quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh. Die bal werd wel naar van richting veranderd.
Het zag er wel heel lullig uit en ik denk dat een echte topkeeper hem wel heeft, maar geen van de keepers van Nederland had deze gehad.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type Babel nodig
Mond spraak armquote:
Hij steunt maar lekker op z'n reetquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:18 schreef Zorro het volgende:
Voor de strafschoproepers: Het was de steunarm dus nooit strafschop. Ook niet met VAR.
Zeist VAR is anders dan FIVARquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:18 schreef Zorro het volgende:
Voor de strafschoproepers: Het was de steunarm dus nooit strafschop. Ook niet met VAR.
heeft viruswaarheid al gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:19 schreef Yaku het volgende:
In plaats van wuppies moet de AH straks met een wappie actie komen.
Dat was ik bij zijn aanstelling al.quote:
*elkquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat niet elke schot van Malen een doelpunt is!
Als dat zo was speelde hij echt niet meer bij PSV.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Woest woest woestquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Mag niet van Markiequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:21 schreef Coco het volgende:
Ik hoop wel dat er GEJUICHT wordt als Nederland scoort.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die Berghuis in godsnaam, walgelijke vent.
Ik heb wel een ratel bij de hand!quote:
Meteen geel gevenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkjes beginnen maar vast met het rekken van tijd.
Knap. Normaal heb je daar iets van lichtsnelheid voor nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkjes beginnen maar vast met het rekken van tijd.
Maar dit is niet te zien op de Belg.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
We missen nog wat Belgen die ons uitlachen.
@banaantjeEquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
Toevallig zit ik dit te kijken vanuit Belgie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is niet te zien op de Belg.
@Banaantjequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
Spuit elftalquote:
Nee hoor, zondag gewoon weer wat gerekt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Knap. Normaal heb je daar iets van lichtsnelheid voor nodig.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Malen heeft al 2 keer een rollertje in de handen van de keeper gepast. Haal die kwal er toch uit want dat is niks en zal nooit wat worden.
Wattequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Politieke gezeik bij voetballekker belangrijk Erdogan. Moeten we bij Nederlandse voetballers gaan zeiken over alle pedo’s en sex toeristen die heel wat kilometers afreizen voor minderjarigen
Hallo Turkquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Politieke gezeik bij voetballekker belangrijk Erdogan. Moeten we bij Nederlandse voetballers gaan zeiken over alle pedo’s en sex toeristen die heel wat kilometers afreizen voor minderjarigen
Wat heeft Erdo gezegd dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Wat is dezequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Okéquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
BALANSquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef SamCooke het volgende:
Tjongejonge, je kan zo'n dominant middenveld opstellen en dan zorg je met de Roon ervoor dat je maar twee middenvelders hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Ben jij het Kuzuquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Alsof ze Frank nog gaan ontslaan voor het EK.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest om zsm van Frons af te zijn, maar ik gun die Turken ook niks.
Dan maar een gelijkspelletje.
Doe eens even normaal gert.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef T3hTommay het volgende:
Depay moet zichzelf echt opheffen. Walgelijk figuur.
Gewoon doenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze Frank nog gaan ontslaan voor het EK.
@ikweethetookniet on tourquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Dit ja. Ik gun het zowel Turkije als BLM niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest om zsm van Frons af te zijn, maar ik gun die Turken ook niks.
Nu is al mijn hoop ontnomenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze Frank nog gaan ontslaan voor het EK.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met WeghorstGod was dit niet gebeurd.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met WeghorstGod was dit niet gebeurd.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:
@MC-Morganquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ik iets over hem zeg tijdens haxball dan ben ik opeens een psychopaat
Om 9 uur moeten ze toch weer binnen zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef tja77 het volgende:
Toeterende Turken straks, daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.
Gelukkig avondklok om 21:00quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef tja77 het volgende:
Gewoon keihard roepen om een pita met lookquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:27 schreef tja77 het volgende:
Turkije heeft geen pedo’s zekerquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:24 schreef Selenophilia het volgende:
Er wordt hard gedomineerd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel lekker voor de statistieken. En straks trots zijn op meeste balbezit en meeste schoten op goal.
Die hele religie zit er vol mee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Turkije heeft geen pedo’s zeker
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
Avondklok vandaag naar 23:00 zodat men wat langer kan tüteren
Mwah... beide teams maken weinig indruk. Kan nog alle kanten op.quote:
Je wil zeggen dat Nederland DOMINEERT?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft wel meer balbezit.
Hij scoorde wel in de KAMPIOENSWEDSTRIJDquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:32 schreef Zorro het volgende:
Depay heeft dat vrijetrappengedoe afgekeken van Ronaldo.
Die scoorde ook nooit.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:33 schreef aTypisch het volgende:
messcherpe counter
geen shot op doel of schietkans
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:32 schreef Zorro het volgende:
Depay heeft dat vrijetrappengedoe afgekeken van Ronaldo.
Die scoorde ook nooit.
We kunnen net zo goed doorspelen, dikke onzin dit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk niet maar ben hier maar voor 1 ding.
Aandacht?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk niet maar ben hier maar voor 1 ding.
Hoeveel staat het?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed doorspelen, dikke onzin dit.
Ik heb liever Raheem.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef Sabata het volgende:
De Turkse Lira is makkelijk in te wisselen voor Pound Sterling zo blijkt.
Met trombose spelen is niet zo fijn lijkt mequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef Coco het volgende:
Ljkt wel of Krul net een coronaprik gehad heeft.
Niet alleen Malen heel het elftal staat in PSV stand...spel is idemquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef TornadoDK het volgende:
Malen kneus, PSV'er verneukt het weer
En de bijbehorende haxball-sessies aubquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf nu boycot ik het wk en de bijbehorende kwalificatie.
Dag allemaal
Ik zal eens de F1 boycotten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dag allemaal
Goeiequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben dus toch besloten een statement te maken.
We gaan je missenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dag allemaal
Deze grap gaan we nog 100 keer lezen hequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een sterk statement richting FIFA en Qatar.
Met drank de boer kun je ook niet veel meer verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef hanns het volgende:
[..]
Niet alleen Malen heel het elftal staat in PSV stand...spel is idem
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor breekijzer WOUT WEGHORST allen.
ok doeiquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat een kutwedstrijd weer. Ik zie dit aanvallend armoedige Oranje er geen 2 maken eigenlijk.. dus zap..uit die tv
Hier ging het al fout inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer als bondscoach kan ook gewoon écht niet
Was gezellig, doegquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat een kutwedstrijd weer. Ik zie dit aanvallend armoedige Oranje er geen 2 maken eigenlijk.. dus zap..uit die tv
Deze grap gaan we ook nog 10x lezen hequote:
Beetje niveau Feyenoordquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is de laatste psver die het goed in het NL elftal deed, stuk voor stuk blinde paardenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef TornadoDK het volgende:
Als clubcoach was het ook niet echt een succes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
KNVB houdt wel van een prankquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier ging het al fout inderdaad.
Hoe kun je in godsnaam deze debiel als trainer aanstellen
@ChevyCaprice wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij van belasting betalen? Ik ook niet!
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar okequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef Class het volgende:
[..]
Wie is de laatste psver die het goed in het NL elftal deed, stuk voor stuk blinde paarden
Nou kan hij hier weinig aan doen, afgeslagen schot en een ongelukkige penalty.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Die speelt de laatste jaren dan ook niet meer voor PSV.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar oke
Die speelt bij PSV?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar oke
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken?quote:
Ook toen ie bij PSV speelde deed hij het prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die speelt de laatste jaren dan ook niet meer voor PSV.
Was niet eens een overtredingquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef TornadoDK het volgende:
En 0 kansen creëren tegen een C-landquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou kan hij hier weinig aan doen, afgeslagen schot en een ongelukkige penalty.
Al kun je hem het starten van Malen en Berghuis wel kwalijk nemen.
Malen heeft 1 grote kans gehad (maar goed, dan weet je wel waar de bal belandt...)quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En 0 kansen creëren tegen een C-land
Gewoon kut, en niet anders!
Frank de Boer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is het toch misgegaan met Oranje?
report betreffende deze post:quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel achterlijk, goeiendag zeg
--------quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het begon bij de naam Frank..de rest is bijna geschiedenis.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is het toch misgegaan met Oranje?
Daarvoor ging die lekker jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:42 schreef hanns het volgende:
[..]
Het begon bij de naam Frank..de rest is bijna geschiedenis.
Schelden? Waar?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
SCHELDEN MAG NIET
Oh ik zal even kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:42 schreef aTypisch het volgende:
oeps
ik deed een TR ipv een post
hopelijk vindt GGMM mijn reactie leuk
Met jou slimme logica kun je hem net zo goed Spartaan noemenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zet het maar in zijn notesquote:
Hopelijk komt Babel er dan in!quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Tweede helft 45 minuten lang over de grond rollende TurkenGenot.
Die Turkse die ik vanmiddag zag mag hier ook wel over de grond rollen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Nog extra binnen de lijn terugrollen 🤣quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Speelt sinds z'n 12e bij PSV, wat is je puntquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef Class het volgende:
[..]
Met jou slimme logica kun je hem net zo goed Spartaan noemen
Donder op.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, graag iets duidelijker posten. Alleen aan "JAAAAAAA" heb ik niet genoeg, dan weet ik niet wat er echt aan de hand is.
Bijna 2-1, maar toch niet!quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, graag iets duidelijker posten. Alleen aan "JAAAAAAA" heb ik niet genoeg, dan weet ik niet wat er echt aan de hand is.
ja zo'n [piephorlogequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef Drekkoning het volgende:
Er is toch gewoon doellijntechnologie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |