Die liet schoten uit de tweede lijn ook wat ruimhartig toe. Dat waren vooral de buitenspelers die slecht de ruimte afdekten, trouwens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er voor een keeper nog een soort van verdediging te staan...
Mjaquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk verlies je die pot tegen de Turkjes gewoon omdat die Krul er geen reet van kan hoor.
Dat gaat vanzelf zeggen ze dan. Ja nou ik zie het.quote:
Gestagneerd? Die was al boven de 25 toen ie wel eens bij Oranje zatquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende: Het is jammer dat Padt ook erg is gestagneerd in zijn ontwikkeling, dat had wel een goeie kunnen zijn.
En dan nog heb ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
78 hadden we alleen gewonnen met een hele, hele, hele, hele grote zak geld.
2010 had het moeten gebeuren. Kut Spanje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus daarmee een neef van de bruur van Zeefuik!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeefuik zit eruit als een neef van Jetro Willems
Dat zeggen ze altijd, maar wat was er dan gebeurd als die bal van Rensenbrink binnenkant paal was gegaan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is voor een keeper niet heel oud toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gestagneerd? Die was al boven de 25 toen ie wel eens bij Oranje zat
Krul had zeker niet zijn avond, maar de verdediging was ook foetsie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die liet schoten uit de tweede lijn ook wat ruimhartig toe. Dat waren vooral de buitenspelers die slecht de ruimte afdekten, trouwens.
Keepers zijn vaak wel wat ouder bij een echte doorbraak he.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gestagneerd? Die was al boven de 25 toen ie wel eens bij Oranje zat
1998quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2010 had het moeten gebeuren. Kut Spanje.
Extra tijd, afgekeurd, strafschop, die scheids had wel iets verzonnen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, maar wat was er dan gebeurd als die bal van Rensenbrink binnenkant paal was gegaan?
Als ligt op het kerkhof.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, maar wat was er dan gebeurd als die bal van Rensenbrink binnenkant paal was gegaan?
Ik zat even niet op te letten!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
De TT is alweer gefixed, lieve gastmod bedankt!
Geef niet, van een WLR mod hebben we geen hoge verwachtingen.quote:
Dat had mij vrij weinig kunnen boeien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland in 2010 had gewonnen was dat denk ik de lelijkste WK-winnaar ooit geweest.
Lelijker dan Griekenland EK winnaar?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland in 2010 had gewonnen was dat denk ik de lelijkste WK-winnaar ooit geweest.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Geef niet, van een WLR mod hebben we geen hoge verwachtingen.
Mja, je verwacht nou niet direct dat ie zich daarna nog gaat ontwikkelenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is voor een keeper niet heel oud toch?
Overigens heeft de FIFA-voorzitter Havelange gezegd dat die finaleplaats door de FIFA aan Nederland cadeau is gegeven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Subwayquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Bij welke club speelt Mitchell Bakker over pakweg 5 jaar?
Dat geloof ik best ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had mij vrij weinig kunnen boeien eerlijk gezegd.
Juist wel, dat is vaak zo bij keepers. Maar niet op een zodanige manier dat hij écht nog een paar stappen maakt, dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mja, je verwacht nou niet direct dat ie zich daarna nog gaat ontwikkelen
LA Galaxyquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Fullhamquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Vitesse of Utrecht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Mitchell Buttnerquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Laudrup wel een prachtige voetballer hoor.quote:
Dat was echt heel lelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal 2016 kon ook echt niet.
Gelukkig wonnen ze net niet, maar Italië in 2000quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal 2016 kon ook echt niet.
Krasnodarquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Toen hadden we moeten winnen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wonnen ze net niet, maar Italië in 2000
Ik heb dat toernooi bijna helemaal gewist uit mijn geheugen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Kroatië![]()
Wat een kuttoernooi was dat ook.
Eerste voetbaltrauma voor mij dat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wonnen ze net niet, maar Italië in 2000
Daar keek men naar 116 minuten niets, toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Kroatië![]()
Wat een kuttoernooi was dat ook.
TSG 1899 Hoffenheimquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar speelt Justin Kluivert over 5 jaar?
Lazio Roma.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje is dat toernooi ook doorgemazzeld met dubieuze beslissingen en al helemaal tegen Zwitserland.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarbij vind ik dat qua Nederland altijd wat overdreven, de poulefase en 1/8 waren degelijk en de kwart en halve gewoon erg leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje is dat toernooi ook doorgemazzeld met dubieuze beslissingen en al helemaal tegen Zwitserland.
Dus tja, wellicht is dat alsnog zo
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar keek men naar 116 minuten niets, toch?
(Ik heb die wedstrijd godzijdank gemist)
Tegen Zwitserland was wel een totaal onterechte nederlaag. Maar tegen Chili en vooral Paraguay was het uiterst dubieus ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje is dat toernooi ook doorgemazzeld met dubieuze beslissingen en al helemaal tegen Zwitserland.
Dus tja, wellicht is dat alsnog zo
Spanje trof Zwitserland nog een keer in de knockout toch? Ik kan mij herinneren mij te hebben opgewonden om een nederlaag voor hun iigquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland was wel een totaal onterechte nederlaag. Maar tegen Chili en vooral Paraguay was het uiterst dubieus ja.
Portugal, Paraguay Duitsland toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje trof Zwitserland nog een keer in de knockout toch?
lekker rennen en vliegen, 0 finesse.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland speelt prima. Stuk hoger tempo dan grote Oranje
Daar keek ik toen echt ontzettend naar uit elke dag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
In 2010 was VI Oranje in elk geval nog leuk.
De poulefase tegen Japan was aids en Slowakije was ook ronduit matig. Denemarken was ook stomtoevallig. Tegen Brazilië werden ze een helft helemaal weggespeeld om daarna de enige goede helft van het kampioenschap te spelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarbij vind ik dat qua Nederland altijd wat overdreven, de poulefase en 1/8 waren degelijk en de kwart en halve gewoon erg leuk.
Nee, Portugal, Paraguay en Duitsland. Portugal en Duitsland werden gewoon terecht gewonnen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje trof Zwitserland nog een keer in de knockout toch?
Die anekdote over Piet de Visser kan ik dromen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar keek ik toen echt ontzettend naar uit elke dag.
In 2014 ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan al die anekdotes dromen. (ook omdat ik het nog vaak terug heb gezien)quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die anekdote over Piet de Visser kan ik dromen.
Ah oké dan is het opgelost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
PSVquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?quote:
Dan zeg ik mijn seizoenskaart op.quote:
Wat dat het WK van karina.gif ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat dat het WK van karina.gif ?
Ik was toen nog niet actief op het forum.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zeg ik mijn seizoenskaart op.
Nee dat was later.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat dat het WK van karina.gif ?
Ik was toen nog niet actief op het forum.
VI oranje was altijd genot ja.quote:
Was dat leuk ja? Met Jan Mulder?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
VI oranje was altijd genot ja.
Heb ook goede herinneringen aan Villa BvD in Frankrijk.
2014.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
@:Karina Van wanneer is karina.gif ook alweer?
Met de anecdotes van Maarten Spanjer over Rene van der Gijp en Michels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Toen lagen er toch mensen in het zwembad terwijl Louis college gaf?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
2010 kan niet, toen was ik zelf nauwelijks actief op FOK!quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 kan niet, toen was ik zelf nauwelijks actief op FOK!
Wie zit daar eigenlijk naast of mag dat niet genoemd worden?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 kan niet, toen was ik zelf nauwelijks actief op FOK!
(en ik was er ook bij dusja)
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(en ik was er ook bij dusja)
Daarvoor zou ik de gif weer moeten zien. Ik weet wel wie er bij waren, maar niet wie er toen daar zat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zit daar eigenlijk naast of mag dat niet genoemd worden?
Van mensen die nu nog posten alleen LR, Mortaxx, Karina en ik volgens mij.quote:
Is dat Karina? Ik dacht altijd dat ze al pensioengerechtigd was.quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat Karina? Ik dacht altijd dat ze al pensioengerechtigd was.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Oh ik zie nu pas dat het @:Paul is. Genot
Niets mis mee.quote:
En dan klagen over niveau.quote:Voetbalflitsen
@voetbalflitsen
Het laatste voetbalnieuws over Ajax, Feyenoord, PSV en alle andere Eredivisie-clubs. Abonneer je ook op @vtbflitsenwtf
voor 'gekke' berichten en voetbalhumor.
Voorspelbaar allen.quote:
Graag ook een reactie op Noa Lang plaatsen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
Wat kan die Reis lekker voetballen zonder bal he
Of hij heeft naar Oranje gekeken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afellay is allergisch voor goed voetbal.
Alsof ze niet helemaal begrijpen hoe de wereld werkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:55 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik denk ik zeg het maar even, maar die mensen uit Ruinerwold komen toch wat vreemd over.
Vind je het gek als ze zo hebben moeten opgroeienquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:55 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik denk ik zeg het maar even, maar die mensen uit Ruinerwold komen toch wat vreemd over.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Wel leuk dat er ook eens een Marokkaan zonder balkje voor zijn ogen op tv komt.
Ze passen hier prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze zo hebben moeten opgroeien
Dan kijk je nooit Opsporing Verzochtquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Er is er nu ook een bij Rooijakkers over de vl... oh laat maar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Wij zijn zeer goed in het juichen voor een vlaggetje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wel leuk dat het hier best druk is, had mijn twijfels of dit zou leven.
Komt ook door het verlies van net.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wel leuk dat het hier best druk is, had mijn twijfels of dit zou leven.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Frankrijk. Jammer dat een Eurosport ofzo dit niet oppikt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wij zijn zeer goed in het juichen voor een vlaggetje.
You're filming in 8K: beyond cinema quality!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die reclame van SIMPEL echt heel irritant.
SIMPEL.
Vroeger zond ES dit nog wel eens uit toch? Frankrijk en Engeland steken er wel bovenuit op het moment. Net als bij de grote jongens, eigenlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Frankrijk. Jammer dat een Eurosport ofzo dit niet oppikt.
Nee, inderdaad. En dan vervolgens wel het vrouwen WK voor onder de 17 uitzenden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Frankrijk. Jammer dat een Eurosport ofzo dit niet oppikt.
Vrouwen EK is zeker volgend jaar pas? Geen gemis, trouwens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En dan vervolgens wel het vrouwen WK voor onder de 17 uitzenden.
Tenminste, dat deden ze.
Volgens mij wel ja. Duitsertjes en Portugal zijn ook best goed toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger zond ES dit nog wel eens uit toch? Frankrijk en Engeland steken er wel bovenuit op het moment. Net als bij de grote jongens, eigenlijk.
Verplaatst naar 2022quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen EK is zeker volgend jaar pas? Geen gemis, trouwens.
Portugal heeft wel wat leuke jongens. Bij Duitsland en Spanje ken ik maar weinig spelers goed.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Duitsertjes en Portugal zijn ook best goed toch?
Datum 6–31 juli 2022quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen EK is zeker volgend jaar pas? Geen gemis, trouwens.
Duitsland kende ik ook niet zoveel nee, jammer dat Wirtz al bij die Manschaft zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal heeft wel wat leuke jongens. Bij Duitsland en Spanje ken ik maar weinig spelers goed.
Snap überhaupt niet dat Looi daar zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Looi is ook zo'n lul die in de 75e minuut ofzo pas gaat wisselen.
Is dat een nieuwe afgesproken tactiek onder Nederlandse coaches ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Looi is ook zo'n lul die in de 75e minuut ofzo pas gaat wisselen.
Omdat hij aangesteld is door dezelfde mensen die Drank als bondscoach wel een kicken idee vonden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat Looi daar zit.
Niemand wil(de) die job joh.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat Looi daar zit.
Ik heb ook vaak het gevoel dat ze in de rust al door hebben dat het toch anders moet maar dat ze dat als het toegeven van hun ongelijk zien ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe afgesproken tactiek onder Nederlandse coaches ofzo?
Frankrijk heeft wel een erg goed team zie ik ja. Kounde zelfs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Past wel bij het spel, np.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die zin loopt niet heel lekker maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
Frankrijk, Portugal, Engeland en Spanje hebben als enige 4 landen ook de ruimte om dat soort gasten bij het grote team thuis te laten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frankrijk heeft wel een erg goed team zie ik ja. Kounde zelfs.
Ik moest even in oude PM's zoeken, dat was juni 2014.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
@:Karina Van wanneer is karina.gif ook alweer?
Die trekken elk jaar weer een blik open dat is echt niet normaal.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frankrijk heeft wel een erg goed team zie ik ja. Kounde zelfs.
quote:
Die zonden ieder jeugdtoernooi uit inderdaad. Bij mij stond Eurosport standaard aan in die tijd dus ik heb ook al die EK's onder 19 gezienquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger zond ES dit nog wel eens uit toch? Frankrijk en Engeland steken er wel bovenuit op het moment. Net als bij de grote jongens, eigenlijk.
Dit Jong Spanje is toch niet zo bijzonder?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk, Portugal, Engeland en Spanje hebben als enige 4 landen ook de ruimte om dat soort gasten bij het grote team thuis te laten.
Nederland heeft qua opleiden van spelers gewoon de boot gemist.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die trekken elk jaar weer een blik open dat is echt niet normaal.
Nouja, toch wel een paar goeie spelers hoor. Cucurella bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit Jong Spanje is toch niet zo bijzonder?
Dat Portugal die ruimte heeft met hun 10 miljoen inwoners is wel echt bizar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk, Portugal, Engeland en Spanje hebben als enige 4 landen ook de ruimte om dat soort gasten bij het grote team thuis te laten.
Puig zit er wel bij.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit Jong Spanje is toch niet zo bijzonder?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland heeft qua opleiden van spelers gewoon de boot gemist.
Ik haat de uitspraak van die naam.quote:
Is het Pwiek?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haat de uitspraak van die naam.
Volgens mij gelijk aan Puigdemont.quote:
15 minuten voor tijd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer krijgt de Looi door dat Reis in deze wedstrijd niet heel veel toevoegt?
Ricky Poetsquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haat de uitspraak van die naam.
Catalaans is echt ontieglijk lelijk. Ik snap wel dat ze dat in Spanje vroeger maar gewoon verboden.quote:
Poedsjdemont ja, da's er eentje voor Kluun.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij gelijk aan Puigdemont.
"Poedsj" ofzo.
Franco was eigenlijk gewoon een hele redelijke gozert.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Catalaans is echt ontieglijk lelijk. Ik snap wel dat ze dat in Spanje vroeger maar gewoon verboden.
Gezellige, vriendelijke man!quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Franco was eigenlijk gewoon een hele redelijke gozert.
Celtic - Barcelonaquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:22 schreef Kriegel het volgende:
Die lui zouden nog op voorsprong komen ook met die 3% balbezit, godverdomme.
Heb het de laatste 10 jaar veel erger gezien dan deze selectie, op papier. Moeten wel even gaan voetballen nog.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Bwoah. Aardig wat middelmaat in dit elftal hoor. Reis, Zeefuik, de Wit.
Kan de Luts niet gewoon op rechtsback?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Zonde dat Timber ziek is (en Rensch wellicht te laat minuten kreeg)
Dat kan, maar die zat in eerste instantie niet eens bij de selectie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan de Luts niet gewoon op rechtsback?
De topscorer is er niet bij he!quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Dit team scoorde 46 keer in de kwalificatie.
Roemenië?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Dit team scoorde 46 keer in de kwalificatie.
Wie is dat?quote:
Nouja, daardoor konden we maar mooi winnen van Tur...quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:30 schreef TornadoDK het volgende:
Jammer dat stengs en gravenberch niet hier meedoen ipv het bankie warm houden.
Stengs is 22quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:30 schreef TornadoDK het volgende:
Jammer dat stengs en gravenberch niet hier meedoen ipv het bankie warm houden.
De Wit heeft geluk dat ie niet aan de zijkant staat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Mutu traint dat team?
Goed voorbeeld voor die jonge gasten.
[ afbeelding ]
quote:
Inclusief Kluivert?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit team bestaat eigenlijk voor de helft uit afdankertjes van Ajax.
Met die haarlijn?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Die had ik zeker 2 jaar jonger ingeschat.
Net als de helft van de Eredivisie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit team bestaat eigenlijk voor de helft uit afdankertjes van Ajax.
Jonger? Onze beste maat heeft al kaal haar. Zou eerder richting de 28 gokken als ik hem niet kende.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Die had ik zeker 2 jaar jonger ingeschat.
Oh, was dat de Wit ja? Dacht dat Sierhuis werd gezegd in VI, maar de Wit (en ook Ekkelenkamp) scoorden wel aan de lopende band jaquote:
Ik zou hem richting midden 20 schatten ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jonger? Onze beste maat heeft al kaal haar. Zou eerder richting de 28 gokken als ik hem niet kende.
Sierhuis was ook topscorer tijdens de kwalificatie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, was dat de Wit ja? Dacht dat Sierhuis werd gezegd in VI, maar de Wit (en ook Ekkelenkamp) scoorden wel aan de lopende band ja
Onder 21 is in de praktijk onder 23.. zoals het altijd gaat omdat het (volgens mij) om de leeftijd gaat bij het begin van de kwalificatiereeks.quote:
De Wit maakte er 10. Boadu en Sierhuis allebei 8.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, was dat de Wit ja? Dacht dat Sierhuis werd gezegd in VI, maar de Wit (en ook Ekkelenkamp) scoorden wel aan de lopende band ja
Zelden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Sierhuis nog steeds ergens in Frankrijk?
Die zou ik er niet toe rekenen. Wel te vroeg weggegaan, maar dat was een flink bedrag en niet omdat Ajax er van af wilde. Zeefuik, Bakker, Lang, De Wit wel. Voor Scherpen en Schuurs voorzie ik eigenlijk een vergelijkbaar scenario en dan heb je op de bank nog Ekkelenkamp en Doekhi.quote:
Sibon.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is de topscoorder aller tijden bij Jong Oranje?
*huiskamervraag*
Zit 9/10 keer lekker de bank warm te houden. Maar nog steeds Reims idd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Sierhuis nog steeds ergens in Frankrijk?
Bruggink speelde de meeste wedstrijden, zag ik, maar die zei zelf dat het eigenlijk geen record is om trots op te zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
*huiskamervraag*
Castaignos?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
*huiskamervraag*
Huntelaar?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben wel samen gespeeld gok ik maar dat kan ook niet zo zijn.
Bruggink is gedeeld nummer 2 met Makaay. (4 van Basten, 5 Zeebuik)quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bruggink speelde de meeste wedstrijden, zag ik, maar die zei zelf dat het eigenlijk geen record is om trots op te zijn
Ja. @Cocoquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
*huiskamervraag*
Oja, Jan Klaas Hoentelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |