Deze grap gaan we nog 100 keer lezen hequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een sterk statement richting FIFA en Qatar.
Met drank de boer kun je ook niet veel meer verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:35 schreef hanns het volgende:
[..]
Niet alleen Malen heel het elftal staat in PSV stand...spel is idem
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor breekijzer WOUT WEGHORST allen.
ok doeiquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat een kutwedstrijd weer. Ik zie dit aanvallend armoedige Oranje er geen 2 maken eigenlijk.. dus zap..uit die tv
Hier ging het al fout inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer als bondscoach kan ook gewoon écht niet
Was gezellig, doegquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat een kutwedstrijd weer. Ik zie dit aanvallend armoedige Oranje er geen 2 maken eigenlijk.. dus zap..uit die tv
Deze grap gaan we ook nog 10x lezen hequote:
Beetje niveau Feyenoordquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is de laatste psver die het goed in het NL elftal deed, stuk voor stuk blinde paardenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef TornadoDK het volgende:
Malen kneus, PSV'er verneukt het weer
Als clubcoach was het ook niet echt een succes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
KNVB houdt wel van een prankquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier ging het al fout inderdaad.
Hoe kun je in godsnaam deze debiel als trainer aanstellen
@ChevyCaprice wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij van belasting betalen? Ik ook niet!
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar okequote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef Class het volgende:
[..]
Wie is de laatste psver die het goed in het NL elftal deed, stuk voor stuk blinde paarden
Nou kan hij hier weinig aan doen, afgeslagen schot en een ongelukkige penalty.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Die speelt de laatste jaren dan ook niet meer voor PSV.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar oke
Die speelt bij PSV?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay is verantwoordelijk voor vrijwel alle goals van de laatste jaren, maar oke
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken?quote:
Ook toen ie bij PSV speelde deed hij het prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die speelt de laatste jaren dan ook niet meer voor PSV.
Was niet eens een overtredingquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:34 schreef TornadoDK het volgende:
Malen kneus, PSV'er verneukt het weer
En 0 kansen creëren tegen een C-landquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou kan hij hier weinig aan doen, afgeslagen schot en een ongelukkige penalty.
Al kun je hem het starten van Malen en Berghuis wel kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |