Oke dan zal ik de rest ook kijken!quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het eerste deel ook maar matig hoor.
Tweede film heeft dezelfde regisseur, daarna komt er een nieuwe en dat merk je wel direct.
niet geklikt.quote:
Waarom cultiveer jij altijd dat je zo dom bent?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon stoppen man. Ik heb ze laatst voor het eerst gezien en het ligt ver boven ons mbo-niveau. Ik snapte er de ballen niet van.
Is die ergens te streamen?quote:
Alsof hij het woord cultiveer kentquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom cultiveer jij altijd dat je zo dom bent?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Voor een leuke review over Togo (de film) verwijs ik jullie door naar: https://forum.fok.nl/topic/2585542/1/999/#p196935366
Erg vlot en leuk geschreven
wtfquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
privetoegang is fout
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Voor een leuke review over Togo (de film) verwijs ik jullie door naar: https://forum.fok.nl/topic/2585542/1/999/#p196935366
Is dit een link naar ESF?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Voor een leuke review over Togo (de film) verwijs ik jullie door naar: FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Een 8.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
Probeer nog eens?
FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Dit is alleen toegankelijk voor de uitverkorenen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Voor een leuke review over Togo (de film) verwijs ik jullie door naar: FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Nu werkt die, even gelachen om de reactie van @Caland.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
Probeer nog eens?
FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Werkt prima hierquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet al hoop ik spoedig mijn domheid te kunnen omploegen of zo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net opgezocht
Snap er nog steeds weinig van
Heb ik niet. Maar ik wil de mandolorian eigenlijk wel zien. Dus mogelijk dat ik dienst ook ga afnemen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet al hoop ik spoedig mijn domheid te kunnen omploegen of zo.
Ik heb ook geen Disney+ maar er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ik wil de mandolorian eigenlijk wel zien. Dus mogelijk dat ik dienst ook ga afnemen.
Jij hebt de film zeker op dvd gekochtquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Disney+ maar er leiden meer wegen naar Rome.
Huh waarom is dat niet open dan? Het is bijna Pasen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd om FEE voor iedereen weer te openen. @:zipportal
En Ramadan!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh waarom is dat niet open dan? Het is bijna Pasen.
koekoekquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen zwakzinningen of mensen met kinderen hebben Disney+.
Ben je bij de videotheek geweest?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Goede serie is dat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zwakzinningenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
ik ben zwakzinnig en heb kinderen en heb alsnog geen Disney+.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan, ik zei ook niet dat iedereen die zwakzinnig is of kinderen heeft Disney+ heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik ben zwakzinnig en heb kinderen en heb alsnog geen Disney+.
Meh.quote:
Het was meer om een punt te maken, weet je.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik zei ook niet dat iedereen die zwakzinnig is of kinderen heeft Disney+ heeft.
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gecancelled?
Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.quote:
Heb je daar hulp bij nodig?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan de oven voorverwarmen, dan kan ik om stipt 18:00 met het bord op schoot naar Oranje kijken!
@:Coco @:GGMM
Erg benieuwd wat de pot schaft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan de oven voorverwarmen, dan kan ik om stipt 18:00 met het bord op schoot naar Oranje kijken!
@:Coco @:GGMM
Eensquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.
Je neemt zelf alleen maar toe in kwaliteit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.
Erg benieuwd naar het laatste seizoen van BCS.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk. Ik vertrouw erop dat dit @maxi-mus niet regelmatig overkomt. Wanneer het structureel plaatsvindt, maak ik me pas zorgen.quote:
Uh, die ga ik denk ik niet kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar het laatste seizoen van BCS.
Er schijnt zelfs een animatie spin-off van te komen trouwens (lol)
Die sla ik over. (die spin-off)quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs een animatie spin-off van te komen trouwens (lol)
Eens, helaas duurt dat nog teringlangquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goffetomme snel gegeten makker.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk. Ik vertrouw erop dat dit @:maxi-mus niet regelmatig overkomt. Wanneer het structureel plaatsvindt, maak ik me pas zorgen.
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, helaas duurt dat nog teringlang
Kut kerona
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, die ga ik denk ik niet kijken.
Hier seriekenner. En dat post dan op FOK!. Boter op je hooft.quote:
Ik zit nu te eten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme snel gegeten makker.
Hoe was je verjaardag? Nog iets leuks gekregen of zo?
Het is knapper om gelijk een goed product neer te zetten zonder mensen eerst door bagger heen te moeten laten worstelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je stelt zelden teleur.quote:
Voor mijn gevoel is het echt een eeuwigheid geleden dat ik iets heb gelezen over BCS of iets van gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier seriekenner. En dat post dan op FOK!. Boter op je hooft.
Mention die jongen niet onnodig.quote:
Dat is volgens plan, niet omdat het geannuleerd is oid, dus prima wmbquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Nou ja misschien maar beter.
Die ga ik ook niet kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.
Ze melken alles wel heel erg uit hè, ik las dat GoT ook hordes prequels krijgt.
Maar kerona nog niet met ons!!1quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.
Dat is wel heel erg generaliserend. Zullen ongetwijfeld topseries zijn met 8 seizoen, maar die sla ik ook over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is knapper om gelijk een goed product neer te zetten zonder mensen eerst door bagger heen te moeten laten worstelen.
Ik haat series met 8 seizoenen. Doe ff norm.
Dexter gaan ze ook weer mee beginnen toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is volgens plan, niet omdat het geannuleerd is oid, dus prima wmb
Niet optijd stoppen helpt een hoop series om zeep
(ik zal niet weer over Fargo beginnen)
@Scrummiequote:
Gelukkig zijn dit de laatste loodjes!!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar kerona nog niet met ons!!1
Finish in zicht maat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dit de laatste loodjes!!!
Al een half jaar
Nog even volhoudenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een half jaar
Ja, ook mokerdom.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dexter gaan ze ook weer mee beginnen toch?
Ja om er nu echt een goed einde van te maken!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dexter gaan ze ook weer mee beginnen toch?
Erg blij dat je Lasagne schrijft en niet Lasagna. Hekel aan mensen die Lasagna schrijven.quote:
Ik ben daar zonder training ingegooid.quote:
Op naar de tiende golf.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een half jaar
Nee dat boeit zelfs mij niet meer. Al ga ik vast wel even kijken om het af te kunnen branden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om er nu echt een goed einde van te maken!
Ook al kan ik me niet voorstellen dat er nog veel mensen interesse in hebben.
Waardeloze voetballer die Kevin Lasagnaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg blij dat je Lasagne schrijft en niet Lasagna. Hekel aan mensen die Lasagna schrijven.
Absoluut. Ook niet in de twee weken van bezinning.quote:
Wow ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg blij dat je Lasagne schrijft en niet Lasagna. Hekel aan mensen die Lasagna schrijven.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik eet vanavond ook lasagna
Ik geloof het wel, hij zoekt het maar uit als houthakker.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat boeit zelfs mij niet meer. Al ga ik vast wel even kijken om het af te kunnen branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |