaan om te kijken naar goede, veilige manieren van overleg op afstand.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef Momo het volgende:
Ja eigenlijk wilde ik dit posten
[ twitter ]
Hierover moeten ze transparanter zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Niet bepaald. Waarom is het hele kabinet op het binnenhof aanwezig in afwachting van het testresultaat?
Dit inderdaad. Over een week is iedereen dit alweer vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denken dat dit invloed op zijn populariteit zou hebben
EU overleggen vinden ook gewoon plaats via videobellen al is dat wel een paar keer mis gegaan omdat sommige politici een foto maakte van het scherm waar ook het wachtwoord op stond.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen natuurlijk. Als er iets niet veilig is. Maar het is wel triest dat er nog geen enkele poging is gedaan om te kijken naar goede, veilige manieren van overleg op afstand.
Weet je wie de derde is die positief is getest?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef Momo het volgende:
Ja eigenlijk wilde ik dit posten
[ twitter ]
Gebruiken ze daar Zoom voor?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:51 schreef Momo het volgende:
[..]
EU overleggen vinden ook gewoon plaats via videobellen al is dat wel een paar keer mis gegaan omdat sommige politici een foto maakte van het scherm waar ook het wachtwoord op stond.
Neem aan dat ze daar sneltest heeft gedaan?quote:
Nee idd, het zou strategisch optimaal zijn als ze weinig last ervan hebben en het volk dus ziet dat ze zelf zich ook niet aan hun eigen regeltjes hoeven te houden voor dat "stomme griepje"... hehehe ik zie het al voor me... wel jammer dat dit niet een paar dagen voor de verkiezingen was, hadden fvd en pvv enzo mooi gebruik van kunnen maken 😂quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je kunt dit ook de andere kant op spinnen natuurlijk... zeker als er eentje goed ziek wordt (wat we niet hopen uiteraard)
En? Als je niet in de buurt van die persoon bent geweest hoef je niet in quarantaine toch? En volgens mij is de definitie van ‘in de buurt’ dat je langer dan een kwartier op minder dan 1.5 meter afstand bent geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gisteren? Al sinds 22 maart wisten ze dat Mona Keijzer positief was
Nee want maakt dat echt uit? Je hoort thuis te blijven na een test. Dat doen ze dus niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat de eis is, kunnen restaurants weer prima open. Ik ben daar nog nooit langer dan 15 min binnen 1,5m van iemand anders dan mijn tafelgenote geweest. Idem voor sportscholen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En? Als je niet in de buurt van die persoon bent geweest hoef je niet in quarantaine toch? En volgens mij is de definitie van ‘in de buurt’ dat je langer dan een kwartier op minder dan 1.5 meter afstand bent geweest.
Nee, niet volgens deze clip van HvNLquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:51 schreef miss_sly het volgende:
Het is natuurlijk best mogeiljk dat Rutte al een negatieve uitslag had toen hij gisteren weer naar het Binnenhof ging.
Maar de media smult daar niet genoeg van.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee want maakt dat echt uit? Je hoort thuis te blijven na een test. Dat doen ze dus niet.
Ik zou niet weten van wiequote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval een paar lastige kamervragen kunnen krijgen.
Nee, want ze zaten 1,5 meter uit elkaar, dan kan het niet volgens Van Dissel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:58 schreef Momo het volgende:
Er was vrijdag toch ministerraad? Ongeveer 5 dagen geleden. Misschien zijn er wel meer ministers besmet geraakt.
Renske en Pietertje.quote:
Hij heeft ook drie hondjes volgens mij thuis: Coulda, Woulda and Shouldaquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:32 schreef Molo het volgende:
Ja mooi verhaal van Ab
Als we in december/januari 2020 de grenzen dichtgegooid en gehouden hadden en volop BCO hadden gedaan was het nu ook veel beter geweest
Leuk, maar nee, zo werkt dat natuurlijk niet achteraf en zeker niet even een dikke lockdown klap nadat iedereen al murw is gemaakt de maanden ervoor
Sowieso idem voor de meeste winkels en andere gelegenheden. De enige plekken waar je langdurig dicht op anderen zit die niet tot je gezin behoren zijn naar mijn idee toch vooral werk, school en eventueel (druk) OV. Flikker alles elders dan maar weer open, als dit de norm is waaronder samenzijn met iemand die nota bene bewezen besmet is gewoon veilig is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als dat de eis is, kunnen restaurants weer prima open. Ik ben daar nog nooit langer dan 15 min binnen 1,5m van iemand anders dan mijn tafelgenote geweest. Idem voor sportscholen.
Formeel gezien klopt datquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:57 schreef KP het volgende:
[..]
Nu Ollongren positief is mag hij zich over een paar dagen opnieuw laten testen. (Y)!
Ah, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee, niet volgens deze clip van HvNL
https://www.hartvannederl(...)et-thuis-tot-uitslag
beetje dom om dat zo voor een draaiende camera zo nonchalant te zeggen
Jaja Van Dissel vind je stom dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:59 schreef zoost het volgende:
[..]
Nee, want ze zaten 1,5 meter uit elkaar, dan kan het niet volgens Van Dissel.
Je hoort thuis te blijven als je getest bent omdat je klachten hebt. Zonder klachten is dat niet altijd het geval. Zie https://lci.rivm.nl/COVID-19-bco en dan even doorscrollen naar ‘beleid bij overige contacten (niveau 3).quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee want maakt dat echt uit? Je hoort thuis te blijven na een test. Dat doen ze dus niet.
De PVV.quote:
O ja, dat klinkt logisch. Als je test omdat je uit BCO/een melding komt en geen klachten hebt, hoef je nog niet in quarantaine. Met klachten wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Je hoort thuis te blijven als je getest bent omdat je klachten hebt. Zonder klachten is dat niet altijd het geval. Zie https://lci.rivm.nl/COVID-19-bco en dan even doorscrollen naar ‘beleid bij overige contacten (niveau 3).
Neemt niet weg dat de communicatie ballen is. Maar er zal nog wel een statement komen.
En even uitleggen waarom hij van mening is dat de regels niet voor hem gelden, maar wel voor alle andere Nederlanders.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist.
Daar mag hij inderdaad op aangesproken worden, want dat is niet de bedoeling.
quarantaine is wel iets anders dan thuisblijven in afwachting van een testuitslag. dat hadden ze gewoon moeten doen al was het alleen maar om het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
O ja, dat klinkt logisch. Als je test omdat je uit BCO/een melding komt en geen klachten hebt, hoef je nog niet in quarantaine. Met klachten wel.
Dat is dus niet per se het geval:quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:07 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En even uitleggen waarom hij van mening is dat de regels niet voor hem gelden, maar wel voor alle andere Nederlanders.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Je hoort thuis te blijven als je getest bent omdat je klachten hebt. Zonder klachten is dat niet altijd het geval. Zie https://lci.rivm.nl/COVID-19-bco en dan even doorscrollen naar ‘beleid bij overige contacten (niveau 3).
Neemt niet weg dat de communicatie ballen is. Maar er zal nog wel een statement komen.
Misschien komen we wel achter dat we op verkeerde dingen focussen (zoals handen stuk wassen) terwijl aerosolen een mogelijk een grotere rol spelen. Want ik geloof niet dat een Mona Keijzer iedereen onder gehoest heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef Jazeg het volgende:
[..]
De man die officieel in Duitsland woont en die op tv gaat vertellen dat we niet naar het buitenland mogen gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:32 schreef Molo het volgende:
Ja mooi verhaal van Ab
Als we in december/januari 2020 de grenzen dichtgegooid en gehouden hadden en volop BCO hadden gedaan was het nu ook veel beter geweest
Leuk, maar nee, zo werkt dat natuurlijk niet achteraf en zeker niet even een dikke lockdown klap nadat iedereen al murw is gemaakt de maanden ervoor
Heb je daar een bron van want dat zou wel echt heel grappig zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens die Lammert de Bruijn is De Jonge de derde.Dat zou wel een bak zijn. Weet niet of het klopt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |