Ik begrijp niet waarom je me woorden van Rutte in de mond wil leggen, dat zijn niet mijn argumenten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
we hebben toch de discussie? Ik kom met argumenten en jij komt met de jouwe
Van Haga slaat natuurlijk wat door, maar de kwaliteit van vragen was abominabel inderdaad. Als je aankomt met dertigers en veertigers die in Florida bij bosjes omvallen maak je het hem wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:14 schreef Red_85 het volgende:
50 plus naar van haga: 'ja maar met uw plan vraagt u aan een hele grote groep om zich te isoleren'
Ja dus, muts van 50plus, het kabinet vraagt nu van heel NL zich te isoleren. Dat is opeens geen probleem?
Maar van haga had niet het juiste antwoord. Helaas.quote:
Omdat er een pandemie is. Dat de steun ontoereikend is is een discussie die los staat van de avondklok, en ook los moet blijven staan van de avondklok.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die maatregelen zijn er omdat...?
dat doe ik toch ook niet, ik gebruik de woorden van Rutte over de effectiviteit van de avondklok als die een uur verschoven wordt en ondanks dat wil jij dat als ruilmiddel handhaven om dat je niet teveel in 1 keer kan loslaten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je me woorden van Rutte in de mond wil leggen, dat zijn niet mijn argumenten.
Viel wat tegen helaas jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar van haga had niet het juiste antwoord. Helaas.
Terwijl Merkel niet eens verkiesbaar isquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:06 schreef eragon2890 het volgende:
Ik ben echt heel blij met wat er in Duitsland gebeurd.
Alle experts en artsen roepen dat die lockdown over Pasen absoluut noodzakelijk is, maar niet alleen is die na backlash ingetrokken, Merkel heeft om vergevenis gevraagd voor een grote fout, live op tv.
Dat alle artsen etc het goed vonden noemde ze niet eens, voor haar is het een grote fout waar ze mensen smeekt haar te vergeven. Zie hier:
Mooi om te zien dat ook daar andere belangen, en dus meer Vrijheid, het echt duidelijk beginnen te winnen.
Hier zie je dat ook met die avondklok verlaten, op nu.nl kan het RIVM nu klagen dat het op zeker tot meer besmettingen lijd, maar wordt gewoon genegeerd.
Gaat de goede kant op wat betreft meer Vrijheid 😍
CDU staat er belabberd voor in de peilingenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Terwijl Merkel niet eens verkiesbaar is
Of zouden de regionale verliezen van CDU hier toch wel een beetje meespelen?
Het is nu echt letterlijk het slechte van twee werelden... ze komen met een compromis waarmee de avondklok veel minder effectief wordt, maar het wel bestaan blijft... wie wint hier mee? Niet diegene die voor de avondklok zijn ivm de effectiteit en ook niet diegene die tegen de avondklok zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
een maatregel die niet goed werkt vanwege dat uur uitstel handhaven omdat je nu eenmaal niet teveel tegelijk op kan heffen vind jij logischer?
Maar het is al 17:20quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:19 schreef Red_85 het volgende:
Wat? Ze zitten net anderhalf uur op hun reet en hebben nu al honger?
Ik wrijf wel een keer over de tafel met dat stokjequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Moet je nou met een thuistest ook zo diep in je neus met een stokje? Ik kan dat denk ik niet bij mij zelf doen
Of iets minder diep je neus in. Als dan de uitslag negatief blijft doe ik het graagquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik wrijf wel een keer over de tafel met dat stokje
Gewoon helemaal niet in je neus duwenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Of iets minder diep je neus in. Als dan de uitslag negatief blijft doe ik het graag
Nee, eerst hard niezen op een vlakke ondergrond, dan met die swab daarover heen wrijven en testen maar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Moet je nou met een thuistest ook zo diep in je neus met een stokje? Ik kan dat denk ik niet bij mij zelf doen
Dat moet ook weer vierduizend schijven over voordat het een keer op de markt mag komen, man man.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik ook. Ga dat ding echt niet helemaal diep in m'n neus doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als niemand checkt hoe je de test uitvoert dan is het een wassen neus (hihi) een test als dat om de horeca in te mogen, al zou ik het wel willen weten als ik klachten hebt of ik dan het virus heb.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Of iets minder diep je neus in. Als dan de uitslag negatief blijft doe ik het graag
Dat vind ik geen leven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
In de UK ligt er een voorstel om voor evenementen zo'n zelftest verplicht te doen (zowel voor- als achteraf), terwijl een ambtenaar op de app meekijkt. Ook moet je na afloop dan nog een paar dagen in zelfisolatie. En tijdens een kapje op. En afstand houden.
Het idee is natuurlijk niet zozeer dat het verplicht wordt om zo'n test af te nemen, maar dat het een zekere drempel wegneemt en het een stukje verantwoordelijkheid bij het individu legt. Daar lijkt me in de basis helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Als niemand checkt hoe je de test uitvoert dan is het een wassen neus (hihi) een test als dat om de horeca in te mogen, al zou ik het wel willen weten als ik klachten hebt of ik dan het virus heb.
Je moet de test wel live uitvoeren op Facebook of Instagram en dat dan posten, daarna mag je de kroeg in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Als niemand checkt hoe je de test uitvoert dan is het een wassen neus (hihi) een test als dat om de horeca in te mogen, al zou ik het wel willen weten als ik klachten hebt of ik dan het virus heb.
Precies, effe onder de kraan houden en klaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |